Autor Tema: ÉS L'HORA DE SOMMIAR: I SI OPTEM ALS PLAY-OFF'S...?  (Llegit 13307 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
  • Gènere: Masculí
Re:ÉS L'HORA DE SOMMIAR: I SI OPTEM ALS PLAY-OFF'S...?
« Respondre #20 el: 14 de Abril de 2014, 17:03:17 pm »
Estamos más cerca del play off que del descenso,eso es obvio, pero es que cuando el objetivo es la permanencia no hay que fijarse en un reto superior sin conseguir el primero.
¿A quien no le gustaria jugarlo?
Pero sigo pensando que si logramos la permanencia sin sufrimiento, tal y como empezamos la pretemporada, con un equipo formado a contrarreloj, destitución de Salamero,hemos estado en el fondo de la tabla.... es nuestro éxito este año.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #21 el: 14 de Abril de 2014, 17:08:44 pm »
Menos contra Las Palmas, en un hipotético playoff podríamos contra cualquiera perfectamente. En mi opinión, el mero hecho de tener esa posibilidad tan amplia de subir pone en peligro la situación laboral del 95% de la plantilla, la mayoría con contrato para 1 o 2 años más, en el club más cómodo y confortable de toda la LFP.

La única forma de hacer playoff, rodear lo que valga de la actual plantilla de jugadores que sepan que pueden rendir también en primera y que por eso tengan esa ambición, o que Sakamoto saque la chequera y compense el esfuerzo de hacer un playoff i****l o el tener que buscarse otro equipo en caso de subir. En su última entrada del blog, se medio intuye que va a realizar un gran esfuerzo para llegar a la promoción. Eso y su viaje relámpago me hacen sospechar. Si contra el Alcorcón ganamos fácil, como deberíamos hacer con un poco de motivación y ganas, seguiré sospechando.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #22 el: 14 de Abril de 2014, 18:03:09 pm »
Jo ho sento, però no crec que  poguem lluitar per fer el play off, dieu-me pessimista, dieu-me conformista, però sincerament no hi confio massa. Sabeu els desplaçaments que ens queden? Alcorcón, Mirandés, Saragossa i Castilla. Ens trobarem a tots quatre amb l'aigua al coll i nosaltres amb un mig camp que no rutlla; perquè no us enganyeu, no és que anem caminant (això no), però no apreta tot el que cal. I per fer play off s'hauria de guanyar al menys en dos d'aquests desplaçaments (no n'hi haurà prou amb treure un empat a Alcorcón o a Miranda d'Ebro). Fer play off vol dir millorar, i molt, les nostres prestacions en el mig camp. No podem ser un equip tan feble defensivament.
« Darrera modificació: 14 de Abril de 2014, 18:09:04 pm per jarisacat »

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #23 el: 14 de Abril de 2014, 18:25:30 pm »
Kitanovsky, la permanència està a prop, molt a prop, però no està encara aconseguida. Tots els punts costen molt de sumar, i ens en falten almenys quatre o cinc més. Poc a poc i bona lletra. Guanyar a Alcorcón serà molt complicat, guanyar a l'Hercules no està fet, etc... Si tot va com esperem, no hem de tenir cap problema per assolir-la amb comoditat, però anem pas a pas i temps hi haurà per pensar en el que calgui.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #24 el: 14 de Abril de 2014, 18:28:02 pm »
Kitanovsky, la permanència està a prop, molt a prop, però no està encara aconseguida. Tots els punts costen molt de sumar, i ens en falten almenys quatre o cinc més. Poc a poc, i bona lletra. Guanyar a Alcorcón serà molt complicat, guanyar a l'Hercules no està fet, etc... Si tot va com esperem, no hem de tenir cap problema per assolir-la amb comoditat, però anem pas a pas i temps hi haurà per pensar en el que calgui.

Home, crec que CAP EQUIP dels 22 que juguen faran menys de 4 punts en el que queda de lliga. I potser 5 tampoc. CAP.

