Autor Tema: Un petit projecte que tinc en ment.  (Llegit 1607 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Un petit projecte que tinc en ment.
« el: 13 de Maig de 2014, 00:18:25 am »
De moment tinc a uns dos amics mig convençuts. Si tot va be, podem dir que la pròxima temporada podem donar una petita sorpresa...

Que us sembla l'idea:

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
Re:Un petit projecte que tinc en ment.
« Respondre #1 el: 13 de Maig de 2014, 02:25:22 am »
De moment tinc a uns dos amics mig convençuts. Si tot va be, podem dir que la pròxima temporada podem donar una petita sorpresa...

Que us sembla l'idea:

Em sembla molt bé! Endevant amb la proposta i fer coses d'aquestes a ciutats i pobles "lluny" del vallés está molt bé! Hem d'expandir els nostres colors i sentiments.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #2 el: 13 de Maig de 2014, 07:53:55 am »

Que us sembla l'idea:

A mi em sembla collonut!! Ara que (diria) les penyes de Vic o Ripollet ja no existeixen, seria fantàstic tornar a tenir una penya fora de la ciutat.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #3 el: 13 de Maig de 2014, 14:19:04 pm »

Que us sembla l'idea:

:happy2: :happy2:

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #4 el: 13 de Maig de 2014, 15:16:13 pm »

Que us sembla l'idea:

Em sembla molt bé! Endevant amb la proposta i fer coses d'aquestes a ciutats i pobles "lluny" del vallés está molt bé! Hem d'expandir els nostres colors i sentiments.

Aviam una cosa que vull dir, no seriem una penya com a tal. Seriem mes be un grup d'amics del mateix poble que anem a l'estadi cada jornada que juguem a casa i res mes.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #5 el: 13 de Maig de 2014, 15:23:05 pm »

Que us sembla l'idea:

Aviam una cosa que vull dir, no seriem una penya com a tal. Seriem mes be un grup d'amics del mateix poble que anem a l'estadi cada jornada que juguem a casa i res mes.

Penya oficial o penya d'amics, del que es tracta és d'això, no? Doncs tan de bo ho tireu endavant!  :xin-xin
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #6 el: 13 de Maig de 2014, 15:57:09 pm »
jo ara no tinc temps, peró m'agradaria trobar socis de la zona on visc i crear una penya a la Catalunya Central (Osona, Bages, Berguedà) aprofitant les antigues penyes que hi havien a Vic i a Navàs.

Com puc trobar contactes? Em podeu ajudar?