Autor Tema: Quina és la feina a dia d'avui de l'Albert Tomàs?  (Llegit 5029 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Quina és la feina a dia d'avui de l'Albert Tomàs?
« el: 12 de Desembre de 2005, 20:01:34 pm »
Hola Sr. Gil;

A simple modus de curiositat, i "apartat" de la secretaria tècnica aquest estiu, m'agradaria saber quina és exactament la feina que desempenya l'Albert Tomàs.
Diria que es va dir que feia tasques de gerència.... pot ser  :icon_question: , però que FA exactament.
M'agradaria saber-ho.

Gràcies i salutacions.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
Re: Quina és la feina a dia d'avui de l'Albert Tomàs?
« Respondre #1 el: 12 de Desembre de 2005, 21:02:05 pm »
Jo tinc la sensaciño que es l'home "comodint"
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 12 de Desembre de 2005, 21:30:46 pm »
A mi el que em sembla és que és una figura ABSOLUTAMENT PRESCINDIBLE.

www.miequipo.es

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #3 el: 12 de Desembre de 2005, 22:21:48 pm »
Hosti tu, Mutio!!...ja quasi m'iguales en critiques...jajajaj aj!!!
val mes que ens ho agafem amb una mica de conya....pq ens anem a la m****.....i directes .......esperem que aquesta gent del consell reaccionin i per desembre/gener facin "algo".....per cert...el Nobel que tu fumes es bo???
jajajajajajajj!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 12 de Desembre de 2005, 22:37:40 pm »
val mes que ens ho agafem amb una mica de conya....pq ens anem a la m****.....i directes .......esperem que aquesta gent del consell reaccionin i per desembre/gener facin "algo".....per cert...el Nobel que tu fumes es bo???
jajajajajajajj!!!

jejejeje escolta Pere. Si és bo, però com ho saps això  :icon_question: Al camp hem deus tenir molt aprop, l'altre dia em vas veure fore del camp...... a veure si em saludes no  :icon_question:

www.miequipo.es

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #5 el: 12 de Desembre de 2005, 23:16:29 pm »

Perdoneu eh, pero... ho dius en serio aixo de que un GERENT es prescindible? Tambe ho dius en serio aixo de que no saps ben ve quina es la tasca d'un GERENT??  :o

Des de la meva modesta opinio com a treballador administratiu -d'oficines- et dire nomes que es una peça basica per a qualsevol oficina i en qualsevol organigrama administratiu.

Em sembla, i de super bon rotllo amic Mutio, que els vostres profunds sentiments arlequinats us estan fen veure "papus" a cada cantonada... No crec precissament que les sol.lucions siguin retallar la ja limitadissima plantilla laboral, rama administrativa, del Club... Es mes, diria que la possible solucio passa per AMPLIAR aquesta plantilla amb un organigrama a tots els nivells com Deu mana...

No se... pero tot i que segueixo intentant veure la vostre intencio com a positiva, amb aquestes "critiques constructives", tot plegat em sembla cada vegada mes a una "caça de bruixes" indiscriminada que de ben segur, no faran cap be al Club.

Ah, i per el graciosillo de torn: NO SOC FAMILIAR DE CAP DIRECTIU  ;)
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 12 de Desembre de 2005, 23:17:48 pm »
jajajajajajajj!!!

jejejeje escolta Pere. Si és bo, però com ho saps això :icon_question: Al camp hem deus tenir molt aprop, l'altre dia em vas veure fore del camp...... a veure si em saludes no :icon_question:

Et tenen controladet MUTIO jaja
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 12 de Desembre de 2005, 23:18:11 pm »
jajajajajajajj!!!

Història d'amor a la vista?
Carai, Pere, com tens de marcat al Mutio. Vigila que ell és bastant carinyòs, però em sembla que només de donar!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

wimpi

• Visitant
« Respondre #8 el: 12 de Desembre de 2005, 23:22:10 pm »

Pq es imprescindible? pq ja no surt per la premsa? la senyora de la neteja tb es prescindible doncs? l'utiller tb? ke tu no sapigues ke fa no vol dir ke no faci res... ki et creus ke convens als ke posen els anuncis al camp (ke per cert ian mols)? ki els va a veure per convencels? ki tracta els problemes del dia a dia del club, akets ke no surten per la premsa... el sabadell segur ke te els mateixos problemes ke una empresa cualsevol... proveidors, clients (em refereixo als jugadors del futbol base) contabilitat, cobrament i pagament de factures.... com totes les empreses no?

i canvian de tema..... l'albert tomas, amb 4 duros va assolir l'objectiu dela temporada pasada. akest any ke? ke agues fet aket senyor ke suposadamen es tan dolen fen ekips am el presupost daket any? en fi, a vegades aket foro sembla un bar...

apa, unes   :beer :beer :beer

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 13 de Desembre de 2005, 15:43:24 pm »
És precisament per això, que estic preguntant quina és la seva feina, i que és el que fa exactament. Bé, gairebé ja m'ho heu contestat tot, i bé, del tema de la publicitat, doncs no sé; jo veig la de sempre.
D'altra banda, si és així i l'any passat exercia la figura de la secretaria tècnica, i no feia aquest tipus de tasques; qui és que la feia l'any passat? O no hi havia ningú que ho fes, o simplement també ho feia ell?