Tampoc vulgueu buscar els tres peus al gat.

Jo ho sento, però no crec que  poguem lluitar per fer el play off, dieu-me pessimista, dieu-me conformista, però sincerament no hi confio massa. Sabeu els desplaçaments que ens queden? Alcorcón, Mirandés, Saragossa i Castilla. Ens trobarem a tots quatre amb l'aigua al coll i nosaltres amb un mig camp que no rutlla; perquè no us enganyeu, no és que anem caminant (això no), però no apreta tot el que cal. I per fer play off s'hauria de guanyar al menys en dos d'aquests desplaçaments (no n'hi haurà prou amb treure un empat a Alcorcón o a Miranda d'Ebro). Fer play off vol dir millorar, i molt, les nostres prestacions en el mig camp. No podem ser un equip tan feble defensivament.

La nostra mitjana de punts és de 1,685 punts per partit amb Olmo, és a dir, una lliga que s'acaba amb 71 punts.

Aquesta és la realitat. El que tu comentes són impressions.
A més, si et fixes abans estavem en descens i ara molt més amunt.

Amb urgències, hi ha nervis i alguns els afavoreix altres no. Pensa que Castilla se'ns dona bé, Alcorcón està molt malament a casa, Zaragoza és molt irregular igual que Mirandés, que tampoc es res de l'altre món.

Per aixó dic que si aquests dos partits que venen surten bé, igual s'ho creuen i tot. Peró que amb la mitjana que porta el Olmo en principi hauríem d'acabar amb uns 60 puntets ben bons.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #25 el: 14 de Abril de 2014, 18:34:58 pm »
Si tu vols et dono la raó amb lo de la permanència, però no veig gens clar que poguem parlar a hores d'ara del play off. Bé, podem parlar del que volguem, però és que veig a altres equips molt més consistents i això és fonamental en els moments claus de la temporada. Per puntuació podem aspirar-hi, per sensacions a mi em costa molt.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #26 el: 14 de Abril de 2014, 20:01:35 pm »
A mi m´agradaria, per evitar aquest "bipolarisme emocional", segons el Diumenge s´hagi jugat a casa o fora, que parléssim de "play-off" després d´haver guanyat un partit en camp contrari.  La realitat és que som una "bestia" a casa i lo mes tou del mon (sobretot defensivament) a fora, això esta molt bé i assegura una permanència super-còmoda, objectiu principal de la temporada però si es vol aspirar a alguna cosa mes es necessita canviar el xip forani.

En qualsevol cas no crec que ens puguem queixar de la temporada que s´està fent....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #27 el: 14 de Abril de 2014, 21:32:00 pm »
Nomes s'ha m'acudeix una cosa somiar truites amb els ous a la ma   :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #28 el: 14 de Abril de 2014, 21:33:28 pm »
Nomes s'ha m'acudeix una cosa somiar truites amb els ous a la ma   :mmmm
I tant. Sols es pot somiar si tens la possibilitat de somiar. Ara ens la foterem a Alcorcón i ja estarem rajant de tot.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #29 el: 15 de Abril de 2014, 00:09:29 am »
Perfecte! Jo també hi crec! I pel que veig, cada cop som més els que no ens sembla una animalada la possibilitat de disputar aquestes eliminatòries... Però vaig al que ja vaig dir ara farà una setmana... Aquesta plantilla i cos tècnic realment s'ho creuen? Hi ha algú que en aquell vestuari miri als ulls dels seus companys i sigui capaç de fer-los veure que SÍ és possible? Hi ha algú en aquesta plantilla que sigui capaç d'assumir aquest rol de líder i arrossegui a la resta cap a aquest objectiu dels play-offs que pot arribar a ser apassionant?
Doncs sentint-ho molt i molt, crec que no! Començant pel míster i acabant per l'últim jugador d'aquesta plantilla els veig massa còmodament instal.lats en el discurs de la permanència i dubto que se'n moguin fins a final de temporada. Crec  sincerament que no s'ho creuen, que tornarem a jugar fora de casa acomplexats, amb pors, amb massa dubtes, amb fantasmes que se'ns aniran passant per davant i quen volguem adonar-nos ja tornarem a anar per darrera al marcador. L'Alcorcón sap perfectament que si els primers 10-15 minuts apreta una miqueta i ens marca un gol té la feina molt, molt coll avall... És així de trist, però crec que és la realitat que ens toca viure.
Només espero i molt, a més, haver-me d'empassar aquestes paraules el proper diumenge i que tots plegats comencem a pensar què podem fer per fer del temple una olla a presió contra l'Hércules i mirar cap amunt amb tota la il.lusió del món. Una il.lusió que tanta i tanta falta fa en un club com el nostre que socialment pateix una crisi galopant!
Plantilla i cos tècnic del CE SABADELL FC: PODEM! ES POSSIBLE I NOMES DEPEN DE VOSALTRES! SOM-HI!
Aquet algu podria ser el ambicios raul tamudo... :whistle:
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat Arlekí For Ever

