Autor Tema: Nova web oficial del club  (Llegit 6030 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
Nova web oficial del club
« el: 15 de Abril de 2014, 11:26:55 am »
Sembla ser que per avuí hi ha convocada una compareixença per presentar la nova web a la qual s'està treballant des de primers de temporada.

Permetrà per fi fer la compra online de les entrades pels partits a casa, o serà un rentat de cara enfocat al mercat internacional??

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Nova web oficial del club
« Respondre #1 el: 15 de Abril de 2014, 13:00:48 pm »
Comptant que l'actual si no recordo mal és del 2008, amb lo que ha evolucionat aquest camp, ja tocava. Espere també que tinga més coses que l'antiga, i que la CEShop estiga millorada també.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #2 el: 15 de Abril de 2014, 13:20:12 pm »
Més enllà de millorar-la, que evidentment ja toca, espero una miqueta més de continguts.

Fins el canvi de directiva de l'estiu, cada dia es publicava alguna notícia, es donaven els partes mèdics, es publicitaven els productes del club, etc.

En canvi, de l'estiu cap aquí, amb prou feines es dóna la fitxa del partit, la roda de premsa posterior i la planificació d'entrenaments de la setmana. La resta va a les xarxes socials...

Cal treure més suc a la web, que al cap i a la fi és el mitjà més directe entre club i seguidors.

Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #3 el: 15 de Abril de 2014, 13:24:55 pm »
Més enllà de millorar-la, que evidentment ja toca, espero una miqueta més de continguts.

Fins el canvi de directiva de l'estiu, cada dia es publicava alguna notícia, es donaven els partes mèdics, es publicitaven els productes del club, etc.

En canvi, de l'estiu cap aquí, amb prou feines es dóna la fitxa del partit, la roda de premsa posterior i la planificació d'entrenaments de la setmana. La resta va a les xarxes socials...

Cal treure més suc a la web, que al cap i a la fi és el mitjà més directe entre club i seguidors.

Doncs si, i que algú em corregueixi si no es així, però l'últim partit no es va publicar ni la llista de convocats.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #4 el: 15 de Abril de 2014, 13:31:08 pm »

Doncs si, i que algú em corregueixi si no es així, però l'últim partit no es va publicar ni la llista de convocats.

Al final de la notícia hi ha la llista de convocats:
http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=4270

Cada dia pengen una notícia, sia del primer equip o del futbol base, que ara fiquen crònica del B i prepartit del B, que no s'havia fet mai fins ara.

La fitxa del partit actual (la última per exemple): http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=4271 és més complerta que anteriorment i una cosa que dona imatge, sense faltes ortogràfiques com havien anteriorment.

Sobre tema partes mèdics, tingueu en conta que ara la LFP i l'AFE van fer un acord i si el jugador no dona permís no se pot publicar el seu parte mèdic, co va passar amb Nauzet en pretemporada.

I del tema publicitat de nous productes, se fan algunes coses: http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=4269 cosa que abans no podien fer publi de res per que no hi havia res a vendre.

Açò si, si se millora, espere que se mantingue els apartats història, se faci més maco i actualitzat el tema de penyes, etc, per que ara està molt desfassat.

Ai, estos nostàlgics. Poca memòria.
« Darrera modificació: 15 de Abril de 2014, 13:48:12 pm per sexeibirra »
Sexe, Birra i Sabadell!

• Jugador Prof.
« Respondre #5 el: 15 de Abril de 2014, 14:42:30 pm »

Al final de la notícia hi ha la llista de convocats:
http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=4270

Cada dia pengen una notícia, sia del primer equip o del futbol base, que ara fiquen crònica del B i prepartit del B, que no s'havia fet mai fins ara.

La fitxa del partit actual (la última per exemple): http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=4271 és més complerta que anteriorment i una cosa que dona imatge, sense faltes ortogràfiques com havien anteriorment.

Sobre tema partes mèdics, tingueu en conta que ara la LFP i l'AFE van fer un acord i si el jugador no dona permís no se pot publicar el seu parte mèdic, co va passar amb Nauzet en pretemporada.

I del tema publicitat de nous productes, se fan algunes coses: http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=4269 cosa que abans no podien fer publi de res per que no hi havia res a vendre.

Açò si, si se millora, espere que se mantingue els apartats història, se faci més maco i actualitzat el tema de penyes, etc, per que ara està molt desfassat.

Ai, estos nostàlgics. Poca memòria.

Totalment d'acord amb lo del "B". Ara, per la resta tinc bastant la sensació que abans espublicaben més coses a la web. En qualsevol cas evidentment és possible que em falli la memòria...

