Autor Tema: ÉS L'HORA DE SOMMIAR: I SI OPTEM ALS PLAY-OFF'S...?  (Llegit 13303 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
  • Gènere: Masculí
ÉS L'HORA DE SOMMIAR: I SI OPTEM ALS PLAY-OFF'S...?
« el: 14 de Abril de 2014, 10:13:37 am »
DESPERTEM, la permanència està assolida. Quin equip no ha fet 4 punts en 8 jornades?

Aquest diumenge es juga a Alcorcón un partit que podria ser el principi per il·lusionar la ciutat. I més si Sporting i Múrcia empaten. Ens podríem posar a només 1 punt dels play-off's d'ascens a només 7 jornades del final del campionat i amb un calendari més o menys favorable.

A més, si es van fent punts HEM DE REBRE AL TENERIFE I AL RECREATIVO en el que serien DUES GRANS FINALS que no esperavem. Ara la pregunta serà, arribat el cas, la directiva sabrà aprofitar-ho per posar el camp a reventar?

Els números d'Olmo acompanyen tot i semblar el contrari degut a la sensació de les derrotes contra Alavés i Múrcia. La seva mitjana és de 1,684 punts per partit (32 punts en 19 partits) i de continuar-la ens duria a acabar el campionat amb 61 punts.

Si a més ens mirem les darreres 8 jornades de la 1a volta la mitjana es més esperançadora, donc es van fer 15 dels 24 punts possibles, cosa que ens duria a acabar amb 62 punts. A sobre, vencent de forma solvent en els estadis d'equips amb els que ara ens jugaríem el play-off (Tenerife i Recre), peró també amb la possibilitat de guanyar contra equips que es va perdre (Alcorcón i Hércules).

Penso que ja no toca anar partit a partit. Ara arriben les finals i la hora de la veritat, on tenim dues opcions: caure aviat "en tierra de nadie" o lluitar per romandre il·lusionats fins la darrera jornada, amb opcions i una Nova Creu Alta plena a vessar contra el Recre.

A més tenim molts números, sent aquell equip que va començar malament amb els merders a la directiva de juliol passat, estant en descens i el canvi brusc que el porta amunt. Sempre hi ha l'equip que no s'esterava.

I les mitjanes d'Olmo donen molt de joc per sommiar.

I OJO, QUE AQUEST ANY QUALSEVOL EQUIP POT ENTRAR ALS PLAY-OFF'S

Tot depen de Alcorcón i Hércules i a partir d'aqui tot és sommiar, com podríen ser un desplaçament massiu a La Romareda i un viatget en AVE al camp del filial madridista. PODEM, només ens ho hem de creure.

« Darrera modificació: 14 de Abril de 2014, 10:37:03 am per kitanovsky »

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
Re:ÉS L'HORA DE SOMMIAR: I SI OPTEM ALS PLAY-OFF'S...?
« Respondre #1 el: 14 de Abril de 2014, 11:37:04 am »
Vagi pel davant que jo encara vull anar partit a partit, però... us imagineu una final de play-off amb l'ascens en joc a Eibar... Jo ja fa dies que hi dono voltes, jejeje!!  :visca

En qualsevol cas, cada 15 dies seguim el mateix patró:
a) victòria a casa = eufòria de play off
b) derrota a fora = ho cremem tot.

Per mi, i com ja he dit altres vegades, quan abans arribem als 52-53 punts abans podrem somiar.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #2 el: 14 de Abril de 2014, 11:45:00 am »
Vagi pel davant que jo encara vull anar partit a partit, però... us imagineu una final de play-off amb l'ascens en joc a Eibar... Jo ja fa dies que hi dono voltes, jejeje!!  :visca

Per mi, i com ja he dit altres vegades, quan abans arribem als 52-53 punts abans podrem somiar.

buaaa...  preferiria que ens ho juguéssim en un camp on hi poguéssim anar tots els que volguéssim sense patir per si ens toca o no entrada xDDD
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #3 el: 14 de Abril de 2014, 11:47:15 am »

Amb aquesta mentalitat sempre seràs pobre per que no creus en tú mateix.
La permanència està avui en 40 punts. Per regla de tres incrementant a l'alça, acabarà als 50 punts.
I amb els equips que són a sota, potser amb menys i tot.

Si penses que no farem 4 punts en 8 jornades es que no creus en l'equip. És un dels mals d'aquest club, que no creiem en nosaltres mateixos des de fa masses anys. I ho transmetem als jugadors.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #4 el: 14 de Abril de 2014, 11:47:24 am »
DESPERTEM, la permanència està assolida. Quin equip no ha fet 4 punts en 8 jornades?

Aquest diumenge es juga a Alcorcón un partit que podria ser el principi per il·lusionar la ciutat. I més si Sporting i Múrcia empaten. Ens podríem posar a només 1 punt dels play-off's d'ascens a només 7 jornades del final del campionat i amb un calendari més o menys favorable.

