Primer de tot jo no comparteixo la ideoloigia d'aquests individus, anomenats HHVV, però son lliures de pensar, i votar, el que vulguin.... i si guanyen les eleccions, així funciona el sistema, ajo iy agua...però he vist moltes coses que han fet, como el día de l'anada del play off d'ascens, el que van fer a l'afició de l'Eibar (y que ells no obliden), tacant la nostra imatge. Per tant que no demanin respecte, no tenen cap dret ja que ells no respecten els que pensen diferents a ells...
Jo tinc tot el dret del mon a portar una estelada o el que em dongui la gana, respectant els drets dels demés a portar o expressar el que vulguin. El que no pensi el mateix que jo, te tot el dret a fer-ho, però ningú, MAI em traurà el meu dret a expressar el que sento. I aquesta gent es creu amb dret de dir qui pot i qui no pot expressar ideals.
Si la gent vol portar banderes espanyoles, que les portin, o de flandes o de Escocia o de Burkina Fasso... ningú te dret a demanar a ningú que no les portin... i agredir insultar, amenaçar, tirar pedres o robar com els hi he vist fer amb els meus ulls, aquí es on es troba la línia que ha de suposar expulsió immediata i de per vida dels camps de fútbol. I els anglesos saben molt be per què dic això si no es te tolerància cero amb aquestes coses.
Gràcies!