Autor Tema: Previa CE Sabadell-CD Lugo: Botifarrada popular al Parc Catalunya!!!  (Llegit 4939 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Federació Penyes CE Sbd

• Aleví
  • Missatges: 50
El Centre d’Esports Sabadell afronta diumenge un partit contra el CD Lugo molt important i l’afició segueix sent el jugador número 12. Concentra’t abans del partit en la botifarrada que organitza el club i agafa forces per animar i guanyar a la Nova Creu Alta!

La botifarrada popular tindrà lloc el diumenge 30 de març a les 13 hores a la plaça Ernest Lluch del Parc Catalunya de Sabadell. El club, amb el suport de la Federació de Penyes, vol que la trobada sigui un punt d’animació per a tots els socis i aficionats arlequinats!

Vine a la botifarrada i fes una bona tertúlia futbolera acompanyada d’un bon àpat abans d’anar a l’estadi! Junts som més forts!

Ofertes i condicions de la botifarrada

- Socis: 3 euros (indispensable ensenyar el carnet de soci)

- Aficionats que hagin comprat el paquet d’entrades pel Córdoba FC i el CD Lugo: 3 euros (indispensable ensenyar l’entrada contra el CD Lugo)

- Socis que vulguin entrades pel CD Lugo: 10 euros (una entrada a la zona del seu abonament + botifarrada)

- No socis: 15 euros (entrada a Gol Sud + botifarrada)

- Inscripcions obertes a partir del dimarts 25 de març a les 17 hores fins el dissabte 29 de març a les 13.30 hores a les oficines de la Nova Creu Alta i també a les seus de les penyes oficials del CE Sabadell. Cada participant rebrà un tiquet que haurà d’ensenyar a la botifarrada. Els socis i els aficionats que van comprar el paquet d’entrades contra el Córdoba FC i el CD Lugo hauran d’ensenyar indispensablement l’entrada del partit contra el Lugo.

- Els socis i aficionats que tinguin entrada per al partit contra el CD Lugo podran inscriure’s a la botifarrada el mateix diumenge 30 de març ensenyant el carnet de soci o l’entrada. La inscripció de diumenge és vàlida a partir de les 13 hores fins a exhaurir existències.

- Cada tiquet constarà de: una botifarra, una llesca de pa de pagès, una ració de mongetes seques i una beguda (aigua, refresc, cervesa o vi).

T’esperem a la botifarrada arlequinada!

Horari de les oficines i de les taquilles
Les entrades es poden adquirir a les oficines del club en horari normal. A partir de dilluns, al ser setmana de partit, el divendres estaran obertes de 10 a 14 hores i de 16 a 19 hores. I dissabte, de 10.30 hores a 13.30 hores.
Twitter: @FedPenyesCES
Facebook: Federació Penyes CE Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:Previa CE Sabadell-CD Lugo: Botifarrada popular al Parc Catalunya!!!
« Respondre #1 el: 26 de de 2014, 08:39:49 am »
Gran iniciativa  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #2 el: 26 de de 2014, 09:20:14 am »
Un dubte. El meu fill i jo som socis i per tant cap problema. Però la meva dona ni és sòcia ni anirà diumenge al futbol (per tant no té entrada). Podrem treure tíquet per ella? En cas afirmatiu, ¿a quin preu?
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat furia arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 179
« Respondre #3 el: 26 de de 2014, 10:48:30 am »
el problema es que esta muy mal el pais y hay mucha gente con 426 € ,el barcelona tiene muchos socios pero por que todos son de la 3 edad y esos tienen dinero hay gente que pasa con 30 € a la semana ese es  el problema yo pondria sortear un viaje un coche eso si que llenaria el campo yo soy empresario y no tengo ese problema pero es la cura realidad de la vida,no va funcionar esta iniciativa pero por que la gente no tiene dinero y lo digo con todo el respeto a por el lugo y sacar su jugo vamos sabadell :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #4 el: 26 de de 2014, 11:00:13 am »
yo soy empresario y no tengo ese problema pero es la cura realidad de la vida
Representante, empresario: No serás Domingo Lozano en persona?

