Avui una altre decepció. El que més em dol no és ni tan sols la derrota (que també) sinó com s'ha perdut. Un altre plantajament erròni del nostre entrenador, i lo que és pitjor, un joc res il.lusionador. Si l'altre dia amb el Lugo va ser un miracle endur-nos els tres punts avui hem tornat a demostrar unes mancances que de cara al que queda de lliga fa patir una mica. Seguim sense saber a què juguem i pilotada rere pilotada. Al Annibal no li ha arribat ni una pilota en condicions...
Molt han de canviar les coses, però al nostre tècnic se li està agotant el crèdit. Un altre partit encaixant un gol al minut 1, un altre partit sense intensitat, un altre partit sense jugar al mig camp, un altre partit amb expulsions absurdes, un altre partit amb canvis equivocats....Avui era vital puntuar i no ho hem fet. No crec que això al nostre president li hagi agradat molt ja que, a més a més, no podem viure solsament dels partits a casa, i sobretot sent el equip més golejat de la categoria....
De no guanyar al Sporting ( i jugant així no ho veig), jo em plantejaria un canvi d'entrenador ja que ja fa massa que reiteradament fem els mateixos errors i no hi ha manera de revertir la situació. Crec que és bàsic aconseguir la permanència i fer un bon final de temporada, perquè donant una de cal i una d'arena la gent no estará mai motivada a venir a l'estadi. Cal una reflexió profunda ja que el joc de l'equip está generant moltes dubtes....no sabem el nostre esquema de joc i això comença a ser greu...
En fi, espero una reacció doncs si no, ens queda molt patiment encara.
Una abraçada a tots,