Per fi em connecto després del partit.
Penso que les claus del partit van ser aquestes:
PRIMER, va ser la victòria del Zaragoza a Córdova que donava unes mínimes esperances als manyos per fer play-off's. Crec sincerament que si el Zaragoza hagués empatat a Córdova haguéssim tornat amb els tres punts i el partit hagués estat completament diferent. Donc no s'haguéssin jugat res de res.
SEGON, la mala sort en els gol en pròpia porta (casi i en són dos en pròpia porta, sort de Nauzet).
I TERCER, crec que si ahir en comptes de jugar a Zaragoza juguem més lluny, perdem. L'avantatge va ser que ahir es jugava a prop, amb uns 600 arlequinats a les grades que quan més van animar es quan es perdia 2-0.
Dissabte mig partit s'empata a les grades, animant sense parar en els pitjors moments del partit, i crec que si les hi demaneu als jugadors us diuen que és veritat.
EN RESUM...
Diumenge que ve s'ha de posar a reventar la NCA. I tot i que jo aqui no podré anar, hauria de fer-se una caravana històrica a Madrid per recolçar l'equip a Valdevebas. S'ha de guanyar si o si a Madrid i l'equip ens necessitarà més que mai per si es torça el partit.
Penseu que 600 persones a Valdevebas són moltes persones. I que segurament el club les necessitarà.
EM DESCUIDAVA...
Si els 500 que estavem junts i animant els 90 minuts sense parar féssim el mateix tots els partits que juguem a la Nova Creu Alta...