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #30 el: 15 de Abril de 2014, 00:21:24 am »
Jo crec que abans de sommiar (encara que tots tenim tot el dret) hem de veure com respon l'equip a Alcorcon i amb l'Hercules i sobretot contra el primer. Per poder sommiar he de veure com juguem aquest partit i veure quina versió ens trobem. Que aquest equip ha d'aspirar a cotes més altes i ha de ser més ambiciós ho porto dient desde el desembre. Que estem perfectament capacitats, també ho crec, però cal mirar com surtim al camp en les surtides que ens queden...si surtim a treballar els partits i amb la voluntat expressa de guanyar, i tant si podem! Pero tinc dubtes dels plantejaments foranis i la mentalitat amb què ho facin...tinc tantes ganes de que aixo succeiexi com qualsevol de vosaltres, pero prefereixo administrar les meves il.lusions per no emportar-me una decepció. Ara és el moment de posar la 5a marxa, pero dependrá, insisteixo, dels partits fora de casa!!!
Jo si fos el Sakamoto aniria als desplaçaments.
Jugadors ànims que podeu!!! Feu-nos sommiar si us plau!!!
Arlequinat i sabadallenc desde ben petit....

Desconnectat Arlekí For Ever

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #31 el: 15 de Abril de 2014, 00:39:36 am »
Per cert, és que em costa molt entendre el perquè hi ha tanta diferència de versió de quan l'equip juga a casa i quan ho fa fora...per més que hi penso no ho entenc. Si conseguim revertir això en el que queda, TOT és possible, si no, permanència i a pensar en la temporada que ve.
Tan de bo l'assignatura "camp contrari" l'aconseguim aprovar!!! Queda temps!! Podem si!!!
Arlequinat i sabadallenc desde ben petit....

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #32 el: 15 de Abril de 2014, 08:42:20 am »
Per cert, és que em costa molt entendre el perquè hi ha tanta diferència de versió de quan l'equip juga a casa i quan ho fa fora...per més que hi penso no ho entenc. Si conseguim revertir això en el que queda, TOT és possible, si no, permanència i a pensar en la temporada que ve.
Tan de bo l'assignatura "camp contrari" l'aconseguim aprovar!!! Queda temps!! Podem si!!!
la clau és jugar igual, mateix dibuix i  els jugadors al seu lloc.
Quan hem fet invents, o hem hagut de cambiar jugadors i dibuix al min.45 o abans del 15  ja perdiem.
Prefereixo perdre però jugant al que sabem i veient que no hem sabut més, a veure con perdem havent fet experiments durant 45min.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8819
« Respondre #33 el: 15 de Abril de 2014, 09:02:43 am »
 I qui creieu que es queda fora del Playoff?

Deportivo, Las Palmas, Eibar, Recreativo, Sporting, Múrcia, Tenerife, Lugo, Còrdova? Tots jugarán les seves cartes en aquesta recta final i com s´ha comentat, nosaltres entraríem en aquest Playoff sempre i cuan rectifiquem aquest mal crónic fora de casa.

