Autor Tema: MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU  (Llegit 16476 cops)

0 Usuaris i 8 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
  • Gènere: Masculí
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #100 el: 11 de Maig de 2014, 20:40:11 pm »
PALOTE

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8824
« Respondre #101 el: 11 de Maig de 2014, 20:55:51 pm »
A 4 jornades pel final, estem a Playoff (Per molt que el Tenerife ocupi oficialment la plaça perque els enfrontaments directes no s´actualitzen fins no jugar els 2 partits)

es per ALUCINAR
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #102 el: 11 de Maig de 2014, 21:01:39 pm »
S'ha de certificar el dissabte  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #103 el: 11 de Maig de 2014, 21:04:19 pm »
Ojo el que us dic: amb 59-60 es fara playoffs
I els farem!

Molt enfrontament directe, la clau

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2824
  • Som el Sabadell !
« Respondre #104 el: 11 de Maig de 2014, 21:22:45 pm »
Ara si que ja començo a estar nervios...ja tinc el pesigolleig a la panxa, ja voldría que fosim a l'ultima jornada, quines 4 setmanes de patiment...i per mes inri el dissabte del día de Recre tinc un casament, espero que juguem el diumenge, si no no se com m'ho fare...
Hem tornat !

Desconnectat furia arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 179
« Respondre #105 el: 11 de Maig de 2014, 21:22:57 pm »
El tenerife caerá aquí y el tumbado Recre que vendrá sin opciones que bajón a pegado un empate en zaragoza y ganaremos a los mandriles seguro,hay enfrentamientos entre Córdoba sporting Recre y Murcia en estas 4 jornadas y venimos con una moral como una nube vamos Sabadell vamos sabadell :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #106 el: 11 de Maig de 2014, 23:42:22 pm »
Ojo el que us dic: amb 59-60 es fara playoffs
I els farem!

Molt enfrontament directe, la clau

mmm jo crec que el 6 i 7 acabarant amb 62-61 punts!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #107 el: 12 de Maig de 2014, 10:14:25 am »
el que queda (no poso barça b pq no compta) NOMÉS ELS DE LA NOSTRA LLIGA...
tampoc poso els de 51 avall per que penso que difícilment poden fer play-offs (has de fer 4 punts més els que faci més punts de tenerife o sabadell, en 4 jornades. si un fa 5, haurien de fer 9 o 10)

61 LAS PALMAS
CASTILLA - LP
LP - RECRE
MALLORCA - LP
LP - PONFERRADINA

59 MURCIA
BARÇA B - RM
RM - ZARAGOZA
TENERIFE - RM
RM - CASTILLA

57 SPORTING
MIRANDÉS - SP
SP - BARÇA B
ZARAGOZA - SP
SP - TENERIFE

55 SABADELL
ZARAGOZA - S
S - TENERIFE
CASTILLA - S
S - RECREATIVO

55 TENERIFE
T - CÓRDOBA
SABADELL - T
T - MÚRCIA
SPORTING - T

54 CÓRDOBA
TENERIFE - C
C - CASTILLA
RECREATIVO - C
C - MALLORCA

54 RECREATIVO
RH - GIRONA
LAS PALMAS - RH
RH - CÓRDOBA
SABADELL - RH

« Darrera modificació: 12 de Maig de 2014, 10:22:01 am per kitanovsky »

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #108 el: 12 de Maig de 2014, 10:27:57 am »
Mirant els partits que queden, penso que per culpa dels enfrontaments directes (n'hi han molts, i sense comptar el Saragossa si ens guanyés que entraria també) els play-offs com a màxim estaran en 60 punts.

SÍMPLEMENT per que en un partit dos no poden sumar 3 punts!!

El Tenerife crec que és qui pitjor ho té, tots quatre partits són contra rivals directes. És dificilíssim que arribi amb opcions, té difícil calendari.
El Recre crec que la darrera jornada arribarà sense opcions, també ho té magre.

Recordeu que els 'vermell' ens interesen casi sempre empats.