Un dubte. El meu fill i jo som socis i per tant cap problema. Però la meva dona ni és sòcia ni anirà diumenge al futbol (per tant no té entrada). Podrem treure tíquet per ella? En cas afirmatiu, ¿a quin preu?
Crec que lo millor en este tema és que truques al club, per que no ets el primer que li interesa saber açò. Molts no tenen la parella futbolera i poden trobar-se açò.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #5 el: 26 de de 2014, 11:36:46 am »
Bona iniciativa! A veure si el temps ens respecta el diumenge i es pot fer un bon acte!

Segur que més d'un entrarà eufòric a l'estadi! :pilotasso

Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

• Jugador Prof.
« Respondre #6 el: 26 de de 2014, 13:34:51 pm »
Responent-me a mi mateix, i per si algú està en la mateixa situació que jo, es confirma que per assistir a la botifarrada és necessari ser soci o tenir entrada pel partit. Així que com que la meva dona no podrà anar, m'he quedat sense botifarrada... :rant:

Passeu-ho bé i escalfeu molt l'ambient!! Però que ningú es passi amb la birra, que a lo millor no arriba al partit, jejeje!  :borratxo
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat RIGODON

• Aleví
  • Missatges: 54
« Respondre #7 el: 26 de de 2014, 15:15:49 pm »
Responent-me a mi mateix, i per si algú està en la mateixa situació que jo, es confirma que per assistir a la botifarrada és necessari ser soci o tenir entrada pel partit. Així que com que la meva dona no podrà anar, m'he quedat sense botifarrada... :rant:

Passeu-ho bé i escalfeu molt l'ambient!! Però que ningú es passi amb la birra, que a lo millor no arriba al partit, jejeje!  :borratxo

I per que no li compres una entrada per 10€ que inclou la botifarrada? encara que després no hi vagi 16€ entre els tres no crec que sigui tant car,surt a poc més de 5€ per cap. A més a més, després, sempre pots mirar de col·locar-li a algu altre l'entrada per anar a veure el partit.

• Jugador Prof.
« Respondre #8 el: 26 de de 2014, 15:28:00 pm »

I per que no li compres una entrada per 10€ que inclou la botifarrada? encara que després no hi vagi 16€ entre els tres no crec que sigui tant car,surt a poc més de 5€ per cap. A més a més, després, sempre pots mirar de col·locar-li a algu altre l'entrada per anar a veure el partit.
És una possibilitat. Però l'entrada me la menjo segur. Entre el Girona i el pack Còrdova-Lugo, ja no sé a qui més col·locar-li entrades. Les meves capacitats de comercial d'entrades ja estan esgotades. En fi, ja m'ho pensaré.  :mmmm
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #9 el: 26 de de 2014, 15:51:22 pm »

És una possibilitat. Però l'entrada me la menjo segur. Entre el Girona i el pack Còrdova-Lugo, ja no sé a qui més col·locar-li entrades. Les meves capacitats de comercial d'entrades ja estan esgotades. En fi, ja m'ho pensaré.  :mmmm

O si tens algun conegut amb  entrades pel Lugo, del pack que dius q vas comprar, que no vagi a la butifarrada, te la pot deixar per tenir buti a 3€... o algun carnet de soci de qualsevol conegut que no vagi a fer la butifarrada, no?
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

• Jugador Prof.
« Respondre #10 el: 26 de de 2014, 15:58:25 pm »

O si tens algun conegut amb  entrades pel Lugo, del pack que dius q vas comprar, que no vagi a la butifarrada, te la pot deixar per tenir buti a 3€... o algun carnet de soci de qualsevol conegut que no vagi a fer la butifarrada, no?
Això no ho havia pensat de les entrades! bona idea! d'amics socis, desgraciadament, tinc poquets...
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #11 el: 27 de de 2014, 16:51:37 pm »
Hi ha gaire gent apuntada de moment?

