Autor Tema: J. 32 Sabadell - Lugo Diumenge 30 de Març a les 17h  (Llegit 15227 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
J. 32 Sabadell - Lugo Diumenge 30 de Març a les 17h
« el: 24 de de 2014, 08:42:33 am »
Partit que seria importantíssim guanyar (com tots vaja), però ens donaria certa "distància" amb la zona de descens. Podrien ser 3 punts que aportéssin una mica de tranqui·litat a falta de 10 jornades per la conclusió de la lliga.

Estic convençut que si aquest proper diumenge fa bon dia i bona temperatura, amb les iniciatives que s'han anat fent i que potser es seguiran fent, es podrà veure una gran entrada a l'estadi.

Som-hi  :icon_exclaim:
« Darrera modificació: 29 de de 2014, 13:03:58 pm per X-Men Aigua »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
Re:J. 32 Sabadell - Lugo Diumenge 30 de Març a les 17h
« Respondre #1 el: 24 de de 2014, 08:54:18 am »
Falta molt encara, però a dia d'avui no anuncien pluja pel diumenge, així que aqurlla gent que es decideix depenent del temps, la cartellera de cine o si els hi fot mal la cigala, ja tenen una excusa  menys per no venir.
Hem de guanyar per posar terra de pel mig amb els de baix. Tant de bò ens sortís una jornada tant rodona com aquesta passada en quan a resultats.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #2 el: 24 de de 2014, 09:00:58 am »
Si se gana,a soñar.

Connectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #3 el: 24 de de 2014, 12:02:41 pm »

Cert, si es guanya es pot sommiar.

No es per a res, peró aquests són els desplaçaments que ens queden: Múrcia, Alcorcón, Mirandés, Zaragoza i Castilla. En tots ells es pot sumar i si sumem fora punts que es el que ens costa...  i a casa surten les coses una mica, per què no sommiar.

Sommiar no es pujar a 1a, es tenir a 1 o 2 puntets la possibilitat d'entrar al play-off fins la jornada 42.

SI GUENYEM DIUMENGE ens posariem amb 44, probablement a 1 o 2 de play-off i a 5 o 6 de descens. Amb 10 jornades de marge necesitaríem només 6 o 7 punts per estar salvats.

A casa, encara hem de rebre Lugo, Sporting, Hercules, Barça B, Tenerife i Recre.

Penso que si guanyem podríem enganxar-nos en l'altre lliga, i posar una bona distància amb el descens. A més d'animar molt els propis jugadors.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #4 el: 24 de de 2014, 12:11:54 pm »
Cada vegada que parlem de play off la caguem.

El nostre objectiu es la salvació i de moment ho estem complint.

Connectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #5 el: 24 de de 2014, 12:22:57 pm »

Cert, peró guanyant diumenge es mira amunt i poses el descens a 6 puntets.
I els play-offs a 1 o 2 punts.

A més, penso que Girona i Alavés estan sentenciats (no faran 45 punts vaja). Ponferradina i Alcorcón, a més, son dos equips que han anat CLARÍSSIMAMENT de més a menys. Mirandés prou feina tindrà, Córdova encara i ojo al Zaragoza, que encara baixaran.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #6 el: 24 de de 2014, 12:36:42 pm »
Somiar ningú ens ho pot treure, però pensem primer en salvar-nos, i després ja es veurà. Si diumenge sumem tres punts més, doncs tres punts. Quan abans arribem als 52-54 punts, més marge tindrem llavors per pensar en altres objectius.

Al cap i a la fi, com algú diu per aquí, cada cop que aquets dos darrers anys hem parlat d'estar a dalt, la cosa no ha acabat d'anar massa bé...
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #7 el: 24 de de 2014, 13:08:47 pm »
Espere sumar els tres punts i començar a posar diferències amb el descens.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8815
« Respondre #8 el: 24 de de 2014, 13:11:08 pm »
El Lugo fora de casa no es tan fort aquest any, l´any passat ja ens van guanyar a la NCA, aquest cop ha de ser la revenja
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #9 el: 24 de de 2014, 13:12:13 pm »
No me entra en la cabeza hablar de Play off...!
Hemos sufrido mucho esta temporada al menos yo, que llegue ya la salvación y listoss!! Quiero la salvación ya.

