Autor Tema: Era el preu... i coses a millorar  (Llegit 24271 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7255
  • Gènere: Masculí
Re:Era el preu... i coses a millorar
« Respondre #60 el: 19 de Gener de 2015, 17:20:51 pm »
Avui m'entero que el Sabadell - Sporting les entrades eren des de només 5€...
Per que nassos als cartells del partit no ho deia? Almenys jo vaig veure cartells sense anunciar el preu.

Tots els cartells que vaig veure jo eren sense preu. La promoció sols la va conèixer gent per twitter i poc més. Ah, i les penyes de l'Sporting de Catalunya ho van saber per que un soci del CE Sabadell els hi va fer saber. Una més.

Hi ha per matar algú...

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #61 el: 19 de Gener de 2015, 21:03:52 pm »
Atencion!!!
A todos los aficionados que quieren al Sabadell y no han escuchado el Tribuna Preferent del hoy, les invito a que lo escuchen en diferido o por las redes sociales. Las palabras de Xavi Andreu no tienen desperdicio.

Resumiendo:

SI SAKAMOTO NO ABANDONA EL BARCO EL CLUB SE VA A LA DERIVA; SU PROYECTO NO TIENE MAS CONTINUIDAD.

PD: Ha anunciado que si Keisuke regala el sabadell hay gente disponible para hacerse cargo de la deuda actual y a parte es gente de la cuidad.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #62 el: 19 de Gener de 2015, 22:28:31 pm »
Atencion!!!
A todos los aficionados que quieren al Sabadell y no han escuchado el Tribuna Preferent del hoy, les invito a que lo escuchen en diferido o por las redes sociales. Las palabras de Xavi Andreu no tienen desperdicio.

Resumiendo:

SI SAKAMOTO NO ABANDONA EL BARCO EL CLUB SE VA A LA DERIVA; SU PROYECTO NO TIENE MAS CONTINUIDAD.

PD: Ha anunciado que si Keisuke regala el sabadell hay gente disponible para hacerse cargo de la deuda actual y a parte es gente de la cuidad.

dema ho escoltaré pero en principi les meves noticies es que això no es ven be aixì vull dir que pot tenir diferents matisos  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #63 el: 20 de Gener de 2015, 09:51:13 am »
Atencion!!!

Resumiendo:

dema ho escoltaré pero en principi les meves noticies es que això no es ven be aixì vull dir que pot tenir diferents matisos  :mmmm

Sakamoto disposat a perdre 3 milions d'euros? Així pim pam

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12559
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #64 el: 20 de Gener de 2015, 15:19:30 pm »
Tot és lliure d'interpretar, i les opinions son molt respectables, encara que no comparteixi del tot part de la visió d'en Xavi Andreu.

Aquí teniu el programa: https://soundcloud.com/radiosabadell/escolta-el-tribuna-preferent-comenca-la-segona-volta
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3814
« Respondre #65 el: 20 de Gener de 2015, 15:45:05 pm »
Avui m'entero que el Sabadell - Sporting les entrades eren des de només 5€...
Per que nassos als cartells del partit no ho deia? Almenys jo vaig veure cartells sense anunciar el preu.

Tots els cartells que vaig veure jo eren sense preu. La promoció sols la va conèixer gent per twitter i poc més. Ah, i les penyes de l'Sporting de Catalunya ho van saber per que un soci del CE Sabadell els hi va fer saber. Una més.

Hi ha per matar algú...
Si és igual! El dia del Recre,també diumenge a les 17,00 hores ,  cartells anunciant el partit a 5 euros.... I quina resposta?
Avui dia tothom que vol assistir a un espectacle (futbol, teatre, cine...) va a internet i sap de sobras el preu. Però és això que tinguis interès en assistir-hi.

Si el dia d'Osasuna (darrer partit de lliga) encara està per decidir la nostra salvació, aquí si, encara que el preu sigui 10 euros s'omplirà el camp.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #66 el: 20 de Gener de 2015, 16:44:47 pm »
Tot és lliure d'interpretar, i les opinions son molt respectables, encara que no comparteixi del tot part de la visió d'en Xavi Andreu.

