Autor Tema: ÉS L'HORA DE SOMMIAR: I SI OPTEM ALS PLAY-OFF'S...?  (Llegit 13284 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
  • Gènere: Masculí
Re:ÉS L'HORA DE SOMMIAR: I SI OPTEM ALS PLAY-OFF'S...?
« Respondre #60 el: 22 de Abril de 2014, 12:23:20 pm »
Els jugadors i l'entrenador sembla que no sapiguin que cap  més any tindran el playoff tant aprop.
....

He vist més d'algú que diu això, i realment no ho entenc. Qui diu que cap  més any ho tindrem tant aprop? Potser l'any que ve mateix, estem lluitant pel play-off, qui sap? No seria res estrany veient com està el futbol, si mantenim la base i amb algun reforç... no cal dramatitzar com si fos ara o mai, perquè no és així. Si no és aquest any, serà el pròxim o l'altre, o l'altre...

Mireu-ho amb prespectiva.. no és conformisme, però jo estic ben content en veure'ns on estem. Si ens ho haguéssin dit fa uns anys quan vagavem per tercera i segona B.. o aquesta temporada mateix quan ens vem veure cuers.. estem amb la salvació casi feta, i no tinc dubtes que l'aconseguirem! Gaudim del què tenim!!
no he dit "ara o mai" sinó que "no la tindrem tant aprop"
I ho dic pq a falta de tant poques jornades que tot estigui tant apretat, dubto que torni a passar.
Ho dic pq fent un any de 6 com estem fent, podríem entrar a playoff, i potser altres temporades, per entrar-hi haurem de fer temporada de 7,5 o 8.