Autor Tema: Himne Actual.  (Llegit 5696 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: Himne Actual.
« Respondre #20 el: 13 de Gener de 2006, 22:08:48 pm »
Amic feniaro primerament el marcador simultani estava a la porteria de olimipia i havias retallar el marcador del diari per saber quins partits eran "camisas ike" "teka" etc

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #21 el: 14 de Gener de 2006, 00:13:05 am »
I a Primera Divisió.
Sabadell 3 Madrid 0
Sabadell 2 Barça 1
At Madrid 0 Sabadell 1.....i la participació a la copa de l'UEFA (llavors anomenada copa de Ferias). I el Sabadell l'únic equip durant molts anys d'una ciutat sense ser capital de província a Primera Divisió. Quins temps aquells!!!. Jo era molt petit, però me'n recordo perfectament. D'aquella època gloriosa em ve el meu apassionament pel nostre club, el qual continuo seguint en espera que es tornin a repetir aquelles gestes... :clap

Sempre endavant Sabadell, que hi ha molt pocs clubs a la nostra geografia que puguin presumir de la nostra història. :ok

Desconnectat delmo

• Infantil
  • Missatges: 104
« Respondre #22 el: 14 de Gener de 2006, 01:48:32 am »
A mi particularmente me gustaba mucho mas el primer himno,creo q nunca debieron d cambiarlo.
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #23 el: 14 de Gener de 2006, 15:22:14 pm »
pero perque el van canviar? ??? :o
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #24 el: 16 de Gener de 2006, 13:11:39 pm »
Fins on m'arriva la memoria l'himne sempre ha sigut el de Lluis Papell.

Durant la primera presidencia de Rafael Arroyos, es van canviar, suposo en un afany per modernitzar el club i donar a tot plegat una mica d'empenta.

Aviat va quedar obsolet, mes que res per la coletilla absurda de que "tornaràs a ser un dia un primera divisió" ja que en dues temporades ja vem tornar a ser a primera divisió.

Després, em penso que sent president Miquel Arroyos, i per que molt gent ho demanavem, es va tornar al himne de sempre un altre cop.

La meva opinió es que no s'ha de tornar a canviar.

Algú diu que el Madrid i el Barça no l'han canviat mai. No ho se, però el del Barça es de l'any 1973, quan celebraven les bodes de platí que es van fer un concurs per nou himne, no se si era perque no en tenien o si per canviar-ho. I va guanyar l'actual, em lletra de Jaume Picas (no ho se segur, perque el que facin el Barça i el Madrid, francament, em don igual).

Així que tenim l'himen, com a minim, més antic que ells.

SANGUI

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #25 el: 16 de Gener de 2006, 18:13:26 pm »
L'himne "Honor al Sabadell" va tornar a sonar a la Creu Alta  com a himne oficial del club en lloc del que l'habia substituit (Sempre endavant Sabadell) amb motiu del partit de lliga Sabadell-Sestao (1-1) disputat el 3-11-91. L'himne com s'explica a la seva caratula va tornar a ser gravat el dimarts 17 de setembre del 91 per la unitat mobil d'enregistrament digital dels estudis Audio Projects (La Garriga) al casal Pere Quart de Sabadell amb la col.laboracio desinteressada de la Agrupació Coral La Industrial dirigida per Maria Calzada i Olivella amb la col.laboracio a la produccio musical de Toni Ten. Diari de Sabadell publicaba en la seva edicio del 22-10-91 la seguent nota informativa facilitada per els promotors de la recuperacio del himne del Centre D'Esports "Honor al Sabadell":

