Autor Tema: Ampliació de capital  (Llegit 6222 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
Ampliació de capital
« el: 24 de Abril de 2014, 14:40:06 pm »
Ja la tenim aquí. Segons la web del club, ahir es va iniciar el periode per a la participació en l'ampliació de capital. En total, caldrein uns 2.000.000€ per cobrir-la completament.

Malauradament, em penso que només hi participarà el grup japonès. De l'empresariat local no crec que hi surti gaire cosa, i d'inversors internacionals... :whistle:

En qualsevol cas, sembla un pas molt important per a assolir una estabilitat econòmica que, segons diuen, ara mateix no acabem de tenir. Bé pel Consell d'Administració.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Ampliació de capital
« Respondre #1 el: 24 de Abril de 2014, 16:58:21 pm »
Crec que el més important a destacar, és:

- Import de l’ampliació: 1.999.947,70 €
- Forma dels títols: 33.277 noves accions nominatives de 60,10 € cadascuna
- Període de subscripció: del 23 d’abril de 2014 al 23 de juliol de 2014

- Primera Fase del 23-04-2014 a 23-05-2014: Dret d’adquisició preferent en proporció als títols que
ostenti cada accionista, respectant el dret de tot accionista a subscriure 1 acció com a mínim.
- Segona fase del 24-05-2014 a 23-06-2014 amb les següents condicions: Pel accionista que vulgui
subscriure més accions.
- Tercera fase del 24-06-2014 a 23-07-2014 amb les següents condicions: concurrència lliure amb
el següent ordre; tot tercer no accionista tindrà dret a subscriure les accions que vulgui. Les
accions restants es repartiran a prorrata de les participacions dels accionistes concurrents.

Vagi per davant, que tots, en la mesura de les nostres possibilitats i que estimem el club, o vàrem acudir a la última ampliació de capital o ho farem en aquesta.

A veure si tothom que va presumint d'arlequinat per arreu, almenys té una acció del club.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #2 el: 26 de Abril de 2014, 22:49:45 pm »
Crec que el més important a destacar, és:

- Import de l’ampliació: 1.999.947,70 €
- Forma dels títols: 33.277 noves accions nominatives de 60,10 € cadascuna
- Període de subscripció: del 23 d’abril de 2014 al 23 de juliol de 2014

- Primera Fase del 23-04-2014 a 23-05-2014: Dret d’adquisició preferent en proporció als títols que
ostenti cada accionista, respectant el dret de tot accionista a subscriure 1 acció com a mínim.
- Segona fase del 24-05-2014 a 23-06-2014 amb les següents condicions: Pel accionista que vulgui
subscriure més accions.
La mesura de les nostres possibilitats,com .molt be dius, passa per saber quantes t'en toquen proporcionalment a les que tens.Jo compraré les que em toquen, que no seàn masses...
però no informen
- Tercera fase del 24-06-2014 a 23-07-2014 amb les següents condicions: concurrència lliure amb
el següent ordre; tot tercer no accionista tindrà dret a subscriure les accions que vulgui. Les
accions restants es repartiran a prorrata de les participacions dels accionistes concurrents.

Vagi per davant, que tots, en la mesura de les nostres possibilitats i que estimem el club, o vàrem acudir a la última ampliació de capital o ho farem en aquesta.

A veure si tothom que va presumint d'arlequinat per arreu, almenys té una acció del club.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #3 el: 26 de Abril de 2014, 23:05:35 pm »
Només un apunt, ja que no m'ha quedat clar si els que ja som accionistes estem obligats a comprar-ne, si quedem restringits, o només ens deixen un màxim segons les que tinguem, no entenc. Espero rebre la carta i poder entendre-ho millor.
« Darrera modificació: 26 de Abril de 2014, 23:09:29 pm per Noizer »
@javi_gt86

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 27 de Abril de 2014, 11:50:44 am »
subscriure més accions.
La mesura de les nostres possibilitats,com .molt be dius, passa per saber quantes t'en toquen proporcionalment a les que tens.Jo compraré les que em toquen, que no seàn masses...
però no informen

Jo entenc que en la primera fase puc comprar accions, des de 1, fins com a màxim fins al % que tenim actualment, i en la segona fase puc comprar les que vulgui com a accionista actual. En canvi la tercera fase és lliure.

Suposo que en la carta, estarà ben detallat tot, per que jo tampoc estic acostumat a aquests temes de compra-venda d'accions.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #5 el: 28 de Abril de 2014, 16:26:18 pm »
Per exemple, jo que tinc set accions, a la primera en podria comprar proporcionalment a l'ampliacio, que segons calculs meus serien 2 accions mes (per poc no son tres).

A la segona tanda, podria comprarles totes les restants (ojala pq voldria dir q estic forrat).

A la tercera pot comprar qualsevol, socis del Terrassa  :greedy: inclossos.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #6 el: 28 de Abril de 2014, 16:53:58 pm »
El presi podria haver-se quedat un parell de dies més per ser-hi!! Llàstima!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #7 el: 28 de Abril de 2014, 16:55:08 pm »
Per moltes elucubracions que feu, la realitat és que el 99% de l´ampliació será suscrit pel grup japonès. Ningú compra una gran paquet d´accions si això no comporta poder de decisió i en quant al petit accionista ja ha tingut dos oportunitats per comprar-ne (1992 i 2012)sense esperar a la d´ara.  Jo en vaig comprar 5 en l´any 1992 més les dues regalades d´ara total 7 i òbviament ara no en suscriuré cap perquè entenc que ja vaig posar el meu "granet de sorra" pel club.

