Jo crec que aquesta promoció dels 5 € serà un èxit rotund. Estic convençut que el gol sud estarà ben ple. Farsa B + Moment que viu l'equip + 5€ + no tenir que dependre de ningú per retirar l'entrada, té molt bona pinta.
Encara que també entenc que aquesta mateixa promoció, unida a la opció que els socis haguéssim pogut retirar entrades més barates a la nostra zona (com s'ha fet en d'altres partits) hauria estat l'ideal (al menys per partits concrets).
En fi, veurem... De qualsevol manera estic d'acord amb els que dieu que el més important és que es mouen i que es busquen alternatives per portar més gent a l'estadi.
jo penso que es vendran TOTES les entrades a 5€, i que alguns, "calents", hauran de pagar la de 15€ si no es volen perdre el partit en directe.
hauria estat lo seu que jo, per 5€, hagués pogut treure una o dues entrades addicionals al lateral. i es probable que l'hagués fet servir, per que un amic que vulgui convidar no té sentit que ell estigui al gol i jo a lateral.
peró penso que al final, omplirem els dos gols: un que sempre està buit a preu baix, i l'altre per la gent de sempre i els que es quedaran sense entrada a 5€.
penso que podem veure casi 10000 ànimes al camp.
HI HAN GANES !!