A més, si es van fent punts HEM DE REBRE AL TENERIFE I AL RECREATIVO en el que serien DUES GRANS FINALS que no esperavem. Ara la pregunta serà, arribat el cas, la directiva sabrà aprofitar-ho per posar el camp a reventar?

Els números d'Olmo acompanyen tot i semblar el contrari degut a la sensació de les derrotes contra Alavés i Múrcia. La seva mitjana és de 1,684 punts per partit (32 punts en 19 partits) i de continuar-la ens duria a acabar el campionat amb 61 punts.

Si a més ens mirem les darreres 8 jornades de la 1a volta la mitjana es més esperançadora, donc es van fer 15 dels 24 punts possibles, cosa que ens duria a acabar amb 62 punts. A sobre, vencent de forma solvent en els estadis d'equips amb els que ara ens jugaríem el play-off (Tenerife i Recre), peró també amb la possibilitat de guanyar contra equips que es va perdre (Alcorcón i Hércules).

Penso que ja no toca anar partit a partit. Ara arriben les finals i la hora de la veritat, on tenim dues opcions: caure aviat "en tierra de nadie" o lluitar per romandre il·lusionats fins la darrera jornada, amb opcions i una Nova Creu Alta plena a vessar contra el Recre.

A més tenim molts números, sent aquell equip que va començar malament amb els merders a la directiva de juliol passat, estant en descens i el canvi brusc que el porta amunt. Sempre hi ha l'equip que no s'esterava.

I les mitjanes d'Olmo donen molt de joc per sommiar.

I OJO, QUE AQUEST ANY QUALSEVOL EQUIP POT ENTRAR ALS PLAY-OFF'S

Tot depen de Alcorcón i Hércules i a partir d'aqui tot és sommiar, com podríen ser un desplaçament massiu a La Romareda i un viatget en AVE al camp del filial madridista. PODEM, només ens ho hem de creure.

Molt dacord! I tal com està tot aquest any a la categoria, no seria gens extrany que ens fiquéssim al play-off...
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #5 el: 14 de Abril de 2014, 11:50:34 am »

La permanència està avui en 40 punts. Per regla de tres incrementant a l'alça, acabarà als 50 punts.

Si penses que no farem 4 punts en 8 jornades es que no creus en l'equip. És un dels mals d'aquest club, que no creiem en nosaltres mateixos des de fa masses anys. I ho transmetem als jugadors.

Per preferences, si he d'escollir Eibar. Són els més factibles i els que es posarien nerviosos més fàcilment per que en principi els va gran.

Per anar-hi tots complicat, tots els possibles són de lluny (Tenerife, Huelva, Las Palmas, Gijón,...) De tots aquests, per escollir, Huelva.

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #6 el: 14 de Abril de 2014, 11:56:09 am »
Si aconseguim guanyar a Alcorcon ja tindrem els 50 i encara donara mes motivacio i ilusió al equip i a la gent. Jo hi crec! Aquest any es possible enganxar-nos a dalt.  :anims

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #7 el: 14 de Abril de 2014, 12:13:32 pm »

Qui diu que no hi cregui?! Una cosa és creure i una altra fer volar coloms abans d'hora. Cada cosa en el seu moment, i punt.
« Darrera modificació: 14 de Abril de 2014, 13:27:21 pm per FranchVacambauer »
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #8 el: 14 de Abril de 2014, 12:14:14 pm »
Per mi esteu malalts (en el bon sentit de la paraula)..... passeu massa ràpid als extrems

Jo soc de partit a partit, primer la permanencia, després ja en parlarem
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #9 el: 14 de Abril de 2014, 13:41:39 pm »
Per mi esteu malalts (en el bon sentit de la paraula)..... passeu massa ràpid als extrems

Jo malalt res, que sempre he estat mirant amunt, jeje...
En serio, tenim més del que ens creiem. Ara i abans.

Partit a partit es va fins quan s'han de decidir les coses. I ara ve el moment de la veritat.

Per cert, que el carnet ens el anem renovant per que ens facin sommiar. I aixó és el que volem. I si podem sommiar fins la jornada 42 millor que la 40, encara que ens quedem a les portes per 1 gol.
« Darrera modificació: 14 de Abril de 2014, 13:46:07 pm per kitanovsky »

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #10 el: 14 de Abril de 2014, 14:00:24 pm »

Cholisme!  :laugh2:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #11 el: 14 de Abril de 2014, 14:05:31 pm »
Que afición más pesimista.  :exxxx xD

Yo estoy con kitanovsky, si creemos podemos.

