si es fa bona publicitat de les entrades a 5€...
VEUREM EL GOL SUD A REVENTAR
Si es fa bé, conto amb uns 8.000 espectadors ben bons.
Els 3300-4000 de sempre i el gol plé a vessar.
La promoció es podrà considerar bona si passem la barrera del 5000 espectadors
Jo ho veig una bona promoció "a mitges"... per la gent que no ve mai, sí que es bona, ja que poden anar al futbol per 5 €, i si no venen mai tan els hi fa anar a gol sud.
Pensant amb els sòcis és una mala promoció.. millor dit, no s'ha pensat amb el soci. Ja no parlem d'altres sectors, si la promoció està només destinada als gols... però si un soci de gol nord, com jo mateix, volgués portar a algú, aquesta promoció no ens serveix de res. O ens anem tots a gol sud, desaprofitant el carnet que ja tenim pagat, o el o els acompanyants han de pagar l'entrada habitual al gol, com si fos un partit sense cap promoció.
Fer promocions esta molt bé, però cal pensar amb el soci, i jo crec que és més probable que els socis habituals engresquem a gent a venir, que no pas que vingui gaire gent "no habitual" pel seu propi peu... veurem com surten els números d'espectadors, tan de bo hi hagi bastanta gent, però jo trobo que la promoció es queda coixa.
També cal tenir en compte que els "no-habituals" passen olímpicament del equip de futbol de la ciutat, per molt que ens cogui, només tindrem unes grans entrades si entrem al play-off, que és el que la gent que no ve mai vol veure...