Autor Tema: Menyspreu continu de La Vanguardia als equips catalans de 2a A  (Llegit 2142 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
La veritat és que no per ser habitual em deixa d'indignar. Avui miro la Vanguardia i el que intuïa es compleix. Res de res, cap crònica del Sabadell-Girona (a no ser que en algun raconet hi hagi alguna petita frase que no he sabut veure), no existim per ells. Curiosament hi ha un reportatge dels multimilionaris que han comprat equips de futbol i aquí tampoc sortim enlloc, es fa referència a tots els clubs del món mundial: Chelsea, City, Malaga, Racing... però els Sabadell i els seus propietaris japonesos tampoc apareixen. Això sí, la Ruth Beitia i no sé quantes pàgines i pàgines d'informacions i reportatges varis. Francament, és un diari que cada dia m'agrada menys i que cada cop em costa més de comprar.

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
Re:Menyspreu continu de La Vanguardia als equips catalans de 2a A
« Respondre #1 el: 09 de de 2014, 22:36:03 pm »
La veritat és que no per ser habitual em deixa d'indignar. Avui miro la Vanguardia i el que intuïa es compleix. Res de res, cap crònica del Sabadell-Girona (a no ser que en algun raconet hi hagi alguna petita frase que no he sabut veure), no existim per ells. Curiosament hi ha un reportatge dels multimilionaris que han comprat equips de futbol i aquí tampoc sortim enlloc, es fa referència a tots els clubs del món mundial: Chelsea, City, Malaga, Racing... però els Sabadell i els seus propietaris japonesos tampoc apareixen. Això sí, la Ruth Beitia i no sé quantes pàgines i pàgines d'informacions i reportatges varis. Francament, és un diari que cada dia m'agrada menys i que cada cop em costa més de comprar.

Es normal... i més estan a segona divisió. L'altre dia ho estava parlan amb un amic perico. Ells també están fins un lloc de que no apareguin als mitjans excepte quan juguen amb barça o madrid. TV3 tampoc els hi fa gaire cas... som el que som i tenim el que tenim company.  :confused:

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #2 el: 10 de de 2014, 01:06:58 am »
Agafa el "Sport" i les noticies del CES estan a la mateixa pagina de noies amb els seus contactes ero*tics  :happy2:

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #3 el: 10 de de 2014, 08:23:01 am »

Jo això ja ho vaig solucionar fa anys. No el compro i punt. Si busco esport, només compro el 9Esportiu, i si busco informació general pago un cafè al bar i em llegeixo lo que hi hagi. Paso de pagar per la Vanguardia o el Periódico...
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #4 el: 10 de de 2014, 10:01:40 am »
Que esperaves de "LA VANGUARDIA ESPAÑOLA Y DE JAS J.O.N.S."?

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #5 el: 10 de de 2014, 18:12:00 pm »

Politica apart, que fins i tot, Naciodigital.cat que es un diari independentista centrat en tot el que passa a Catalunya, no van dir res de res del "pase" a semifinals del nostre CE Sabadell a la Copa Catalunya...

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #6 el: 11 de de 2014, 08:14:51 am »

Politica apart, que fins i tot, Naciodigital.cat que es un diari independentista centrat en tot el que passa a Catalunya, no van dir res de res del "pase" a semifinals del nostre CE Sabadell a la Copa Catalunya...

Això és cert, però la Vanguardia publica cada dia almenys de 4 a 6 planes d'informació esportiva, mentre que naciodigital.cat publica entre 1 i 2 articles esportius al dia. Sembla més fàcil que, si la Vanguardia o el Periódico vulguèssin, podrien fer-nos un racó (ni que sigui un breu diari). Al cap i a la fi, li dediquen cada dia dues planes al Barça, una a l'Espanyol i una al Madrid. Vaja, dic jo...

Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.