Ho vaig dir fa unes dues setmanes i el partit d'avui no fa res més que ratificar-me en el que pensava en aquell moment i continuo pensant ara... En el nostre vestidor NINGÚ ha cregut, creu ni creurà MAI en la possibilitat de poder aspirar a res més que a la permanència aquesta temporada, i si no hi creus actues en conseqüència, et deixes anar i fas el que has fet avui: RES!
En la vida com en el futbol no tot són els calers, i de vegades val més la pena fitxar caràcter, ambició i personalitat que no pas tècnica o qualitat individual. En una sola cosa la va encertar Javi Salamero quan va deixar el nostre club, i és que en aquesta plantilla faltava esperit, caràcter, mentalitat, essent en ocasions un encefalograma infinitament pla!
Som el club del "mai passa res", i de fet, i jo el primer, som tan bona gent i tan conformistes que ens foten un 5-0 a Las Palmas i fotem com avui, l'enèssim papelón fora de casa, i què fem? Doncs començar a pensar com portem més gent a l'estadi per estar al costat d'una plantilla sense ànima i que només mou el cul quan està davant els seus i per allò de la verguenza torera, sense demanar ni una sola explicació de per què fotem el que fotem lluny de casa. Se sol dir que dues vegades "bo" vol dir "bobo" i això és el que sovint ha fet aquesta santa afició davant d'actuacions del nostre equip que senzillament són inadmisibles.
CON-FOR-MIS-ME aquest és la punyetera lacra que pateix aquesta santa entitat! La llei del mínim esforç és una llosa que pesa en aquest club i que ja fa massa que dura. Aquí és viu molt bé, sense dubte! Sumo 50 puntets, cobro al dia i a sobre, si foto partidets com el de l'Alavés o el de Las Palmas NINGÚ em demana una sola explicació i entreno a l'endemà amb tota la tranquilitat del món! Dues temporades? Així renovo jo 10 temporades si és necessari! Això és vida tú! I a sobre tinc una afició i club al radera que es trenquen el cap per portar tota la gent possible a l'estadi perquè m'animi i estigui al meu costat passi el que passi!
No és admisible sota cap concepte que avui i ja en van.... Ens clavin un gol abans de cumplir-se un minut de joc! Senzillament a això se li diu sortit al camp amb la tensió pel terra i estar a la més absoluta i punyetera parra! Per no dir que és el mateix que passar olímpicament de tot o pensar-se que la feina ja està feta i que per què fer res més! Ni psicòloga ni punyetes! Ens ha guanyat un equip que NO és millor que nosaltres i ara representa que tornarem a ser bons i ara sí que correrem com toca i tindrem l'actitut adequada davant de tot un Sporting de Gijón! I a sobre tindrem els pebrots de demanar a la gent que vingui a ajudar-los!
Miquel Olmo... L'he defensat a mort i crec que està fent una bona feina, però si com va dir el nostre president l'objectiu de la propera temporada és intentar donar un pas endavant en els nostres objectius, ell no ha de ser ni pot ser el nostre entrenador. Ara bé, si un cop més del que es tracta és de salvar els mobles i quedar per sobre dels quatre últims, doncs endavant! No cal trencar-se el cap buscant entrenador.
Sr. Gordillo, injecti caràcter i fam en aquesta plantilla perquè la propera temporada no seguim perdent punts miserablement pel simple fet de no anar-hi o limitar-nos a intentar cumplir amb els mínims exigits! Per això no fan falta calers, només tios amb una mica de sang que no segueixin arrossegant aquesta samarreta pels estadis de Segona A, i que no es conformin en viure bé i punto!
No demano play-offs ni ascensos, però sí ganes i ambició i això és exactament el que avui no ha tingut aquest equip a Murcia, i per tant en això no hi intervenen factors com el pressupost o la massa social que puguis tenir.
Avui podriem haver sumat amb la gorra algún puntet a Murcia i haver generat un molt bon ambient de cara al partit de l'Sporting, fent bullir l'olla. Un cop més les successives plantilles de les darreres temporades ens han negat aquesta possibilitat condemnant-nos a l'ostracisme i al patiment, i a no poder tenir quelcom que mou muntanyes i que és i.lusió.