I afegeixo que estic molt mes tranquil amb el club en mans del grup japonès que si fóssin uns altres els propietaris.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #8 el: 29 de Abril de 2014, 09:33:33 am »
Jo, probablement, compri les dues que em pertoquen. Ja no vindrà d'aqui.

Ara bé, podríen fer descomptes a socis que tinguin un % d'accions del club. Per exemple, que ara tinguessin 14 accions i després de l'ampliació en tinguessin almenys 17, per exemple. Si fas un descompte de per exemple d'un 20% en el carnet respecte la millor oferta tenint un cert número d'accions -i també comprant entrades-, potser molta gent hauria comprat accions el 2012.Símplement amb pocs anys les amortitzes.

Seria crear el carnet accionista que dona opcions a descomptes exclusius i ha anar a les juntes. Ara bé, en comptes de 5 accions haurien de ser més.
« Darrera modificació: 29 de Abril de 2014, 09:36:39 am per kitanovsky »

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #9 el: 29 de Abril de 2014, 12:27:00 pm »
Seria crear el carnet accionista que dona opcions a descomptes exclusius i ha anar a les juntes. Ara bé, en comptes de 5 accions haurien de ser més.
Açò estaria bé, però tindries els quatre que no han volgut ficar pasta a l'ampliació dient que eren molt arlequinats berreant als quatre vents que si volen limitar la llibertat d'expressió a les juntes i tal.
Però me sabria greu per als que amb tot l'esforç han comprat sols 5 per ajudar al club per que no podien comprar més.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #10 el: 29 de Abril de 2014, 14:02:16 pm »
Exposo dubtes que tinc envers el tema accions:
tant la meva dona com jo tenim les 2 accions cadascú que tocava per carnet, el primer dubte és:
-amb quantes accions et dóna peu a anar a les assamblees?
-com em pot "donar" les accions la meva dona?
-com a soci amb poques accions, quan s' obre el "meu" plaç per comprar-ne?

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #11 el: 29 de Abril de 2014, 14:13:35 pm »
JURARIA QUE ÉS AIXI...

-amb quantes accions et dóna peu a anar a les assamblees? CREC QUE AMB 5 ACCIONS

-com em pot "donar" les accions la meva dona? A TU I A QUI VULGUI, DONAR O TAMBÉ VENDRE

-com a soci amb poques accions, quan s' obre el "meu" plaç per comprar-ne? JA
A LA PRIMERA EN PODRÀS COMPRAR CREC QUE NOMÉS 1, DESPRÉS A LA SEGONA, LES QUE VULGUIS

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #12 el: 29 de Abril de 2014, 14:17:10 pm »
Merci Kita!

però on queda per escrit que les seves 2 accions passen a ser meves?

• Jugador Prof.
« Respondre #13 el: 29 de Abril de 2014, 15:02:11 pm »
Merci Kita!

però on queda per escrit que les seves 2 accions passen a ser meves?

Si no m'equivoco, la venda es un tema estrictament privat entre les parts (p.ex. tu i la teva companya). Per registrar la venda cal que presentis el document acreditatiu de la venda (el contracte de venda) a la societat emissora (el C.E. Sabadell S.A.D.) i ells haurien d'actulitzar el registre d'accionistes. Crec...
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #14 el: 29 de Abril de 2014, 15:02:49 pm »
Aquestes dues accions que comenteu que correponent a cada soci, s'han d'anar a buscar o t'envian algún escrit informant de que tens aquestes accions, i les pots anar a buscar?.

Jo ara mateix en tinc 5 que tambe las vaig comprar, em sembla que va ser al 92 pero les dues que dieu que pertocan per ser soci no las tinc.
Que haig de fer?

gracies.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #15 el: 29 de Abril de 2014, 15:42:34 pm »
A nosaltres ens les van enviar a casa Enric.

• Jugador Prof.
« Respondre #16 el: 29 de Abril de 2014, 15:48:42 pm »
Aquestes dues accions que comenteu que correponent a cada soci, s'han d'anar a buscar o t'envian algún escrit informant de que tens aquestes accions, i les pots anar a buscar?.

Jo ara mateix en tinc 5 que tambe las vaig comprar, em sembla que va ser al 92 pero les dues que dieu que pertocan per ser soci no las tinc.
Que haig de fer?

gracies.

En principi haurien d'estar en dipòsit a la seu de la SAD. Jo, si no recordo malament, les vaig anar a buscar a les oficines mesos després de renovar el carnet fa un parell d'any.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
« Respondre #17 el: 29 de Abril de 2014, 16:31:00 pm »
OK moltes gracies companys, anire a les oficines a preguntar.  :xin-xin :xin-xin

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #18 el: 29 de Abril de 2014, 16:44:45 pm »
Osti anava confós amb un altre tema accionarial Enric!
nosaltres també les vam anar a buscar a oficines...perdó!

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
« Respondre #19 el: 29 de Abril de 2014, 17:46:39 pm »
Jajajajajajajaja no pasa res uri1981 gracies de totes maneres.