Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Segons el twiter oficial del CES:"El @RCDEspanyol - CE Sabadell de les semifinals de la Copa Catalunya es jugarà dimarts 13 a les 19.15h a Montilivi. #CES""Les entrades per les semifinals de la Copa Catalunya estaran a la venda a Montilivi. Tribuna, 25 euros, Preferent, 15, i Gols, 10. #CES"El meu dubte és si hauran zones específiques per cada club, o no hi haurà problemes per barrejar aficions. Suposo que no...
Amb els pericos no tindrem problemes... Pero amb els del Barça si passem... Jo no els vull ni veure i menys sentats al meu costat. Per cert, Una barrega entre pericos i cules pot ser perillós.
Cita de: KILLERSBD en 08 de Maig de 2014, 15:35:30 pmAmb els pericos no tindrem problemes... Pero amb els del Barça si passem... Jo no els vull ni veure i menys sentats al meu costat. Per cert, Una barrega entre pericos i cules pot ser perillós.Precíssament amb penyes periques és quan hem tingut més problemes, històricament parlant. PEr mi se'n poden anar a prendre per sac uns i altres.
Cita de: birrero en 08 de Maig de 2014, 15:42:15 pmCita de: KILLERSBD en 08 de Maig de 2014, 15:35:30 pmAmb els pericos no tindrem problemes... Pero amb els del Barça si passem... Jo no els vull ni veure i menys sentats al meu costat. Per cert, Una barrega entre pericos i cules pot ser perillós. Precíssament amb penyes periques és quan hem tingut més problemes, històricament parlant. PEr mi se'n poden anar a prendre per sac uns i altres.Es que el Boixos nois son quarte matats que no saben res. Els nostres HHVV se'ls repassen en un moment.
Cita de: KILLERSBD en 08 de Maig de 2014, 15:35:30 pmAmb els pericos no tindrem problemes... Pero amb els del Barça si passem... Jo no els vull ni veure i menys sentats al meu costat. Per cert, Una barrega entre pericos i cules pot ser perillós. Precíssament amb penyes periques és quan hem tingut més problemes, històricament parlant. PEr mi se'n poden anar a prendre per sac uns i altres.
No pienso que tengamos que ir con juveniles. Hay que dar descanso a muchos titulares pero será una buena ocasión para De Navas,Toni Lao, Olmo,Goni, Arteaga, Edgar...
Jo jugaria així: De NavasLao Carlos H. Goni Moha Llorente OlmoArteaga Gato Tamudo Edgar
Lo mejor que podriamos hacer es ni presentarnos