"Com es sabut per la majoria de socis el propassat 16 de setembre varem fer l'entrega al secretari del club de les 468 firmes de socis, de les cuals 132 son socis compromissaris, per tal de recuperar l'himne de l'entitat "Honor al Sabadell". A la vista de la marxa esportiva del nostre club, hem considerat prudent no pressionar en exces la junta directiva en espera que la situacio s'anes normalitzant. Pero heus aqui que el propassat divendres es va fer publica l'ordre del dia de la assamblea de socis del Centre D'Esports Sabadell on hi trobavem a faltar el punt que ens ocupa i que no es altre que el de la recuperacio de l'himne de la nostre entitat. Posats en contacte amb la junta directiva, s'ens va informar de la omissio involuntaria per la seva part del punt referent al himne i ens va fer saber que seria tractat per la assamblea el proper dia 23 dels corrents. Esperem que amb la nostra prudencia i sense haber fet us de les 468 firmes que ens donaven dret a convocar una assamblea extraordinaria per a tractar aquest tema, sigui el mateix tractat tal com ens mereixem els socis del nostre Centre d'Esports Sabadell".-
El cas es que dotze dies despres de publicarse aquesta nota el himne "Honor al Sabadell" tornaba a sonar amb un nou enregistrament a la Creu Alta.
« Darrera modificació: 16 de Gener de 2006, 18:35:31 pm per La ceba mecànika »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #26 el: 16 de Gener de 2006, 18:23:39 pm »
Algú diu que el Madrid i el Barça no l'han canviat mai. No ho se, però el del Barça es de l'any 1973, quan celebraven les bodes de platí que es van fer un concurs per nou himne, no se si era perque no en tenien o si per canviar-ho. I va guanyar l'actual, em lletra de Jaume Picas

Jo sé que els de vermell i blau van tenir un himne que deia:
'Azul y grana,
es nuestro color,
Azul y grana,
el sentir de una afición...'

Els mig-culés que hi ha al fòrum, ho poden confirmar :icon_question:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #27 el: 16 de Gener de 2006, 20:46:12 pm »
Aquest  el tinc jo Birrero en vinil i el van grabar amb motiu del titol de lliga 73-74 aquell dels "Catorze anys de passar gana..." de la trinca. A dins ja un poster de la plantilla de llavors on apareix el Joan Capo amb una mata de pel que no veigis...
« Darrera modificació: 16 de Gener de 2006, 21:01:36 pm per La ceba mecànika »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 16 de Gener de 2006, 20:53:41 pm »
Ceba, ets el més gran!
 :clap :clap :clap :clap :clap

Ja deia jo que em sonava :icon_exclaim:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #29 el: 16 de Gener de 2006, 20:59:40 pm »
L'himne "Honor al Sabadell" va tornar a sonar a la Creu Alta  com a himne oficial del club en lloc del que l'habia substituit (Sempre endavant Sabadell) amb motiu del partit de lliga Sabadell-Sestao (1-1) disputat el 3-11-91. L'himne com s'explica a la seva caratula va tornar a ser gravat el dimarts 17 de setembre del 91 per la unitat mobil d'enregistrament digital dels estudis Audio Projects (La Garriga) al casal Pere Quart de Sabadell amb la col.laboracio desinteressada de la Agrupació Coral La Industrial dirigida per Maria Calzada i Olivella amb la col.laboracio a la produccio musical de Toni Ten. Diari de Sabadell publicaba en la seva edicio del 22-10-91 la seguent nota informativa facilitada per els promotors de la recuperacio del himne del Centre D'Esports "Honor al Sabadell":

"Com es sabut per la majoria de socis el propassat 16 de setembre varem fer l'entrega al secretari del club de les 468 firmes de socis, de les cuals 132 son socis compromissaris, per tal de recuperar l'himne de l'entitat "Honor al Sabadell". A la vista de la marxa esportiva del nostre club, hem considerat prudent no pressionar en exces la junta directiva en espera que la situacio s'anes normalitzant. Pero heus aqui que el propassat divendres es va fer publica l'ordre del dia de la assamblea de socis del Centre D'Esports Sabadell on hi trobavem a faltar el punt que ens ocupa i que no es altre que el de la recuperacio de l'himne de la nostre entitat. Posats en contacte amb la junta directiva, s'ens va informar de la omissio involuntaria per la seva part del punt referent al himne i ens va fer saber que seria tractat per la assamblea el proper dia 23 dels corrents. Esperem que amb la nostra prudencia i sense haber fet us de les 468 firmes que ens donaven dret a convocar una assamblea extraordinaria per a tractar aquest tema, sigui el mateix tractat tal com ens mereixem els socis del nostre Centre d'Esports Sabadell".-
El cas es que dotze dies despres de publicarse aquesta nota el himne "Honor al Sabadell" tornaba a sonar amb un nou enregistrament a la Creu Alta.

Jo vaig ser un dels que vaig firma i m'enrecordo que em van regalar la cinta de kset

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #30 el: 16 de Gener de 2006, 21:04:28 pm »
A mi me la van regalar en un stan que el Sabadell tenia en una fira d'entitats o algo aixi.