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #12 el: 27 de de 2014, 17:36:17 pm »
Dons crec que empalmare de sortir amb el amic per la Zona Hermetica a la Botifarrada.  :happy2:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 28 de de 2014, 08:29:40 am »
Dons crec que empalmare de sortir amb el amic per la Zona Hermetica a la Botifarrada.  :happy2:

Penseu que aquest finde hi ha el canvi d¡hora..... a la matinada de dissabte, a les 2 seran les 3.... 1 hora menys de festa!!!

I que no plogui diumenge...sino la botifarrada i el partit no tindrà cap èxit .... i seria una veritable pena  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #14 el: 28 de de 2014, 19:38:08 pm »

Penseu que aquest finde hi ha el canvi d¡hora..... a la matinada de dissabte, a les 2 seran les 3.... 1 hora menys de festa!!!

I que no plogui diumenge...sino la botifarrada i el partit no tindrà cap èxit .... i seria una veritable pena  :icon_exclaim:

Si posessin algunes carpes encara, si no... pinta malament.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #15 el: 29 de de 2014, 12:25:55 pm »
Ja tinc els tickets.
Si plou i s' anula seran vàlids per la següent butifarrada.
Animeu-vos!

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #16 el: 30 de de 2014, 10:37:30 am »
Butifarrada arlequinada suspesa.
Es posarà una nova data.

Connectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2823
  • Som el Sabadell !
« Respondre #17 el: 30 de de 2014, 10:55:11 am »
Ja dic jo que la m.....pluja ens esta foten la "pirula" aquesta temporada, veurem els que serem aquesta tarda al Temple...
Hem tornat !

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #18 el: 30 de de 2014, 11:25:28 am »
Ja dic jo que la m.....pluja ens esta foten la "pirula" aquesta temporada, veurem els que serem aquesta tarda al Temple...
recordar a aquella gent que no va al camp quan plou, que avui NO el donen per la tele

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #19 el: 04 de Abril de 2014, 21:02:52 pm »
Al final la butifarrada s'ha aplaçat per la propera setmana:

La botifarrada arlequinada se celebrarà contra l'Sporting a la Nova Creu Alta

02/04/2014
La botifarrada arlequinada que organitza el Centre d'Esports Sabadell ja té nova data de celebració: es realitzarà el proper dissabte 12 abril, en motiu del partit contra l'Sporting de Gijón que es disputarà a les 20 hores a la Nova Creu Alta. La trobada entre socis i aficionats tindrà lloc al Gol Sud de l'estadi de 14 a 17 hores.
El club, amb el suport de la Federació de Penyes, vol que la trobada sigui un punt d’animació per a tots els socis i aficionats arlequinats abans del partit contra l'Sporting. Concentra’t abans del partit en la botifarrada i encara un gran vespre de futbol a la Nova Creu Alta!

Preu i condicions de la botifarrada

- Socis: 3 euros cada tiquet (indispensable ensenyar el carnet de soci)

- Inscripcions a les oficines de la Nova Creu Alta: obertes a partir d'avui dimecres fins el dissabte 12 d'abril a les 13.30 hores. Cada participant rebrà un tiquet que haurà d’ensenyar a la botifarrada.

- Inscripcions el mateix dia de la botifarrada: ensenyant el carnet de soci al Gol Sud a partir de les 14 hores fins exhaurir existències.
- Els tiquets adquirits per la botifarrada que s'havia de celebrar el passat dissabte i que el club va posposar per les inclemències meteorològiques són vàlids per la nova data de la trobada.

- Cada tiquet constarà de: una botifarra, una llesca de pa de pagès, una ració de mongetes seques i una beguda (aigua, refresc, cervesa o vi).

Horari de les oficines i de les taquilles
Les entrades es poden adquirir a les oficines del club en horari normal. A partir de dilluns, al ser setmana de partit, el divendres estaran obertes de 10 a 14 hores i de 16 a 19 hores. I dissabte 12 d'abril, de 10.30 hores a 13.30 hores.

Ara la pregunta del millón és: els no socis poden comprar tiket per la botifarrada ? A quin preu ?