De lo que no hi ha dubte és que s'està apostant més per les xarxes socials (que no dic que em sembli malament en absolut!), i coses com la bitufarrada no es penjen a la web.

Però vaja, al club hi han persones responsables de comunicació que sabran pq es fa així i no d'una altra manera.  :xin-xin
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 16 de Abril de 2014, 10:28:37 am »
L'antiga és del 2007. Convenia un canvi. Per a que us feu una idea de navegabilitat, serà com aquesta: http://www.udalmeriasad.com/ amb aquesta imatge:

Diuen que en 24-48 hores ja la tindrem. Tinc ganes de veure-la, però mirant webs similars, crec que primen massa els criteris comercials i econòmics sobre els històrics, i crec que s'hauria de combinar els dos aspectes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #7 el: 16 de Abril de 2014, 11:27:31 am »
Acabo de entrar, i ja esta en funcionament la nova web.  :beer2

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #8 el: 16 de Abril de 2014, 11:39:09 am »
Acabo de entrar, i ja esta en funcionament la nova web.  :beer2

Pel meu gust, la trobo una mica massa carregada... massa propaganda també per ser una web oficial, però suposo que amb això hem de "tragar" per temes econòmics.

El que he trobat a faltar és veure el calendari sencer amb tots els horaris confirmats, i el canal de tv on ho donen.. almenys no ho he sabut veure de manera ràpida (potser és que estic adormit), tal com estava a la web antiga que amb un sol click a la pàgina principal, anaves al calendari complert amb els partits del sabadell, horaris confirmats i canal de tv. Algú ha trobat a on és?
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

• Jugador Prof.
« Respondre #9 el: 16 de Abril de 2014, 12:06:08 pm »
mmm... suposo que serà qüestió d'acostumar-se, però a primera vista m'agradava més l'aspecte de l'anterior. Però vaja, en qualsevol cas el que serà important és dotar-la de continguts (notícies, venda entrades, venda i renovació abonaments, etc.). El que m'ha cridat l'atenció és que la plana en català estigui encara en versió beta.

Sigui com sigui, un pas més per modernitzar-nos i apropar-nos a tota la ciutat.  :clap
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8814
« Respondre #10 el: 16 de Abril de 2014, 12:57:04 pm »

Molt millor que l´antiga, seguim creixent, un paset més  :ok
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 16 de Abril de 2014, 13:35:18 pm »
Vista, vaig a dir alguna cosa:
En 7 anys han canviat molt les coses. La web ha canviat molt i a millor, encara que és millorable quan tingue més continguts.
Falta alguns petits detalls però van dir que se faria en diverses fases incloure coses.
Important és que hi havia gent que entrava com a admministrador a la web antiga sense que hi hagués d'entrar i ara durant una temporada no ho podrà fer.

Pel meu gust, la trobo una mica massa carregada... massa propaganda també per ser una web oficial, però suposo que amb això hem de "tragar" per temes econòmics.
Açò és així. Crec que li sobra una mica el vinga a recaudar i trobo a faltar la base de dades i més coses d'història.

El que m'ha cridat l'atenció és que la plana en català estigui encara en versió beta.
Diria que som l'únic equip dels que cobra de Mediapro que l'ha activat ja en més d'un idioma. Sospite que en primera instància Mediapro no pensava en cap altre idioma que no fos el espanyol.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #12 el: 16 de Abril de 2014, 13:47:13 pm »
En Japonés no funciona, algú si em pot explicar amb poques paraules que es exactament això de Beta. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

• Jugador Prof.
« Respondre #13 el: 16 de Abril de 2014, 13:57:32 pm »
En Japonés no funciona, algú si em pot explicar amb poques paraules que es exactament això de Beta. :mmmm

Si no m'equivoco, vol dir que es troba encara en fase de proba. Crec...
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #14 el: 16 de Abril de 2014, 14:17:25 pm »

correcte.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #15 el: 16 de Abril de 2014, 14:28:44 pm »
Un poco cargada si... y el fondo azul queda feo, quedaría mejor uno más blanco.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #16 el: 16 de Abril de 2014, 14:50:39 pm »

correcte.

:ok
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

• Jugador Prof.
« Respondre #17 el: 16 de Abril de 2014, 15:05:53 pm »
Un dubte. Quan es diu que la web l'ha desenvolupat Mediapro, es refereix a la productora del Jaume Roures?

Això té alguna cosa a veure amb els drets televisius, o simplement és un servei més que ven aquesta productora?
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #18 el: 17 de Abril de 2014, 00:15:01 am »
La veritat es que a mi magrada molt. Es mes visual i moderna
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat kituz*