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #31 el: 16 de Gener de 2006, 21:08:33 pm »
Per cert Birrero l'Azul y Grana era cantat per als jugadors o al menys aixo deien i adjuntaven fotos dels jugadors a l'estudi de gravacio tot i que esta molt "arreglada" suposo que per dissimular als que desafinaban. En aquella plantilla tambe surt el Mora. Aquell disc valia 125 pessetes.

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #32 el: 17 de Gener de 2006, 00:30:52 am »
Si senyor, Ceba mekanika, jo també tinc el single en vinil del Azul i Grana, i es cert que el cantaven els jugador.
 Però vull referir-me al tema del himne actual , l'himne DE SEMPRE.
  l'any 1991, un grup de socis, d'entre ells el net del Adolf Cabané (autor musical de l'himne), el qual porta el mateix nom que el seu avi (Adolf Cabané) va iniciar una recollida de firmes per reinstaurar l'himne HONOR AL SABADELL. Entre d'altres actes, varen fer una trobada a l'Hotel Urpi a on varen recollir la majoria de firmes, i a on s'entregava dit himne gravat en cassetes ( jo en disposo de 3 ò 4).
  Per cert, crec que encara viu una de les filles de dit music
 ( ja us ho confirmaré). Dir tambe que la familia CAbané sempre ha estat lligada al nostre club, i crec que el pare del music va ser un dels membres de la primera alineacio oficial del nostre equip al 1903.     

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #33 el: 17 de Gener de 2006, 14:17:31 pm »
Me gustaria saber exactamente donde podria conseguir el himno antiguo , kisiera bajarme la mucica :scut ;)

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #34 el: 17 de Gener de 2006, 14:51:51 pm »
En internet creo que no está. En el video del ascenso a primera sale un trozo ;)

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #35 el: 17 de Gener de 2006, 16:01:13 pm »
Si senyor, Ceba mekanika, jo també tinc el single en vinil del Azul i Grana, i es cert que el cantaven els jugador.
 Però vull referir-me al tema del himne actual , l'himne DE SEMPRE.
  l'any 1991, un grup de socis, d'entre ells el net del Adolf Cabané (autor musical de l'himne), el qual porta el mateix nom que el seu avi (Adolf Cabané) va iniciar una recollida de firmes per reinstaurar l'himne HONOR AL SABADELL. Entre d'altres actes, varen fer una trobada a l'Hotel Urpi a on varen recollir la majoria de firmes, i a on s'entregava dit himne gravat en cassetes ( jo en disposo de 3 ò 4).
  Per cert, crec que encara viu una de les filles de dit music
 ( ja us ho confirmaré). Dir tambe que la familia CAbané sempre ha estat lligada al nostre club, i crec que el pare del music va ser un dels membres de la primera alineacio oficial del nostre equip al 1903. 

El mestre Cabane autor de la musica de l'himne vivia al carrer Josep Renom just als costat de la academia on jo vaig estudiar. El pati de casa seva donava amb el pati de la nostra escola on per cert vaig coincidir amb el seu fill que feia un curs mes que jo i que mes d'un cop pasaba de casa seva al "cole" saltant la paret que els separava i encara guardo una foto on surt ell en una excursio que varem fer els de l'escola. Tambe en aquella epoca el mestre Cabane era el director del conservatori de musica on jo estudiaba i que estaba on es l'actual casal Pere Quart.  Per cert crec que tinc algun escrit al diari de la filla del mestre Cabane parlant del Centre d'Esports. 

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 17 de Gener de 2006, 18:58:36 pm »
El mestre Cabane autor de la musica de l'himne vivia al carrer Josep Renom just als costat de la academia on jo vaig estudiar.

Tu anaves també al Taulé-Viñas :icon_question: :icon_question: :icon_question:
  :surprised:

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #37 el: 17 de Gener de 2006, 19:09:41 pm »
El mestre Cabane autor de la musica de l'himne vivia al carrer Josep Renom just als costat de la academia on jo vaig estudiar.

Doncs ja som tres :icon_exclaim: :icon_mrgreen:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #38 el: 17 de Gener de 2006, 19:42:40 pm »
Jo podria ésser el 4 en el futur tot i que ho dubto :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #39 el: 17 de Gener de 2006, 21:26:53 pm »

No birrero aixo era la Academia Estel.