Este partido es vital para quedarnos más tranquilos
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #10 el: 24 de de 2014, 13:38:54 pm »
Si se gana, podríamos respirar un poco mas tranquilos. Pero parece que si no sufriéramos, no seriamos del CE Sabadell  :weep:

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #11 el: 24 de de 2014, 14:19:13 pm »

nosaltres i tots:  el Murcia feien el partido de la ilusión o algo així aquest capmde setmana i catacrack...
Jo miro avall, si les coses es posen a tiro veurem, però de moment, mirem el retrovisor.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #12 el: 24 de de 2014, 14:46:45 pm »
Somiar? És clar que sí que podríem! Però el nostre gran problema és que NINGÚ, i quan dic ningú, és ningú, s'ho creu i així és literalment impossible.
Tinc la sensació de que ni dins ni a fora d'aquell vestuari algú es pot arribar a creure que sí som capaços d'aspirar a alguna cosa més que la permanència. Jo no parlo en absolut de pujar a Primera, però sí de fer bullir l'olla, colar-te a les eliminatòries d'ascens i durar el que s'hagi de durar, poc o molt, tan se val. Però insisteixo, començant pel míster i acabant per l'últim dels jugadors, no he escoltat a cap d'ells amb un missatge que sigui encoratjador, ambiciós que busqui anar més enllà. Compte! Jo no dic que s'hagi de vendre fum, ni enganyar a ningú, però si crec que hi ha aquest punyetero acomodament que fa massa temps que dorm  en aquest club i que es diu llei del mínim esforç. És a dir, sumo 52-54 puntets, assoleixo l'objectiu i... A dormir!
Aspirar a res més que això sembla del tot impossible perquè nosaltres som poc menys que "mancos" i els demés la panacea del futbol actual. Doncs jo dic que no! Que ni nosaltres som tan dolents ni els altres són tan bons! Per sobre nostre hi ha un munt d'equips a qui no tenim res a envejar i que no són, en absolut, RES de l'altre món... Numancia, us sembla realment un equip molt superior a nosaltres???? Estem de conya? El Múrcia? El Recre? No  fotem!
Que hem fet partits terribles, sobretot fora de casa? Segur... Però qui no els ha fet?
Lo dicho, aquest any és impossible aspirar a res més que la permanència, no perquè no poguem, que jo crec que sí, sinó perquè NINGÚ en aquest club hi creu i així mai anirem enlloc! Sento dir-ho però és el que sento.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #13 el: 24 de de 2014, 15:41:44 pm »
Una cosa si és certa a favor de somiar: pocs anys el playoff estarà tant a tiro com aquest i s' hauran de fer tants pocs punts com aquest. Primer assegurem la permanència un any més al futbol professional i deprés veurem on arribem entre tots, però no volguem pensar en el segon pas abans de fer el primer.
Partit a partit i aviam on ens porta la sort.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 24 de de 2014, 15:54:23 pm »

Totalment d'acord.... no n'aprenem mai.

El nostre objectiu, encara que guanyem diumenge al Lugo, serà mirar abans als de sota (a quan està la permanència) que no pas a quan està la zona de play-off, i més encara aquest any que està tot tant apretat. Quan haguem sumat els 52 punts (que espero que sigui aviat per no patir les darreres jornades), llavors parlem del que es vulgui.....mentrest ant no fem volar coloms com passa molts cops i ens en cauen 5 com a Las Palmas......

