Autor Tema: J. 38 CE Sabadell - Barça B - Dissabte 10 de Maig a les 20h  (Llegit 26654 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:J. 38 CE Sabadell - Barça B - Dissabte 10 de Maig a les 20h
« Respondre #60 el: 08 de Maig de 2014, 13:02:38 pm »
Bueno como bien decis otra iniciativa hubiera sido mejor y no solo poner los 5 euros al gol sud, pero yo felicito a la directiva que van haciendo cosas cuando toca, que el año pasado pasaban los partidos importantes y no se hacía nada y así tuvimos el final de liga tan deprimente.

Yo espero 6.000 arlekinados en el campo!!!!!!!!!!!!! :bandera

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #61 el: 08 de Maig de 2014, 15:36:25 pm »
Como el Far$a salga haciendo su jueguecito del tiki aburre, salto al campo y les pego una colleja a cada uno por pesados.

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #62 el: 08 de Maig de 2014, 16:11:07 pm »
Como el Far$a salga haciendo su jueguecito del tiki aburre, salto al campo y les pego una colleja a cada uno por pesados.

Pues se les hace unos contraataques y se les casca 4.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #63 el: 08 de Maig de 2014, 19:07:18 pm »

Pues se les hace unos contraataques y se les casca 4.

Para hacer eso espero que Collantes este con las pilas cargadas y corra mucho, haga buenos centros y que Aníbal defina de cabeza.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #64 el: 08 de Maig de 2014, 20:59:25 pm »
Jo crec que aquesta promoció dels 5 € serà un èxit rotund. Estic convençut que el gol sud estarà ben ple. Farsa B + Moment que viu l'equip + 5€ + no tenir que dependre de ningú per retirar l'entrada, té molt bona pinta.

Encara que també entenc que aquesta mateixa promoció, unida a la opció que els socis haguéssim pogut retirar entrades més barates a la nostra zona (com s'ha fet en d'altres partits) hauria estat l'ideal (al menys per partits concrets).

En fi, veurem... De qualsevol manera estic d'acord amb els que dieu que el més important és que es mouen i que es busquen alternatives per portar més gent a l'estadi.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #65 el: 09 de Maig de 2014, 14:42:22 pm »
Jo crec que aquesta promoció dels 5 € serà un èxit rotund. Estic convençut que el gol sud estarà ben ple. Farsa B + Moment que viu l'equip + 5€ + no tenir que dependre de ningú per retirar l'entrada, té molt bona pinta.

Encara que també entenc que aquesta mateixa promoció, unida a la opció que els socis haguéssim pogut retirar entrades més barates a la nostra zona (com s'ha fet en d'altres partits) hauria estat l'ideal (al menys per partits concrets).

En fi, veurem... De qualsevol manera estic d'acord amb els que dieu que el més important és que es mouen i que es busquen alternatives per portar més gent a l'estadi.

jo penso que es vendran TOTES les entrades a 5€, i que alguns, "calents", hauran de pagar la de 15€ si no es volen perdre el partit en directe.

hauria estat lo seu que jo, per 5€, hagués pogut treure una o dues entrades addicionals al lateral. i es probable que l'hagués fet servir, per que un amic que vulgui convidar no té sentit que ell estigui al gol i jo a lateral.

peró penso que al final, omplirem els dos gols: un que sempre està buit a preu baix, i l'altre per la gent de sempre i els que es quedaran sense entrada a 5€.

penso que podem veure casi 10000 ànimes al camp.

HI HAN GANES !!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #66 el: 09 de Maig de 2014, 15:05:41 pm »
Arlequinats fins a la mort!

HONOR!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #67 el: 09 de Maig de 2014, 15:47:40 pm »

jo penso que es vendran TOTES les entrades a 5€, i que alguns, "calents", hauran de pagar la de 15€ si no es volen perdre el partit en directe.

hauria estat lo seu que jo, per 5€, hagués pogut treure una o dues entrades addicionals al lateral. i es probable que l'hagués fet servir, per que un amic que vulgui convidar no té sentit que ell estigui al gol i jo a lateral.

peró penso que al final, omplirem els dos gols: un que sempre està buit a preu baix, i l'altre per la gent de sempre i els que es quedaran sense entrada a 5€.

penso que podem veure casi 10000 ànimes al camp.

