Autor Tema: A POR LA PERMANENCIA  (Llegit 782 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
A POR LA PERMANENCIA
« el: 12 de Desembre de 2005, 21:15:07 pm »
Estic cansat de sentir i fins i tot pensar que podem estar a dalt, que si el Play off, etc..
Potser que començem a aprendre d'altres equips ( com per exemple l'ultim rival ) . Crec que seria molt millor per a tots començar a pensar en la permanencia com a objectiu prioritari. Un cop fet aquest pas ( reconec que es dur sobretot aquest any) a veure si es treu aquest nerviosisme i angoixa i es comença a jugar més tranquil i fent les coses més bé. Després depenent de la trajectoria que es segueixi intentar arribar al 10é lloc, pero primer pensar en sortir del pou, que es on estem ara i no el play off que era on estavem abans de començar la lliga.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
Re: A POR LA PERMANENCIA
« Respondre #1 el: 12 de Desembre de 2005, 22:08:51 pm »
Pos jo penso que es lo mes normal del mon, somiar amb el playoff abans de començar la lliga....  Sobretot si t'has gastat una pasta en jugadors (en principi bons) que poden tirar del carro. De fet no ho dubto pas que els jugadors del sabadell son bons, lo que els hi passa es que son tots uns cabr...s. Son els tipics vagos que no es volen cansar ni lesionar per poder seguir cobrant. No m'extranyaria que haguessin pactat entre tots de no fotre l'ou, perque no hi haguessin diferencies al terreny de joc. Però bons segur que si que ho son, bé que ho van demostrar quan ens vàreu derrotar en el derby! Quan volen si que ho fan. ¿De debo que penseu que el Cañades es molt millor que Gallo i Orife??? No... el que passa que es l'unic que s'entrega.
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: A POR LA PERMANENCIA
« Respondre #2 el: 12 de Desembre de 2005, 23:21:02 pm »
Lluitar, lluitar e intentar sortir d'allà baix.
Estic negre de tant patir les obscuritats de la profunditat de la classificació. Demano als nostres jugadors una mica d'alegries, siusplau.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...