Fa una setmana parlàvem de descens, ara de somiar.... ejem.... PERMANÈNCIA. No tenim CAP altre objectiu que no sigui aquest.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Arlekí For Ever

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #15 el: 24 de de 2014, 15:56:25 pm »
Somiar? És clar que sí que podríem! Però el nostre gran problema és que NINGÚ, i quan dic ningú, és ningú, s'ho creu i així és literalment impossible.
Tinc la sensació de que ni dins ni a fora d'aquell vestuari algú es pot arribar a creure que sí som capaços d'aspirar a alguna cosa més que la permanència. Jo no parlo en absolut de pujar a Primera, però sí de fer bullir l'olla, colar-te a les eliminatòries d'ascens i durar el que s'hagi de durar, poc o molt, tan se val. Però insisteixo, començant pel míster i acabant per l'últim dels jugadors, no he escoltat a cap d'ells amb un missatge que sigui encoratjador, ambiciós que busqui anar més enllà. Compte! Jo no dic que s'hagi de vendre fum, ni enganyar a ningú, però si crec que hi ha aquest punyetero acomodament que fa massa temps que dorm  en aquest club i que es diu llei del mínim esforç. És a dir, sumo 52-54 puntets, assoleixo l'objectiu i... A dormir!
Aspirar a res més que això sembla del tot impossible perquè nosaltres som poc menys que "mancos" i els demés la panacea del futbol actual. Doncs jo dic que no! Que ni nosaltres som tan dolents ni els altres són tan bons! Per sobre nostre hi ha un munt d'equips a qui no tenim res a envejar i que no són, en absolut, RES de l'altre món... Numancia, us sembla realment un equip molt superior a nosaltres???? Estem de conya? El Múrcia? El Recre? No  fotem!
Que hem fet partits terribles, sobretot fora de casa? Segur... Però qui no els ha fet?
Lo dicho, aquest any és impossible aspirar a res més que la permanència, no perquè no poguem, que jo crec que sí, sinó perquè NINGÚ en aquest club hi creu i així mai anirem enlloc! Sento dir-ho però és el que sento.

Vicenç, estic molt d'acord amb tú. Aquest equip té més potencial del què sembla i donades les circumstàncies crec que no seria agosarat ambicionar algo més que la permanència. Jo he dit en reiterades vegades, que aquest club ha de ambicionar molt més. Però ara per ara, abans de fixar un objectiu molt més alt, hem de resoldre algunes fites molt més tangibles i necessàries. Jo crec que treballant per la ressolució dels problemes més inmediats, podríem surtir reforçats de cara a finals de campeonat, i m'explico:

1. Tema de les lagunes/pajares/manca d'intensitat en algunes fases del partit del equip. Aquest tema és recurrent i succeix molt sovint, especialment a la defensa el què dóna una feblesa defensiva evident en alguns moments.
2. Millorar la capacitat ofensiva foóra de casa, ja que he vist quasi tots el partits i em semblen un calc l'un de l'altre, excepte un parell d'ells. Mentalitzar als jugadors a treure or de cada pilota i NO perdonar...o perdonar el mínim...
3. Millorar el percentatge d'efectivitat puntuant fora de casa en camps on en teoria són difícils. Això és básic i fonamental. L'altre dia mirant les estadístiques de la categoria, el nostre clar punt feble no són el còmput de victòries sinó de derrotes. Això de cara als 12 partits que queden ho hem de reversionar. Hem de ser més regulars fora de casa.
4.Assistència de públic a la NCA. Al marge de la nostre implicació, cal començar una campanya molt més agressiva desde el club, refrendada i suportada pels socis, amb la imatge de marca. Fins ara hi han cert tòpics/imatge que hem de canviar per tal de projectar-la en un territori més ampli més que no pas Sabadell. I això roman pendent.
5. Mentalitzant a la plantilla de que d'aquí al final NO podem tenir expulsions/targetes que no siguin estrictament relacionades amb el joc. No ens podem permetre absències per protestes o tarjetes tontes ( i em refereixo en particular a alguns jugadors recurrents).

