Per cert, aprofitant que el primer equip juga dissabte, estaria molt bé tenir un ambient d'aquells macos el diumenge contra el Banyoles. Resten encara 4 partits i som només a 3 punts del Perelada, tenint l'average guanyat.
Cert, molt bona idea! A vera si desde el club fan publicitat pels partits del B i podem millorar la asistencia a Ca n'Oriac també. Si guanyem els 4 partits que queden pugem directes, juguem amb equips que no es juguen res, pero els del Peralada juguen contra equips fora i a casa que aniran a mort segur que punxen.
A aquestes alçades s'ha de fer publicitat ho es que els socis no sabem que el B juga a primera Regional i que des de els principis de temporada está a dalt, ara han de fer publicitat, y tota la temporada on era la gent?
Home, suposo que a més del futbol tots tenim altres coses pels caps de setmana (família, fer esport, hobbys...). Jo enguany he anat a tots els partits a la NCA, he fet dos desplaçaments i hauré anat 5 o 6 cops a Ca n'Oriac, però evidentment no em puc passar els caps de setmana pendent només del Sabadell. I imagino que com jo, la majoria.
Del que es tracta es d'animar als socis que ajudem al filial en aquets partits que queden.