Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.
El segon fa la promoció amb el segon del altre grup a doble partit. Veien les distancies, molt dificil accedir al primer lloc, haurem de conservar el segon i jugarnos tot a doble partit...
Cita de: jaume en 16 de de 2014, 19:17:56 pmEl segon fa la promoció amb el segon del altre grup a doble partit. Veien les distancies, molt dificil accedir al primer lloc, haurem de conservar el segon i jugarnos tot a doble partit...Moltes gràcies Jaume. Veig que serà una eliminatòria ben maca, allà sí que haurem de fer un desplaçament massiu, en cas que hi arribin clar.
Cita de: felix en 16 de de 2014, 19:24:26 pmCita de: jaume en 16 de de 2014, 19:17:56 pmEl segon fa la promoció amb el segon del altre grup a doble partit. Veien les distancies, molt dificil accedir al primer lloc, haurem de conservar el segon i jugarnos tot a doble partit...Moltes gràcies Jaume. Veig que serà una eliminatòria ben maca, allà sí que haurem de fer un desplaçament massiu, en cas que hi arribin clar.Però pel que tinc entès, si un dels catalans de tercera pugés hi hauria un lloc més a tercera i per tant pujariem directes... però de Segona B també poden baixar... A veure si algú m'ho sap explicar
El campo del Peralada lleno hasta la bandera, pero del Sabadell cuatro gatos, es muy bonito hablar bien del filial cuando gana y criticar cuando no está bien, pero luego a los desplazamientos va el equipo solo sin ningún apoyo.
Cita de: xaviró en 16 de de 2014, 19:41:00 pmCita de: felix en 16 de de 2014, 19:24:26 pmCita de: jaume en 16 de de 2014, 19:17:56 pmEl segon fa la promoció amb el segon del altre grup a doble partit. Veien les distancies, molt dificil accedir al primer lloc, haurem de conservar el segon i jugarnos tot a doble partit...Moltes gràcies Jaume. Veig que serà una eliminatòria ben maca, allà sí que haurem de fer un desplaçament massiu, en cas que hi arribin clar.Però pel que tinc entès, si un dels catalans de tercera pugés hi hauria un lloc més a tercera i per tant pujariem directes... però de Segona B també poden baixar... A veure si algú m'ho sap explicar Si fessim promoció i la perdessim, quedaria una altra opció per pujar. Tal i com estan les coses a Segona B, sembla clar que el Prat acabarà baixant a Tercera, per tant es necessitarien un minim de 2 ascensos de Tercera a Segona B. D'aquesta manera quedaria una plaça lliure a Tercera i l'ocuparia el perdedor de la promoció entre els sots-campions de Primera Catalana.