Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
AIXÓ ENS ESPERA:https://www.youtube.com/watch?v=sqmvjR_WxoArealment, enveja sana, molt sana. A veure quan algú de marketing té nassos de montar una cosa semblant!I realment es pot, ¡si se puede!
Pesaos con la afición eh? Si la NCA tuviera 4740 asientos creo que con los 3200 fieles que vamos al campo también pareceríamos el Borussia.
Cita de: SergioAC en 29 de Abril de 2014, 21:21:48 pmPesaos con la afición eh? Si la NCA tuviera 4740 asientos creo que con los 3200 fieles que vamos al campo también pareceríamos el Borussia.Pues si.
Cita de: MILITU en 29 de Abril de 2014, 22:09:42 pmCita de: SergioAC en 29 de Abril de 2014, 21:21:48 pmPesaos con la afición eh? Si la NCA tuviera 4740 asientos creo que con los 3200 fieles que vamos al campo también pareceríamos el Borussia.Pues si.Doncs si. Nosaltres si tenim un punt a favor és un Gol Nord que anima i es deixa la gola a cada partit, i a general a vegades s'animen dos sectors a apretar. Si el camp fos més recollit, nosaltres donaríem por escènica també.
Yo lo dijo alguien por aqui hace poco...Cuando venga el Betis el año que viene, las entradas a 500€ la mas barata. OPORTUNISTAS NO!
Evidentement que és broma 500 euros...però les fotem a 30 i passen tots per caixa i s' omple el camp segur.
Amb el Betis ( sempre que ens salvem ) jo crec que quasi bé s'omplirà el camp, tot i la TV, jo els partits que recordo del Betis sempre era un espectacle, la NCA es tornava de color verd i blanc, es farà una gran taquilla.
Cita de: visi en 30 de Abril de 2014, 16:47:36 pmAmb el Betis ( sempre que ens salvem ) jo crec que quasi bé s'omplirà el camp, tot i la TV, jo els partits que recordo del Betis sempre era un espectacle, la NCA es tornava de color verd i blanc, es farà una gran taquilla.(sempre que ens salvem) ? ..... jo hauria posat "Amb el Betis (si al final no pugem a Primera)..."
Veig que del Mirandés ja ens hem oblidat
Cita de: uri1981 en 30 de Abril de 2014, 17:04:30 pmEvidentement que és broma 500 euros...però les fotem a 30 i passen tots per caixa i s' omple el camp segur.O tal y komo está la ekonomía no viene ni dios. Y es ke más vale pájaro en mano y las entradas komo este año, la más kara a 20€ en los goles (no rekuerdo ke kategoría era pero kreo que ningún partido alkanzó ese precio) Salud, suerte y a centrarnos en konseguir los 3 puntos en Anduva para tener un final de temporada xulo, xulo,...