Si he de pronosticar algo seria aixó:

69 LAS PALMAS (i potser ascens directe)
66 MÚRCIA
64 SABADELL
62 SPORTING
61 CORDOBA
59 TENERIFE
58 RECREATIVO

sabadell - murcia
sporting - las palmas

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2824
  • Som el Sabadell !
« Respondre #109 el: 12 de Maig de 2014, 10:38:15 am »
Reconec que potser per aquesta bipolaritat que tenim tots els arlequinats, i mes els que portem molts anys seguint al equip, m'he passat tota la temporada parlant com a unic objectiu de la permanencia, i despres de dissabte i dels resultats d'ahir, he canviat el discurs i ara no sols crec que tenim posibilitats si no que estic convençut que farem el PLAY-OFF, un altre cosa es si el guanyarem, perque crec que els partits, deguts a la igualtat, es decidiran per petits detalls, decisions arbitrals, penaltys fallats, gols al ultim minut, resultats ajustadisims...deu ser l'hostia pujar, pero pels 3 equips que no ho fan es un pal i mes qui arriba a l'ultima eliminatoria i la perd...jo que ja tinc uns anyets he viscut llogicament els 2 ultims ascensos, pero també he viscut l'atracament de Irun i l'atracament amb el Burgos quan encara es jugaba amb el sistema de lligueta i no diguem al camp del ALAVES pero alló era un partit de la lliga regular, per tant es posible que em disposi a veure el meu cinqué PLAY-OFF i nomes de pensar.ho ja estic nervios 4 setmanes abans.     
Hem tornat !

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #110 el: 12 de Maig de 2014, 11:11:01 am »
no és bipolaritat, jaume.
es que avui entre el que baixa i el que pot pujar només hi han 10 punts (si hagués guanyat el girona dissabte serien només 8)

què vol dir? que encara hi han equips amb opcions als play-off's o que no ténen assegurada permanència (Mirandés, Zaragoza) a quatre jornades del final.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #111 el: 19 de Maig de 2014, 10:21:35 am »

Nanos, aixó és cosa de bojos. Tothom pot guanyar a tothom (Ponfe al camp del Depor per 0-3,...) i encara pot pasar de tot.

ESTEM A NOMÉS 2 PUNTS DE PLAY-OFF'S amb tot per decidir. Estadístiques...

La mitjana d'Olmo avui és de 1,666 punts per partit. Amb aquest ritme, acabaríem amb 60 punts la lliga.
La mitjana del ritme dels equips de play-off´s és de 1,43 punts per partit. Amb aquest ritme... també són 60 punts!!

Pot passar de tot, peró la veritat es que "a lo *****" cada cop hi estem a menys punts dels play-offs. Encara ens podem despertar guanyant un partidet fora i per a més inri, ens venen a casa equips decisius per lluitar pels play-off's (Tenerife, Recre) que darrerament se'ns donen bastant bé.

A MÉS, tenim bons gol-average's (no tots), i Las Palmas, Recre i Sporting arriben al final anant a menys. Encara ningú s'imagina un Sabadell - Recreativo decidint-nos els play-off's?

PER A MÉS INRI, si aquesta lliga fós com abans que només pujaven 3 equips, estem a 4 del tercer que pujaria.

I AQUI NINGÚ S'HO CREU !!

Per què el club no fa algo en plan "i si pugem a 1a en els cartells que anuncien el partit?". Tot es creure en que es pot, i crec que guanyant a casa només ens podria caldre un empat fora. Amb tot, encara penso que almenys marxarem amb tres punts de lluny de casa. Al camp del Castella??

Aixó, altres anys ja estaria amb el camp força més ple i venent-se als mitjans. Podem nanos, només us ho heu de creure. Aquest any, pot pujar qualsevol equip. Qualsevol. Només cal un bon final que avui ningú està fent.

Quin equip despertarà a darrera hora? Nosaltres?

NOMÉS ESTEM A 2 PUNTS, SENYORS

SEGONS EL MEU MISSATGE DEL 28 D'ABRIL...

Seguim portant la mitjana Olmo?
Si, clavada. Hem tornat a fer 5 punts en 3 partits que és la mitjana que ha estat fent Olmo des que és entrenador. Amb aquesta mitjana, acabaríem la lliga amb 60 punts.

No obstant, podem millorar-la guanyant dos partits i penso que és possible, tenint en compte que dos els juguem a casa i un tercer al camp del Castilla.

A quan tenim els play-off's?
A només un punt a tres jornades del final, hem retallat un punt en tres jornades.
En quan als gol-averages tot està per definir. Amb el Recre de moment a favor, amb el Córdova empatat. Entre Córdova i Recre falta per jugar un partit...

Quina mitjana porta el tall per entrar als play-off's?
Segueix amb la mitjana de 1,43 punts. Els equips perdent molts punts i, a més, queden molts enfrontaments directes per jugar. La mitjana també està en 60 punts.

SOM-HI, NECESSITEM 6 PUNTS !!