Aquí teniu el programa: https://soundcloud.com/radiosabadell/escolta-el-tribuna-preferent-comenca-la-segona-volta

xavi Andreu..xavi Andreu...aquell guru del arlequinadisme,que cada vegada que parla amb sergi garces,va donant lliçons de ser del Sabadell,i venent les seves pelicules,sempre a favor dels mateixos...

aquest home no a de donar lliçons a ningu,encara recordo com celebrava l'ascens a segona del Terrassa...i com en un partit AMISTOS de pretemporada aquest estiu contra el pericus,deia que tenia el cor dividit...perque va ser cap de prensa del pericos...au va!! xavi Andreu ves a pastar fang!! sempre donant lliçons i pintant un futur tremendista,ja cansas noi a dia d'avui no ets ningu a l'entorn del Sabadell i aixo deu ser el que et fot

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #67 el: 20 de Gener de 2015, 18:12:15 pm »

Si és igual! El dia del Recre,també diumenge a les 17,00 hores ,  cartells anunciant el partit a 5 euros.... I quina resposta?
Avui dia tothom que vol assistir a un espectacle (futbol, teatre, cine...) va a internet i sap de sobras el preu. Però és això que tinguis interès en assistir-hi.

Si el dia d'Osasuna (darrer partit de lliga) encara està per decidir la nostra salvació, aquí si, encara que el preu sigui 10 euros s'omplirà el camp.

Discrepo, el día del Recre supongo que por la cercanía de las fiestas, el estado del equipo, el rival y demás aún a 5€ nadie me preguntó. El día del Sporting, mejor rival y con el Sabadell en mejor forma los 3 o 4 no habituales que se acercan de vez en cuando preguntaron y al comentarles el precio acabaron viniendo todos.  :beer2

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3673
  • You will never walk alone
« Respondre #68 el: 06 de de 2015, 13:25:28 pm »
Potser era el preu... pero ara no ens podem queixar. El club acaba de treure la promo de 2 entrades per GOL x 5€ (les dues!). No hi ha excusa. Només que cada soci porti a 2 persones,ompliriem els gols...
« Darrera modificació: 06 de de 2015, 13:28:54 pm per furia_sbd »
Visca el Sabadell!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5156
« Respondre #69 el: 06 de de 2015, 15:02:12 pm »
Potser era el preu... pero ara no ens podem queixar. El club acaba de treure la promo de 2 entrades per GOL x 5€ (les dues!). No hi ha excusa. Només que cada soci porti a 2 persones,ompliriem els gols...
em sembla bona idea però a mitges: jo sóc soci de lateral,  si invito a algú, voldrà comentar el partit amb mi, i si està al GOL...
es podria millorar extenent la idea a TOTES les zones del camp fins exhaurir existències.
però bueno, ja està prou bé!
tot el que sigui per omplir més el camp, benvingut!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #70 el: 06 de de 2015, 18:47:27 pm »
em sembla bona idea però a mitges: jo sóc soci de lateral,  si invito a algú, voldrà comentar el partit amb mi, i si està al GOL...
es podria millorar extenent la idea a TOTES les zones del camp fins exhaurir existències.

Penso el mateix

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #71 el: 06 de de 2015, 20:18:39 pm »

Penso el mateix

pensarlo por el lado positivo; como socio sacas dos entradas por 5€ para el gol y aunque tu seas socio de lateral te puedes ir con tu amigo al gol por 2.5€ cada uno!! 2.5€ por un partido de segunda división española!!!
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4303
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #72 el: 07 de de 2015, 11:40:40 am »
Sieu positius. Almenys se fa algo, que fins ara no fotien ni el brot i a sobre paraven la mà per cobrar 400€ per dibuixar cartells copiats a foreros, collona.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #73 el: 07 de de 2015, 20:23:46 pm »
 Foten aixo pero per tothom, i no hi cabem.
Ha de ser per tothom i, SOBRETOT, comprades a taquilla la mateixa tarda.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #74 el: 09 de de 2015, 00:36:49 am »
Per cert, es pot treure nomes una entrada de 5€? Es que anire acompanyat d'una persona nomes i l'altre amb sobrara.

