Bona nit.
Primer de tot, gràcies a tots els que teniu twitter i que heu col·laborat donant joc a la iniciativa. És sols gràcies a vosaltres que en una tarda desastrosa, on primer va caure una calamarsada, pluja, amb un partit televisat i en un horari no gaire favorable per a les famílies, haguessin vingut 3.604 espectadors a la Nova Creu Alta. Queden lluny dels 4.650 que em calien per no pagar un dinar/sopar als altres dos salvatges, però bé, no comptava amb la pluja fins diumenge. Meteo.cat fallen més que una escopeta de fira. Quan arribava al camp, pensava que si arribàvem a 3.000 em podia donar per satisfet. També gràcies als que sou fidels i veniu sempre, plogui o faci un sol que desfaci les pedres.
Jo ho he estat pensant, i ho valoro de la següent manera: Hem aconseguit arribar a alguns poques vegades van al camp, a uns quants més que anaven per que li atreia el rival i alguns altres per el preu. Ens hem centrat només en twitter i crec que s'ha aconseguit arribar a alguns no-habituals, desprès d'haver vist missatges privats, e-mails rebuts, etc...
Crec que una campanya així, en un moment de necessitat a final de temporada, es pot repetir i funcionaria bé, si entre tots els que de veritat estimem el club i volem que creixi, ens hi involucrem, no sols els tres que hem perpetrat aquesta 'salvatjada' i fem una cosa amb cara i ulls.
Però caldria ampliar-ho, un grup es dedica a twitter, altres a facebook, altres per grups de Whats-app, Telegram, etc. I evidentment, a part d'aquest sector més jove de la societat, també atacar al grup de +35 que no dominen aquests temes, i aquí ja tindríem un altre problema, per que tot el que sigui premsa escrita, ràdio i televisió, ja té un cost.
Perdoneu el totxo, i de nou, gràcies a tots per tot.