Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
Total de vots: 58
Votació tancada: 26 de Abril de 2014, 10:38:15 am
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Cambi.Si volem aspirar a cotes més altes i necessitem jugadors que donguin un salt qualitatiu a la plantilla, crec que a la banqueta també hauria de ser així.
Jo preferiria opinar quan haguem arribat als 52 punts.
Cita de: sexeibirra en 27 de de 2014, 18:35:01 pmJo preferiria opinar quan haguem arribat als 52 punts.Jo també, primer assolir la permanència, llavors ja es tocarà aquest tema de sobres.
independentment de tot, Olmo és egarense i això vulgueu o no a mi hem fa pensar que a la que pugi ens la clava... i sé 100% segur que no parlava molt bé del Sabadell abans...Any que ve nou entrenador!
Cita de: juvepasion en 14 de Abril de 2014, 09:36:33 amindependentment de tot, Olmo és egarense i això vulgueu o no a mi hem fa pensar que a la que pugi ens la clava... i sé 100% segur que no parlava molt bé del Sabadell abans...Any que ve nou entrenador!Encara estem amb això?? Podriem discutir si és o no bon entrenador (crec que els resultats l´avalen malgrat algunes "olmades"), però no si és egarenc o turc. Jo, p.e., tinc clients de Terrassa.....i què?
Pues yo prefiero otro entrenador, hay más de una cosa que no me gusta de Olmo.