Partint d´un mes que probable ascens directe de Deportivo i Las Palmas, no veig rival supieror al Sabadell en els Playoff tret potser del Lugo i això es la reostia  :w00t:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #34 el: 15 de Abril de 2014, 12:59:25 pm »
Si lluitem tots els partits amb una intensitat del 110%, estarem al playoff si o si.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #35 el: 15 de Abril de 2014, 13:05:35 pm »
Només que anem treient els partits de casa i sumem una sola victòria a fora crec que la podem liar. Però fa falta que els jugadors també s'ho creguin, per que falten 3 punts per la permanència i els podem fer molt sobradament, collona.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #36 el: 15 de Abril de 2014, 15:36:57 pm »
PERMANÈNCIA.... i si guanyem al camp de l'Alcorcón encara no haurem assolit els 52 punts que ens donarien la tranqul·litat aquesta temporada, encara que potser en calgui algun de menys.

La resta de discursos no serveixen per res, més encara quan som REINCIDENTS cada 15 dies....vaja quan ens toca palmar fora de casa. No n'aprenem......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat juvepasion

• Infantil
  • Missatges: 146
  • Honor y lealtad!
« Respondre #37 el: 15 de Abril de 2014, 22:35:14 pm »
Perfecte! Jo també hi crec! I pel que veig, cada cop som més els que no ens sembla una animalada la possibilitat de disputar aquestes eliminatòries... Però vaig al que ja vaig dir ara farà una setmana... Aquesta plantilla i cos tècnic realment s'ho creuen? Hi ha algú que en aquell vestuari miri als ulls dels seus companys i sigui capaç de fer-los veure que SÍ és possible? Hi ha algú en aquesta plantilla que sigui capaç d'assumir aquest rol de líder i arrossegui a la resta cap a aquest objectiu dels play-offs que pot arribar a ser apassionant?
Doncs sentint-ho molt i molt, crec que no! Començant pel míster i acabant per l'últim jugador d'aquesta plantilla els veig massa còmodament instal.lats en el discurs de la permanència i dubto que se'n moguin fins a final de temporada. Crec  sincerament que no s'ho creuen, que tornarem a jugar fora de casa acomplexats, amb pors, amb massa dubtes, amb fantasmes que se'ns aniran passant per davant i quen volguem adonar-nos ja tornarem a anar per darrera al marcador. L'Alcorcón sap perfectament que si els primers 10-15 minuts apreta una miqueta i ens marca un gol té la feina molt, molt coll avall... És així de trist, però crec que és la realitat que ens toca viure.
Només espero i molt, a més, haver-me d'empassar aquestes paraules el proper diumenge i que tots plegats comencem a pensar què podem fer per fer del temple una olla a presió contra l'Hércules i mirar cap amunt amb tota la il.lusió del món. Una il.lusió que tanta i tanta falta fa en un club com el nostre que socialment pateix una crisi galopant!
Plantilla i cos tècnic del CE SABADELL FC: PODEM! ES POSSIBLE I NOMES DEPEN DE VOSALTRES! SOM-HI!

Jo si que crec que hi és, només dic David De Navas...

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #38 el: 15 de Abril de 2014, 22:49:52 pm »

Jo crec que l'afició som, els que els hem de fer creure. Si aconseguissim omplir l'estadi en els partits que queden, el jugadors tindrien aquesta motivació extra de cara al ultim tram de lliga. JUNTS SOM MES FORTS!!!   :anims

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #39 el: 15 de Abril de 2014, 22:51:12 pm »
si el problema no el tenim pas a casa....

Jo crec que l'afició som, els que els hem de fer creure. Si aconseguissim omplir l'estadi en els partits que queden, el jugadors tindrien aquesta motivació extra de cara al ultim tram de lliga. JUNTS SOM MES FORTS!!!   :anims