Autor Tema: ¿¿ PERSECUCION ARBITRAL ??  (Llegit 4975 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: ¿¿ PERSECUCION ARBITRAL ??
« Respondre #20 el: 11 de Desembre de 2005, 20:04:49 pm »
Jo ho tinc clar: HI HA PERSECUCIO ARBITRAL

No estic dient que estem on estem per culpa d'ells, no... pero si que la seva actitud acaben provocant nervis en jugadors i aficionats que no ajuden gens a asserenar-nos.

... i tambe tindria de quedar clar que ALGUN punt mes tindriem. El 2on gol d'avui del Figueres ha estat fora de joc.

Company Sabadell Power avui no ens podem queixar de l'arbitre per que el penal ha sigut un regalet de Nadal

quizas si k a sio un regalo, pero kuantos regalos le a echo al figueres?????

El Sabadell kizas se haya visto un poco o bastante mas perjudicado k el figueres, pero esk ellos tambien se podrian kejar, k si el penalti, k si una jugada en contratake k el jugador se iba y le han entrado por detras, eso es amarilla en mi pueblo... En fin, son malos a no mas poder.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #21 el: 11 de Desembre de 2005, 21:24:14 pm »
jo creo que estamos hay avajo por meritos propios, porque hoy vale que el empate o ganar pos mereciamos, pero la semana pasada??? contra osasuna-b, badalona, barça, hospi, alicante...i no sigo porque me pongo malo, estamos ande nos merecemos, weno ande nos merecemos no porque NO nos merecemos la 2a-b, estamos donde quieren que estemos los que juegan...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #22 el: 11 de Desembre de 2005, 21:39:43 pm »
Per cert heu vist l'entrada a Diego heu vist com perdien temps, heu vist el numero 4 del figueres que ha perdut 2 minuts 18 segons estés a terra i s'ha aixecat de cop??
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #23 el: 11 de Desembre de 2005, 22:59:15 pm »
El penal, jo l'he vist en una diagonal en que no hi havia cap jugador i sembla que li toca el tormell per darrera i Madrigal cau. Entrem en la discusio de sempre, suficient per caure? Fa falta que un jugador caigui per que sigui penal?

I per altra banda, el segon gol del figueres NO es fora de joc, aquest es clarissim que la defensa es queda parada buscant papallones mentre que el jugador que havia xutat la falta arriba desde darrera i ho fa facil davant la sortida a boscar bolets de De Miguel. Aixi que l'arbitre queda clar que era molt dolent. Jo tinc ganes de veure la jugada de despres del gol, a mi m'ha semblat que havia entrat... Dema a veure si veiem algu.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #24 el: 12 de Desembre de 2005, 20:25:23 pm »
Jo crec que són dolents, DOLENTISSIMS. Avui a l'Arlequinat vull veure la repetició del penal, del segon gol a veure. Penal per mi inexistent i molt possible fora de joc en el segon. Ara sí Diego ens farà patir molt, cada cop em recorda més al Carulla i per culpa seva vaig decidir no veure cap partit més amb ell a la porteria, em posava malalt dels nervis.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #25 el: 13 de Desembre de 2005, 01:14:47 am »
Después de ver la repetición en "l'arlequinat", para mí el penalty a Madrigal fue muy dudoso, porque nada más notar el contacto del defensa se dejó caer, para mí no fue penalty. En el segundo gol de figueres no hay discusión, la defensa sale y el jugador del figueres entra desde la segunda línea solo; hay jugadores en fuera de juego posicional, pero el que marca el gol está en posición correcta. En conclusión, no podemos estar descontectos con el arbitro porque aún podría haber sido peor.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.