Autor Tema: Desplaçament a Saragossa  (Llegit 36454 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
Re:Desplaçament a Saragossa
« Respondre #100 el: 13 de Maig de 2014, 02:30:59 am »
Jo i el meu pare anem demà a la penya aviam si hi ha llocs al autocar, dos més que ens apuntem! Les entrades es podrán treure a la oficina o a la Romareda directament? Ho sento si s'ha respòs ja aquesta pregunta. Gracies

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #101 el: 13 de Maig de 2014, 06:38:04 am »
Yo apuesto que mínimo seremos 1.000 :happy2:

Alguien sabe la capacidad de la zona visitante de la Romareda?????

Que ganas de que llegue el sabado!!! :bandera

500
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5854
« Respondre #102 el: 13 de Maig de 2014, 07:26:34 am »
Si la zona visitant son 500 ens hauran d habilitar un altre

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4321
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #103 el: 13 de Maig de 2014, 10:16:43 am »
Quatre coses sobre el camp del Saragossa:
No se pot aparcar a prop  i menys en los dies de partit.
Les entrades s'han de comprar allà, ells no cedeixen entrades.
Si vos detecten del Sabadell, vos enviaran directament a zona visitant que val uns 20€. 15 al gol SUD si aneu caninos de pasta. No se vos ocurra anar al gol nord.
Ojo amb els voltants desprès del partit i més si parleu en català.
I guanyarem, collona!
« Darrera modificació: 13 de Maig de 2014, 10:22:45 am per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5854
« Respondre #104 el: 13 de Maig de 2014, 10:43:25 am »
Quin problema hi ha al gol nord?

Ultres?

Jo aniré amb un amic del Saragossa, no se on em posare, la zona de visitants quina es exactament?? Per posar-nos el mes aprop posible

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #105 el: 13 de Maig de 2014, 10:51:25 am »
Quin problema hi ha al gol nord?

Ultres?

Jo aniré amb un amic del Saragossa, no se on em posare, la zona de visitants quina es exactament?? Per posar-nos el mes aprop posible
Al gol nord hi ha Ligallo i no son molt amables amb l'afició rival. la zona de visitants cau a la zona de Preferencia, i és de on millor es veu el futbol. A vegades los posen a la Trubuna tocant al gol sud i està cobert.
És dels millors camps com a afició visitant.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5183
« Respondre #106 el: 13 de Maig de 2014, 14:46:27 pm »
com va el ritme de venta de places d'autocars?
fins a última hora no sé si serem 2 o 5 i hauria d'apurar per saber si anem en cotxe o autocar...

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #107 el: 13 de Maig de 2014, 15:22:32 pm »
Com es poden comprar entrades si no vas amb les penyes? A les taquilles de l'estadi? Per internet es pot?

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #108 el: 13 de Maig de 2014, 15:26:13 pm »
Com es poden comprar entrades si no vas amb les penyes? A les taquilles de l'estadi? Per internet es pot?

Totes les entrades s'han de comprar a les taquilles de La Romareda.  :xin-xin

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #109 el: 13 de Maig de 2014, 16:59:38 pm »
Yo apuesto que mínimo seremos 1.000 :happy2:

Alguien sabe la capacidad de la zona visitante de la Romareda?????

Que ganas de que llegue el sabado!!! :bandera

500

Gracias por la info :beer2

500 seremos seguro!!!
Veremos como nos reubican.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #110 el: 13 de Maig de 2014, 17:02:58 pm »
Si vos detecten del Sabadell, vos enviaran directament a zona visitant que val uns 20€. 15 al gol SUD si aneu caninos de pasta. No se vos ocurra anar al gol nord.
I guanyarem, collona!

Imagino que el campo está muy cerca de la ciudad, ya que comentas lo del aparcamiento, sabes si hay bares cerca para comer bien o que es lo que hay en los alrededores??????

Gracias por toda la info :xin-xin

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #111 el: 13 de Maig de 2014, 17:36:31 pm »
Segons m'han dit fa uns minuts, s'han omplert 3 autocars i ja van pel 4t. Comptem que un autocar son 60 persones, per 3 son 180 mes 20 que serán al 4t ja som unes 200 persones sols en autocars!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7305
« Respondre #112 el: 14 de Maig de 2014, 10:22:16 am »
I guanyarem, collona!