Veig que la meva pregunta algú l'ha pogut interpretar malament, i és a simple curiositat. Ni tan sols m'agradaria que sonés com a crítica, que no és la meva intenció, ja que si no sé exactament quina és la seva feina, tampoc la puc criticar. Lo dit, que ningú s'enfadi per preguntar quina és la feina que desempenya el gerent del Sabadell; jo no ho sabia.  :ok
« Darrera modificació: 13 de Desembre de 2005, 17:44:47 pm per MUTIO »

www.miequipo.es

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #10 el: 13 de Desembre de 2005, 18:25:40 pm »
Cita de: birrero

Carai, Pere, com tens de marcat al Mutio. Vigila que ell és bastant carinyòs, però em sembla que només de donar!
[quote
home no n'hi per tant,, lo que passa que el Mutio normalment va al futbol amb un xandal impresentable..lo quie haria de fer es anar vestit millor....jajajajaj ajajaj!!!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 13 de Desembre de 2005, 18:35:25 pm »
Cita de: birrero

[quote
home no n'hi per tant,, lo que passa que el Mutio normalment va al futbol amb un xandal impresentable..lo quie haria de fer es anar vestit millor....jajajajaj ajajaj!!!!!

Si, no és massa macu no.... però si no et fa res, em podries dir qui ets ? i d'on em tens vist ?

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #12 el: 13 de Desembre de 2005, 19:51:19 pm »
Bé, jo ni criticaré ni defensaré a ningú, més que res per falta de coneixement de la causa, però el que si puc dir, i es evident, es que els anuncis de l'estadi no són els mateixos.
Normalment, solc fixar-me en els anuncis nous, i a finals de l'any passat i inici d'aquest, cada jornada podiem veure 2 o 3 tanques noves, tant a la zona de graderia, amb les metàliques, com les de fusta grans d'asobre la graderia. Ara mateix, per exemple, em ve al cap una de MUNDO AMENA d'aquestes grans, i una altra que van possar al gol Sud, on abans era el marcador antic aquell

Desconnectat SABADELLENC

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #13 el: 14 de Desembre de 2005, 14:42:56 pm »

i canvian de tema..... l'albert tomas, amb 4 duros va assolir l'objectiu dela temporada pasada. akest any ke? ke agues fet aket senyor ke suposadamen es tan dolen fen ekips am el presupost daket any? apa, unes   :beer :beer :beer

Estic totalment d'acord amb tu y mes a mes els que ens salvaram seran los maitexos del any passat y no el peseteros que han portat aquest any.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #14 el: 22 de Desembre de 2005, 13:23:09 pm »

Doncs vist "a posteriori" la política de fitxatges d´Albert Tomàs més aviat es pot considerar tirant a bona, més si tenim en compte el pressupost de que es disposava;
Juanma Cruz, Cañadas, Marcos, Ramon....     Tal com insinua el company Sabadellenc aquests jugadors són els que ens van salvar l´any passat (amb una aportació abismalment superior als altres) i ens salvaran aquest.

I si se li hagués concedit el pressupost d´aquest any per gestionar-lo ?   Si establim una equivalència teòrica amb el cost-benefici de l´any passat, els resultats podrien ésser bastant, però bastant interessants.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #15 el: 02 de Gener de 2006, 21:05:23 pm »
la professio de l'albert tomas es comissionista

wimpi

• Visitant
« Respondre #16 el: 02 de Gener de 2006, 22:56:30 pm »
la professio de l'albert tomas es comissionista

Demostrau, portes nosecuans posts acusant al Tomas de cobrar comisions dels fitxatxes, doncs si tanta rao creus ke tens, demostrao... o eske nomes u dis per liarla? no tens ni idea de com es la persona a la cual acuses.

Pq no acuses als anteriors gestors esportius de pagar comisiones elevadisimes per jugados ke venien com a cracs?
jo no els acusare pq no tinc proves, pero aixo de ke jugadors tipu gallos i cias. tot just començat el mes de juliol ja decideixin signar, em dona mol ke pensar....

Avui el nostre president a dit ke akets srs sestaven pasant amb el presupost....  vaya...

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #17 el: 02 de Gener de 2006, 23:03:46 pm »
Tu només escoltes un costat? Ja que el Martinez i el Rodriguez han dit tot lo contrari. La veritat com de costum en un terme mig. Però es clar el Larrossa ( encara li falta molt per anomenar-lo Sr. President), ha de vigilar més per obtenir futures promocions de Vimusa i no seria coherent enforntar-se a l´alcaldia.

Per cert una altre professió del Tomás és de ******* Oficial del Règim.

wimpi

• Visitant
« Respondre #18 el: 02 de Gener de 2006, 23:26:12 pm »
mira, taseguro ke jo el ke no fare sera agafar al jugador directiu o empleat de torn del sabadell i tractarlo de mafios, pesetero, *******, lladre, chupaculos i amb diminutius despectius.... tal com feu uns cuans amb el nostre gerent sense tenir cap tipus de prova.

ah, i tampoc acusare a cap directiu de "chanchullero" amb el bustos. perke com e dit abans, tp en tinc cap prova.

Desconnectat sbdaprimera

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #19 el: 03 de Gener de 2006, 00:40:53 am »
D'acord, no acusem a ningú sense proves... pero reflexioneu sobre el que diu Toni23, molt d'acord, es el que penso de tot aixó desde el principi, a mes l'unic moviment del que es queixen que s'han passat es el tema Juanma Cruz, jugador carismatic com han dit per RS, i avalat per ells personalment... No se... el Larrosa no m'acaba...