Autor Tema: denuncia  (Llegit 3607 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
denuncia
« el: 29 de Abril de 2014, 10:18:50 am »
 dissabte al gol nord  i ja fa uns quants partits que ens amenacen si algu es treu la samarreta al celebrar un gol o per la calor, a tots els estadis de futbol es veu gent sense samarreta, no tenim ninguna llibertat? ademes al gol nord som un exemple de civisme i animacio, tothom es porta be perque aquet abus?
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Andrekinat

• Infantil
  • Missatges: 274
Re:denuncia
« Respondre #1 el: 29 de Abril de 2014, 10:24:20 am »
dissabte al gol nord  i ja fa uns quants partits que ens amenacen si algu es treu la samarreta al celebrar un gol o per la calor, a tots els estadis de futbol es veu gent sense samarreta, no tenim ninguna llibertat? ademes al gol nord som un exemple de civisme i animacio, tothom es porta be perque aquet abus?

Pues la próxima jornada se decide en ke minuto nos kitamos todos la kamiseta y ke nos denuncien, pero a todos,... Encima ke somos pokos, maltratados, será por ke la imagen del Gol Nord es la responsable de ke no venga más gente al kampo...

Salud, suerte y kontar konmigo para esta acción...

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #2 el: 29 de Abril de 2014, 11:12:20 am »
Qui amenaça? La policia o la seguretat privada? Es passen una mica, no??
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 29 de Abril de 2014, 12:24:09 pm »
Son normatives de la LFP.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #4 el: 30 de Abril de 2014, 15:56:29 pm »
Normatives que no es compleixen a cap camp, però que al nostre s'ordena a la seguretat identificar els infractors i avisa als mossos per a posar sancions  :****
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #5 el: 30 de Abril de 2014, 17:30:01 pm »
Perdona Oskar 11 pero la seguridad privada no identifica a nadie ni avisa alos mossos,se avisa al responsable que mas o menos lleva el tema del fondo sur y se le avisa para que le diga que se la ponga, nosotros no identificamos a nadie repito a nadie,

El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat Andrekinat

• Infantil
  • Missatges: 274
« Respondre #6 el: 30 de Abril de 2014, 17:45:52 pm »
Por cierto, en el gol sur este domingo no vi a ningún Hooligan, es posible???

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #7 el: 02 de Maig de 2014, 11:16:38 am »
En muchos pueblos/ciudades costeras esta prohibido ir sin camiseta fuera de la playa... es normal que no se permita quitarse la camiseta... sin ir mas lejos, en Barcelona, no se puede ir sin camiseta por la calle...

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #8 el: 02 de Maig de 2014, 13:23:30 pm »
En muchos pueblos/ciudades costeras esta prohibido ir sin camiseta fuera de la playa... es normal que no se permita quitarse la camiseta... sin ir mas lejos, en Barcelona, no se puede ir sin camiseta por la calle...

El campo del CE Sabadell no es ir por la calle, estas en unas instalaciones privadas donde, si el club no lo prohíbe expresamente, puedes hacerlo.

Pues la próxima jornada se decide en ke minuto nos kitamos todos la kamiseta y ke nos denuncien, pero a todos,... Encima ke somos pokos, maltratados, será por ke la imagen del Gol Nord es la responsable de ke no venga más gente al kampo...

Eso es lo que tendrian que hacer. Si se la quitan todos no creo que los multen a todos... La NCA NO ES NADA sin el Gol Nord.

Desconnectat Jrlopez

• Infantil
  • Missatges: 161
« Respondre #9 el: 02 de Maig de 2014, 19:30:53 pm »

Pues yo opino lo mismo el dia del Barça B se decide un minuto y todos la camiseta fuera, pero de decirlo a que se haga veremos...

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #10 el: 02 de Maig de 2014, 19:44:42 pm »

Pues yo opino lo mismo el dia del Barça B se decide un minuto y todos la camiseta fuera, pero de decirlo a que se haga veremos...
Proposo minut 19  i 03''

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #11 el: 03 de Maig de 2014, 11:17:31 am »
No és per ficar-hi cullerada, ja que és una cosa que tampoc em treu la son sempre que els securates ho diguin com s'ha de dir, però a la semifinal de l'Europa League hi havia uns quants valencians que sortien per la tele sense samarreta...

Salut!