HI HAN GANES !!
10000?????? No passem ni de 4500

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2825
  • Som el Sabadell !
« Respondre #68 el: 09 de Maig de 2014, 16:37:43 pm »
Tan de bo m'equivoqui, pero no crec que passem de 5.000
Hem tornat !

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #69 el: 09 de Maig de 2014, 16:43:31 pm »
Tan de bo m'equivoqui, pero no crec que passem de 5.000

Serem els 3000 fidels i 500 mes com a molt.

Desconnectat EL CHAPERO

• Aleví
  • Missatges: 47
« Respondre #70 el: 09 de Maig de 2014, 16:53:01 pm »
Yo estoy convencido q vamos a ganar al filial del barça. En casa somos la re hos tia ademas ya estoy mirando hotel en zaragoza para pasar noche la semana q viene. Puede ser q zaragoza nos devuelva aquella ilusion q ya nos dio hace muchos años?? Quien sabe pero todo pasa por ganar mañana. Y si gana zaragoza arlekinada

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #71 el: 09 de Maig de 2014, 19:33:18 pm »
Normalment
NCA~Coliseo Alfonso Perez

Demà
NCA=Anfield

Que c... fins i tot han posat els lletreros en vermell! :grin2:

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #72 el: 09 de Maig de 2014, 19:50:01 pm »
segun el club a primera hora de esta tarde se llebavan vendidas 365 entradas de gol Sud parecen pocas pero teniendo en cuenta que quedan 24 horas y se pueden vender en taquillas antes del partido lo veo bien, si hace bueno la gente se animara a ultima hora, yo conozco 3 nada habituales que mañana iran a gol Sud  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #73 el: 09 de Maig de 2014, 20:21:47 pm »
Ojo! Aunque Gol Sud se llene, no tiene por qué ser de arlequinados solamente... :unsure:

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #74 el: 09 de Maig de 2014, 20:21:58 pm »
Victoria demà i dissabte que ve ens coneixeran a zaragoza, i ben coneguts

HONOR AL SABADELL!!!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #75 el: 09 de Maig de 2014, 20:47:55 pm »
Menos de 24h para el derbi contra el Barcelona B y estos son algunos datos que he reunido.

http://lavidaenarlequinado.blogspot.com.es/2014/05/previa-ce-sabadell-fc-barcelona-b.html
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8824
« Respondre #76 el: 10 de Maig de 2014, 09:25:31 am »

El Barcelona B te les baixes d´Espinosa, Campins i Pol Calvet per lesió

Espinosa finalment si entra en la convocatoria, pero cau Sandro i Planas. També de llarga duració tenen a Juste de baixa.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #77 el: 10 de Maig de 2014, 09:53:27 am »
Si avui guanyem, el pròxim partit podem fer un desplaçament històric. Avui més que mai, equip i afició hem d'anar a totes. Tinc molta il·lusió, crec que després dels desastres de les últimes 2 temporades a les darreres 10 jornades ens mereixem un final de lliga mogudet i amb el playoff a la vista.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #78 el: 10 de Maig de 2014, 10:58:12 am »
365 entrades venudes ahir està molt bé, per que sabent-ho tothom les comprarà aquesta tarda.
penseu que si vius a prop les vas a buscar, peró si vius lluny i no et ve de camí ja hi aniré el dia del partit

crec que es vendran totes, en serio. i algo em diu que avui pot ser un gran dia, espero no equivocar.me.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #79 el: 10 de Maig de 2014, 11:59:42 am »
Avui ha de ser un punt d'inflexió per aquests jugadors i per la ciutat, de cara al que resta pel final de temporada.

Únicament espero que ens surti un bon partit i que aquests nanos del Barça B no ens facin massa la guitza. Hem de ser conscients que el partits no serà gens fàcil. Ja van masses victòries seguides a casa i algun dia no guanyarem, però espero que avui entre tots ho puguem aconseguir!