Imagino que el campo está muy cerca de la ciudad, ya que comentas lo del aparcamiento, sabes si hay bares cerca para comer bien o que es lo que hay en los alrededores??????

L'estadi és davant de l'Hospital Miguel Servet, sortint direcció Teruel.
Vaig fer el servei militar a només 400 metres d'allà, a l'Hospital Militar de Zaragoza.

És al passig Isabel La Catòlica. Es pot accedir per la nova ronda o passat Saragossa desviament A2 cap a Madrid i sortint per Via Hispanidad (sempre recte Via HIspanidad et deixa al costat).

Per menjar hi han molts llocs. Com pasareu el dia, segurament estareu al centre (zona Pilar, casc antic), zona Passeig Independència, etc...  Per allà hi han molts llocs, tot i que ara fa anys que no hi vaig.

A prop del camp hi han molts llocs per menjar, també a la zona universitària que caminant està a deu minuts.

Si voleu algo diferent, podeu visitar Daroca i dinar-hi allà o a Calamocha. Està a poca estona (25 minuts en cotxe) de l'estadi, a uns 40 kms.

Tema aparcament
El problema no serà aparcar, serà que se'n adonin que el teu cotxe és de Catalunya (xapa concessionari matrícula). Els Ligallo són molt burros -tot i que no son gaire violents- i us podrien punxar les rodes. Us aconsello no deixeu el cotxe gaire prop de l'estadi i si és en un pk privat, millor. De vegades poden ser 10€ ben gastats.

Sortir de nit
Us aconsello que aneu al OASIS, la discoteca oberta més antiga d'Espanya. Crec que és de 1885 i ténen una programació excelent. És a prop del Pilar (C/ Boggiero) (http://www.oasisclubteatro.com/) i a prop teniu multitud de bars musicals.

Si torneu després del partit, sopeu a qualsevol lloc i parada obligada a Fraga per veure Dave Clarke, un dels millors dj's del món.

Passar el dia
Depenent de si es va amb nens o no. Si us va el tema compres hi ha un centre comercial impresionant a on es va fer la Expo. Hi han molts parcs i activitats per a nens. No us avorrireu.

De fet, davant l'estadi i darrera l'Hospital Servet, hi ha un parc bastant gran.

Ens veiem allà!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #113 el: 14 de Maig de 2014, 11:32:52 am »
I guanyarem, collona!

Vora la Romareda hi pots trobar de tot. No està lluny del centre. Te dixo un planol i voràs: https://maps.google.com/maps?q=google+maps+la+romareda+zaragoza&ll=41.636615,-0.901737&spn=0.057861,0.110378&hnear=Estadio+La+Romareda,+Espanya&t=h&z=13
Tema restaurants i bars etc, dependrà de la butxaca. A mi m'agrade menjar bé, però acostumo a anar a llocs cars, tipo La Bodega de Chema, Los Cabezudos, Restaurante Antonio o El Real, quatre dels millors que conec a Saragossa. Però son cars.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #114 el: 14 de Maig de 2014, 11:54:49 am »
I guanyarem, collona!

Vora la Romareda hi pots trobar de tot. No està lluny del centre. Te dixo un planol i voràs: https://maps.google.com/maps?q=google+maps+la+romareda+zaragoza&ll=41.636615,-0.901737&spn=0.057861,0.110378&hnear=Estadio+La+Romareda,+Espanya&t=h&z=13
Tema restaurants i bars etc, dependrà de la butxaca. A mi m'agrade menjar bé, però acostumo a anar a llocs cars, tipo La Bodega de Chema, Los Cabezudos, Restaurante Antonio o El Real, quatre dels millors que conec a Saragossa. Però son cars.

de tots aquests que m'has comentat, quin és el més típic de cuina aragonesa?
i que es pugui anar amb nens...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #115 el: 14 de Maig de 2014, 12:00:09 pm »
Nens? Jo prohibiria l'entrada dels nens als restaurants.  :happy2: :happy2: :happy2:
La més típica és Los Cabezudos, però pocs nens voràs per allà.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #116 el: 14 de Maig de 2014, 12:58:33 pm »
I guanyarem, collona!