Desconnectat Hool1993

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
« Respondre #12 el: 07 de Maig de 2014, 20:19:36 pm »

Si, hemos iniciado una protesta debido a la represion que sufrimos cada jornada en nuestro estadio. Cacheos abusivos, prohibición de material de animación, amenazas de multas desorbitadas (p... ley del deporte)... Por eso, hemos decidido cesar nuestra animación e iniciar una serie de protestas. Esperemos que el rio vuelva a su cauce y podamos seguir animando y dejándonos la voz por nuestro equipo, que, al fin y al cabo, es lo que siempre hemos querido.  :pilotasso
Solo quien comparte mi pasión entiende mi locura

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #13 el: 08 de Maig de 2014, 09:48:58 am »

Si, hemos iniciado una protesta debido a la represion que sufrimos cada jornada en nuestro estadio. Cacheos abusivos, prohibición de material de animación, amenazas de multas desorbitadas (p... ley del deporte)... Por eso, hemos decidido cesar nuestra animación e iniciar una serie de protestas. Esperemos que el rio vuelva a su cauce y podamos seguir animando y dejándonos la voz por nuestro equipo, que, al fin y al cabo, es lo que siempre hemos querido.  :pilotasso

Si os pasa todo eso estaría bien que os pararais a preguntar ¿Por qué? Ya que a mi no me ocurre nada de eso.

Desconnectat noremorse1993

• Invitat
  • *
  • Missatges: 6
« Respondre #14 el: 08 de Maig de 2014, 13:29:24 pm »

Si os pasa todo eso estaría bien que os pararais a preguntar ¿Por qué? Ya que a mi no me ocurre nada de eso.

Ven al gol Sud y veras si te pasa o no. La culpa? Quizás en algun momento, durante los 20 años de historia del grupo, el comportamiento no ha sido el correcto, y algo tenga que ver. O quizás sea la criminilizacion que se da a este grupo desde hace  ya varios años, sin dejar demostrar que se esta alli por y para el Sabadell, y para dejarse la voz durante los 90 minutos. Quien sabe. Sea cual sea el motivo, no se pueden tolerar segun que comportamientos que rozan la legalidad, incluso, en segun que tratos. Sea como sea, no nos rendiremos.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #15 el: 08 de Maig de 2014, 13:31:50 pm »
Jo me pose al gol sud algun dels colps que vaig al camp i mai m'ha passat res, ni registres, ni cacheos ni res de res. En fí, supose que la policia i els segurates no me trobaran guapo i no tenen ganes de tocar-me.  :flowers:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

• Invitat
  • *
« Respondre #16 el: 08 de Maig de 2014, 20:47:25 pm »
Jo me pose al gol sud algun dels colps que vaig al camp i mai m'ha passat res, ni registres, ni cacheos ni res de res. En fí, supose que la policia i els segurates no me trobaran guapo i no tenen ganes de tocar-me.  :flowers:

Em sap greu, uns som guapos, altres no tenen tanta sort

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #17 el: 09 de Maig de 2014, 08:59:19 am »

Ven al gol Sud y veras si te pasa o no. La culpa? Quizás en algun momento, durante los 20 años de historia del grupo, el comportamiento no ha sido el correcto, y algo tenga que ver. O quizás sea la criminilizacion que se da a este grupo desde hace  ya varios años, sin dejar demostrar que se esta alli por y para el Sabadell, y para dejarse la voz durante los 90 minutos. Quien sabe. Sea cual sea el motivo, no se pueden tolerar segun que comportamientos que rozan la legalidad, incluso, en segun que tratos. Sea como sea, no nos rendiremos.
Em sembla que no cal afegir res mes, tu ho has dit tot. Es que cadascu es responsable dels seus actes. Us animo de totes maneres a continuar cridant pel Sabadell i en lloc de treures la samarreta, us animo tambe a que us poseu l'arlequinada que se'n veuen poques per aquell fons.

• Invitat
  • *
« Respondre #18 el: 12 de Maig de 2014, 14:00:51 pm »

Em sembla que no cal afegir res mes, tu ho has dit tot. Es que cadascu es responsable dels seus actes. Us animo de totes maneres a continuar cridant pel Sabadell i en lloc de treures la samarreta, us animo tambe a que us poseu l'arlequinada que se'n veuen poques per aquell fons.
No, si ara tambe anirem vestits com a vosaltres us agradi. I jo personalment no em comprare una samarreta amb l'escut de Japo al braç, no soc cap venut. Si m'en troves d'anteriors estare encantat de portar-la hasta a les bodes