Autor Tema: el que faria yo  (Llegit 1287 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
el que faria yo
« el: 12 de Desembre de 2005, 23:28:05 pm »
primer de tot fitxar al jose luis oltra com entrenador ex jugador del sabadell.

donar 4 o 5 baixes.

uns dels meus fitxatges seria diego torres que el vol el sant andreu entre d'altres .

que l' albert tomas marxi ya!!!! i fitxar a professionals ara mateis com a minim aixo
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

wimpi

• Visitant
Re: el que faria yo
« Respondre #1 el: 12 de Desembre de 2005, 23:29:58 pm »
i dale con el tomas....    pero si el tomas no te res a veure am els jugadors ke es fitxen!!! es un simple gerent, nomes sencarrega de taskes administratives

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #2 el: 12 de Desembre de 2005, 23:35:27 pm »
volem caps!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 12 de Desembre de 2005, 23:54:48 pm »
Doncs jo vull alegries, guanyar partits, aconseguir punts i sortir d'allà baix! :veryangry:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 13 de Desembre de 2005, 20:49:44 pm »
parla tot aixo es molt facil... :disappointed:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #5 el: 13 de Desembre de 2005, 21:01:16 pm »
El problema es que tot ens surt al reves, es diu que cada temporada fem massa canvis i aixo es perjudicial pero recordo que la temporada 2002-2003 que ens varem classificar per la copa es va mantenir el bloc que tan be habia acabat la temporada i en canvi a la 2003-2004 no varem baixar de miracle i van fer un autentic churro de temporada els mateixos que la anterior tan be varen acabar. I que dir d'aquesta, qui no es va fer il.lusions amb aquest planter al mes d'Agost i no era per menys, Madrigal, Gallo, Neftali, Ivan Diaz, Pablo Sanz, pero ni aixi, ara sembla que a aquests jugadors d'experiencia contrastada s'els ha oblidat de jugar a futbol i per postres lesions d'el Hammouch encara inedit, del Ramon ...
be que muntem un txiringuito i s'ens asseca la platja.

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
Re: el que faria jo
« Respondre #6 el: 13 de Desembre de 2005, 21:45:15 pm »
Després de 12 anys seguits de resignació a segona B sense poder veure cap llum d'esperança per a poder sortir d'aquest pou, i pel que sembla, "suma y sigue"..., el que faria jo és:

Engegar-ho tot a prendre pel sac.

Quan no és la l'economia del club, falla l'entrenador, quan no, el president i altres directius, quan no, Institucions que no ajuden, quan no, els jugadors fitxats no serveixen o simplement son majoritàriament uns mantes, etc., etc., i a vegades, totes aquestes circumstàncies adverses juntes.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: el que faria jo
« Respondre #7 el: 13 de Desembre de 2005, 22:41:48 pm »
Després de 12 anys seguits de resignació a segona B sense poder veure cap llum d'esperança per a poder sortir d'aquest pou, i pel que sembla, "suma y sigue"..., el que faria jo és:

Quan no és la l'economia del club, falla l'entrenador, quan no, el president i altres directius, quan no, Institucions que no ajuden, quan no, els jugadors fitxats no serveixen o simplement son majoritàriament uns mantes, etc., etc., i a vegades, totes aquestes circumstàncies adverses juntes.

Bé, això que comentes no fa honor al teu nick, i em semblaria de cobards  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 13 de Desembre de 2005, 22:45:28 pm »

******* noi, amb aquets pensaments anem molt b'e es veritat que no fem mai res de bo pero el centre d'esports sabadell sempre estara per sobre del tema esportiu, es un sentiment que portem al cor els arlekinats i auests sentiment mai moria...
CENTRE D'ESPORTS SABADELL O MORT!!! :clap :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #9 el: 15 de Desembre de 2005, 22:48:10 pm »
Teniu raó parcialment "Mutiu" i "Resistencia_Arlek", ho vaig dir en calent lo de "engegar-ho tot a prendre pel sac".

Com deixaveu entreveure, clar que ser del Sabadell és un sentiment, però de tant en tant l'equip ens podria donar alguna alegria i no només disgustos, la cosa s'ha anat allargant massa, i el que em fa més ràbia i potser a vosaltres també, apart dels mals resultats, és que els jugadors s'arrosseguin pel camp i deixin al nostre club en ridícul, donant una imatge lamentable.

Per exemple, el Figueres està en zona de play-off, i el diumenge es va veure clarament, malgrat el resultat de llet que va aconseguir, que no té millor equip que el Sabadell. Llavors doncs, el problema no deu ser només de tàctica, si no sobretot d'actitud dels jugadors, encara que no de tots ells. Si tinguessim 3 o 4 "Cañadas", de ben segur que estariem en zona de play-off, i ja m'enteneu, oi?

Salut en arlequinat.
Amb un bonic escut a defensar