Resolent això, la permanència seria un fet, però és que depenent de quan assolim els punt de salvació, caldria projectar la màxima motivació (amb primes sobretot i el suport de l'afició) per tal de intentar l'acceleració final, perquè si d'alguna manera es resolen els problemes anteriors llavors está clar que podem....i tant si podem!! En absolut el Numància és millor que nosaltres, però SI és més regular....

En fi, he donat la meva opinió (que pot ser perfectament errònia i sé que pot resultar molt òbvia) però d'entrada jo seguiría anant partit a partit i quan quedin 7 partits aixecar el cap i veure verdaderament a quina lliga podem aspirar...Si en aquest moment estem salvats, seria un error garrafal com dius possar-se a dormir.....però jo aniria per trams i encara partit a partit.....

De totes maneres, a seguir a seguir i a seguir treballant millor si cal que ens en surtirem. Aquí hi ha futur!!!!
Ànims i una abraçada a tots!

Arlequinat i sabadallenc desde ben petit....

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #16 el: 24 de de 2014, 16:18:24 pm »
Obviament.soc partidari de toca de peus a terra pero alhora faig una crida a tothom a somiar si es posa el playoff a tir. No oblideu que perque els jugadors cregin, primer laficio a de fer el.mateix, mireu el Dortmund lany passat...
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #17 el: 24 de de 2014, 16:29:53 pm »
Tot aixo que diueu esta molt bé i hi estaria totalment d'acord si cada vegada que perdem no hagués de llegir que si olmo dimision, que si que veguenyza de jugadores, que si el año que viene no quede ni el apuntador, que si quesi...

Només cal que aneu al topic del Las palmas. Nosaltres no podem tocar de peus a terra perque pasem de chuparlis les p*****, parlant malament i clar als jugadors a volguer-los enterrar.

Per això el meu unic discurs es la permanencia, no m'agrada haber de llegir les barbaritats que es llegeixen caaaada cop que perdem.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #18 el: 24 de de 2014, 19:16:14 pm »
En algunos casos se pasa de la euforia al pesimismo más absoluto (para mí, muchas veces exagerado, sin duda) porque nuestro equipo pasa de hacer buenos partidos en casa y ser el mejor local de la liga, a jugar partidos muy malos fuera de la NCA.

Por otro lado, estoy de acuerdo en que cada vez que parece que podemos mirar más arriba que abajo "nos bajan los humos" a la primera de cambio. Por ello, hasta que no tengamos los 50 puntos seguiré mirando la distancia respecto a los de abajo y no al revés. Una vez se consigan (y estemos en una posición en la que podamos luchar por meternos ahí), seré el primero en exigir a nuestros jugadores el luchar por algo más, seguir sumando e intentar estar entre los 8 mejores equipos de la Liga.

El domingo todos a la NCA!  :bandera :scut :bandera
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #19 el: 24 de de 2014, 19:18:13 pm »
Jo si veiés una mica més fort a l'equip defensivament (sobretot a fora de casa) potser pensaria que hi ha opcions d'entrar a la fase d'ascens, però és que no és així. No ens enganyem, per somiar en quedar entre els primers s'ha d'anar a Múrcia (independentment del que passi contra el Lugo) i almenys treure un empat (tampoc cal molt més) i després anar a Alcorcon o a Miranda d'Ebro i competir. Si no mostrem una imatge completament diferent a fora de casa, es fa díficil pensar en algo més que no sigui la permanècia.

Equips com el Numancia, Las Palmas, Recreativo, son molt més regulars que nosaltres, i el Mallorca o Zaragoza probablement milloraran. Ara venen dos partis determinants per saber quin és el nostre nivell real. Si encaixem en aquests dos pròxims partits 3, 4 o més gols no podem pensar en res més que la permanència. El mig del camp no acaba d'apretar com cal. A veure si amb la tornada de Moha canvia una mica la cosa, però bueno és un jugador també bastant veterà. Falta trobar un bon complement a Juanjo en el doble pivot. Hidalgo fa el que pot, però en determinats moments es nota que li falta una mica de gasolina.
« Darrera modificació: 24 de de 2014, 19:28:31 pm per jarisacat »