Sieu positius. Almenys se fa algo, que fins ara no fotien ni el brot i a sobre paraven la mà per cobrar 400€ per dibuixar cartells copiats a foreros, colona.

TARD.

El club esta fent en uns mesos l'ho que no ha fet en quatre anys a 2ºA. N'hi tan se vol l'any passat que teníem opcions de jugar el PlayOff  :****

Mas vale tarde que nunca, si, pero espero que si no baixem a 2ºA, els de Marketing del CES traballin des de la jornada 1 fins l'ultima.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2691
« Respondre #75 el: 11 de de 2015, 09:56:57 am »
S'ha de dir que algunes coses milloren.

Ahir vaig anar a passar la ITV a Can Roqueta i quina va ser la meva sorpresa veure que, al full de propaganda que et donen amb la factura, havia una promoció per comprar productes del Sabadell pel Dia del pare i amb la compra et regalaven una entrada pel partit (crec recordar) contra el Mallorca.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #76 el: 11 de de 2015, 11:14:52 am »

Ahir vaig anar a passar la ITV a Can Roqueta i quina va ser la meva sorpresa veure que, al full de propaganda que et donen amb la factura, havia una promoció per comprar productes del Sabadell pel Dia del pare i amb la compra et regalaven una entrada pel partit (crec recordar) contra el Mallorca.
lo de la ITV ni idea,  el que sí va anunciar el club és que regalaven 1 o 2 entrades pel partit del Mallorca si compraves una samarreta pel dia del Pare.
per cert, se sap quants paquets d'entrades que eren varis partits a casa s' han venut?

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2119
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #77 el: 11 de de 2015, 11:55:59 am »

Molt bé! Això significa moltíssima gent... que com a mínim sabrà que d'aquí res juguem contra un finalista de la UEFA, i no contra l'Eldense, per exemple (amb tot el respecte!)

Et refereixes a aquesta promoció, per cert:

http://www.cesabadell.cat/ca_ES/-/un-dia-del-padre-muy-arlequinado

Només per la foto, maquísima, "merece la pena" obrir el link. No sé si són les filles de Collantes, però si es així són moníssimes i molt gracioses  :laugh2: :laugh2:

Com deia... Killer? La veritat és que aquesta segona volta s'estan espabilant i molt, possiblement tot el que no han fet durant tot el temps que porten ho estan fent ara, i això com a mínim és d'agraïr. Potser surt, tindran èxit les iniciatives o no, però com a mínim es mouen i ho intenten, que ja és. I, com al treball social, això és anar picant pedra i posar una "semilla" per a que en breu temps creixi.

Salut!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #78 el: 01 de Maig de 2015, 00:49:37 am »
http://www.elmundo.es/deportes/2015/04/30/554296fa268e3ee85d8b456d.html

A partir de la propera temporada hi ha nou repartiment de drets televisius. A Segona Divisió el 70% dels drets de tv assignats es repartiran equitativament entre tots els clubs. Peró després hi haurà una part (un 15% aprox.) que anirà en funció de la implantació social.

Aixó exigeix bones entrades a l'estadi, i provocarà una forta baixada en els preus de les entrades a tots els estadis. Sortirà més a compte preus baixos i cobrar percentatge que preus alts i no cobrar-l'ho.

És a dir, que tenir preus de 5€ la entrada i omplir l'estadi ens pot reportar ingressar per exemple 600.000€ addicionals i, en canvi, tenir preus alts i baixes afluències podria reportar ingressos de només 180.000€.

Es a dir, que és molt possible que si tot segueix bé i seguim al futbol professional, desapareguin els baixos preus de pràcticament la majoria dels estadis. I a primera encara més, donc el percentatge social és casi el doble.

ELS PREUS BAIXOS TORNARAN A OMPLIR MOLTS ESTADIS
ESPEREM QUE TAMBÉ EL NOSTRE

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #79 el: 01 de Maig de 2015, 09:13:42 am »
un motiu més per no baixar!