Tampoco exigimos subir a primera, pero si nos metemos en el play-off conseguiríamos un dinero extra que seguro que nos viene muy bien.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #12 el: 14 de Abril de 2014, 14:14:53 pm »
Parlar de pujar és de bojos, peró en un hipotètic play-off's contra Eibar i Recre...  o Sporting...
Aquesta temporada es de bojos, tant podríem haber acabat últims com podem pujar.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #13 el: 14 de Abril de 2014, 14:43:49 pm »
Perfecte! Jo també hi crec! I pel que veig, cada cop som més els que no ens sembla una animalada la possibilitat de disputar aquestes eliminatòries... Però vaig al que ja vaig dir ara farà una setmana... Aquesta plantilla i cos tècnic realment s'ho creuen? Hi ha algú que en aquell vestuari miri als ulls dels seus companys i sigui capaç de fer-los veure que SÍ és possible? Hi ha algú en aquesta plantilla que sigui capaç d'assumir aquest rol de líder i arrossegui a la resta cap a aquest objectiu dels play-offs que pot arribar a ser apassionant?
Doncs sentint-ho molt i molt, crec que no! Començant pel míster i acabant per l'últim jugador d'aquesta plantilla els veig massa còmodament instal.lats en el discurs de la permanència i dubto que se'n moguin fins a final de temporada. Crec  sincerament que no s'ho creuen, que tornarem a jugar fora de casa acomplexats, amb pors, amb massa dubtes, amb fantasmes que se'ns aniran passant per davant i quen volguem adonar-nos ja tornarem a anar per darrera al marcador. L'Alcorcón sap perfectament que si els primers 10-15 minuts apreta una miqueta i ens marca un gol té la feina molt, molt coll avall... És així de trist, però crec que és la realitat que ens toca viure.
Només espero i molt, a més, haver-me d'empassar aquestes paraules el proper diumenge i que tots plegats comencem a pensar què podem fer per fer del temple una olla a presió contra l'Hércules i mirar cap amunt amb tota la il.lusió del món. Una il.lusió que tanta i tanta falta fa en un club com el nostre que socialment pateix una crisi galopant!
Plantilla i cos tècnic del CE SABADELL FC: PODEM! ES POSSIBLE I NOMES DEPEN DE VOSALTRES! SOM-HI!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #14 el: 14 de Abril de 2014, 14:44:51 pm »
Un nuevo post de kitanovsky = me veo otro 3-0 en el campo del Alcorcon. ;D ;D ;D

Desconnectat Leño

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #15 el: 14 de Abril de 2014, 14:50:28 pm »
Estic bastant d'acord amb Kita!!

tenim moltes limitacines, però arribats a aquest moment de lliga, depenem de nosaltres mateixos per quedar entre els sis primers.... penso que és una oprtunidad bastant difícil que se'ns repeteixi...
només hi ha un problema, i és que s'ho han de creure l'entrenador i els jugadors...
si els partids de fora de casa juguen com a Tenerife, estic segur que ho aconseguirem...

SI SE PUEDE!!

HONOR!!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #16 el: 14 de Abril de 2014, 15:06:42 pm »
Ahir el Tenerife va guanyar a Eibar, i el Murcia a casa contra el Lugo. Nosaltres, vam guanyar i tot queda igual. Però és que nosaltres només sumem a casa, aquest és el problema. Després de perdre a fora cada jornada ens allunyem massa del playoff.

Jo firmo sumar 4 punts a fora en els 4 partits que ens queden lluny de Sabadell.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #17 el: 14 de Abril de 2014, 15:14:17 pm »
¿a quién no le gustaría jugar los play off de ascenso? a todos nos gustaría, pero sigo pensando que lo primero que hay que conseguir y lo más pronto posible es la salvación 52-53 puntos. El fútbol es una de las cosas de este mundo que más varia jornada tras jornada, nos movemos por sensaciones, por eso, solemos poner en duda un resultado positivo fuera de casa, ahora pienso en que minuto se va a realizar la cantada del partido y que el adversario se adelante en el marcador, es la costumbre, también que alineación nos pondrá nuestro entrenador con garantías de intentar sumar un resultado positivo.

Hay tiempo y puntos en juego para conseguir lo que los jugadores realmente se propongan, pero fuera hay que salir más concentrados y serios en el planteamiento que diseñe el entrenador durante la semana, habría que cambiar la dinámica de los partidos de fuera, así que animo a los jugadores y que se lo crean, que todavía pueden hacer un final de temporada para la historia.

PD: Por cierto que el Presidente, el Sr. Sakamoto acompañe al equipo, es casi un seguro de obtener un resultado positivo.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #18 el: 14 de Abril de 2014, 16:03:10 pm »
Un nuevo post de kitanovsky = me veo otro 3-0 en el campo del Alcorcon. ;D ;D ;D

Sisi, vendre fum... ens foten un 2-0 i dilluns tot serà un altre discurs

M'agradaria tot el contrari però... No sóc ni ni optimista ni pesimista, sóc realista i els numeros a fora de casa no son per vendre coloms
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #19 el: 14 de Abril de 2014, 16:32:25 pm »
Tots teniu part de raó: tal i com diu el Leño, poquissimes temporades ho tindrem tant a tocar com aquesta...i tal i com apunta el Vicenç, al vestuari no sé si s' ho acaben de creure, i a la banqueta menys, sinó no m'explico l'11 de Murcia.