Doncs jo ho trobo molt be per moltes raons, entre elles:
-No crea incompatibilitat amb la seleccio CATALANA pq aquesta, oficialment i per molt que ens emprenyi, no existeix o diga-li si vols, que no juga partits OFICIALS. El dia que la Catalana jugui partits oficials i sigui plenament reconeguda, ja veuras que rapid "deserta" de les espanyes i juga amb "la nostre".
-Tindra la possibilitat d'agafar experiencia internacional i que de ben segur ens anira molt be el dia que la Catalana sigui reconeguda.
-L'estat espanyol li haura de pagar uns diners en concepte de convocatories, dietes, partits jugats, etc, etc... i particularment penso que tot diner que ha de desemborsar l'estat espanyol a un ciutada catala, son diners recuperats de l'espoli espanyol.
-Te intencio de fer-se un gol en propia porta el dia del partit de classificacio per a quarts de final, perque l'espanyola perdi
-Algu a tatxat de poc nacionalistes a jugadors com PUYOL, XAVI, FERRER, SERGI, GUARDIOLA... per jugar en la seleccio del pais vei?? Jo no ho recordo.
-...
Doncs aixo, que jo ho trobo be i, lamentablement, normal en la nostra situacio de nacio sense estat