L'estadi és davant de l'Hospital Miguel Servet, sortint direcció Teruel.
Vaig fer el servei militar a només 400 metres d'allà, a l'Hospital Militar de Zaragoza.

És al passig Isabel La Catòlica. Es pot accedir per la nova ronda o passat Saragossa desviament A2 cap a Madrid i sortint per Via Hispanidad (sempre recte Via HIspanidad et deixa al costat).

Per menjar hi han molts llocs. Com pasareu el dia, segurament estareu al centre (zona Pilar, casc antic), zona Passeig Independència, etc...  Per allà hi han molts llocs, tot i que ara fa anys que no hi vaig.

A prop del camp hi han molts llocs per menjar, també a la zona universitària que caminant està a deu minuts.

Si voleu algo diferent, podeu visitar Daroca i dinar-hi allà o a Calamocha. Està a poca estona (25 minuts en cotxe) de l'estadi, a uns 40 kms.

Tema aparcament
El problema no serà aparcar, serà que se'n adonin que el teu cotxe és de Catalunya (xapa concessionari matrícula). Els Ligallo són molt burros -tot i que no son gaire violents- i us podrien punxar les rodes. Us aconsello no deixeu el cotxe gaire prop de l'estadi i si és en un pk privat, millor. De vegades poden ser 10€ ben gastats.

Sortir de nit
Us aconsello que aneu al OASIS, la discoteca oberta més antiga d'Espanya. Crec que és de 1885 i ténen una programació excelent. És a prop del Pilar (C/ Boggiero) (http://www.oasisclubteatro.com/) i a prop teniu multitud de bars musicals.

Si torneu després del partit, sopeu a qualsevol lloc i parada obligada a Fraga per veure Dave Clarke, un dels millors dj's del món.

Passar el dia
Depenent de si es va amb nens o no. Si us va el tema compres hi ha un centre comercial impresionant a on es va fer la Expo. Hi han molts parcs i activitats per a nens. No us avorrireu.

De fet, davant l'estadi i darrera l'Hospital Servet, hi ha un parc bastant gran.

Ens veiem allà!

Quina guia t'has marcat nano! Jo com aniré a casa de familiars de la meva parella suposo que els ja em faran de guia. Aparcaré al costat de l'estadi mes que res perquè no porto res que fa referencia a Sabadell ni a Catalunya en general.

Desconnectat Andrekinat

• Infantil
  • Missatges: 274
« Respondre #117 el: 14 de Maig de 2014, 13:01:06 pm »
Perdonar por no haberme leido todos los mensajes pero a día de hoy somos 4 socios de Rubí ke estamos interesados en ir a la Romareda. El tema autokares como está???

Salud, suerte y asaltar la Romareda...

Desconnectat psaltiveri98

• Juvenil
  • Missatges: 419
« Respondre #118 el: 14 de Maig de 2014, 13:50:34 pm »
Perdonar por no haberme leido todos los mensajes pero a día de hoy somos 4 socios de Rubí ke estamos interesados en ir a la Romareda. El tema autokares como está???

Salud, suerte y asaltar la Romareda...

Han llenado a dia de hoy 4 autocares, yo de vosotros iria lo mas pronto posible, es barato y esta bien. Salud!
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #119 el: 14 de Maig de 2014, 14:13:27 pm »
Nens? Jo prohibiria l'entrada dels nens als restaurants.  :happy2: :happy2: :happy2:
La més típica és Los Cabezudos, però pocs nens voràs per allà.

Vaja, i més amb la que lien.
Per sort els meus no fan gair merder i menys a l'hora de menjar. Peró reconeixo que molts nens no poden anar als restaurants.

A més els meus deuen ser sibarites. Un dia teniem sobra la taula pernil curat i un sobre amb pernil ibèric de bellota d.o. extremadura i es volien menjar només aquest. El pernil país em van dir que me'l fotés jo.

Aquests quan mengen no empipen.

Miraré la web i si aconselles aquest, donc allà.