Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
De moment tinc a uns dos amics mig convençuts. Si tot va be, podem dir que la pròxima temporada podem donar una petita sorpresa... Que us sembla l'idea:
Cita de: KILLERSBD en 13 de Maig de 2014, 00:18:25 amDe moment tinc a uns dos amics mig convençuts. Si tot va be, podem dir que la pròxima temporada podem donar una petita sorpresa... Que us sembla l'idea:Em sembla molt bé! Endevant amb la proposta i fer coses d'aquestes a ciutats i pobles "lluny" del vallés está molt bé! Hem d'expandir els nostres colors i sentiments.
Cita de: basqued en 13 de Maig de 2014, 02:25:22 amCita de: KILLERSBD en 13 de Maig de 2014, 00:18:25 amDe moment tinc a uns dos amics mig convençuts. Si tot va be, podem dir que la pròxima temporada podem donar una petita sorpresa... Que us sembla l'idea:Em sembla molt bé! Endevant amb la proposta i fer coses d'aquestes a ciutats i pobles "lluny" del vallés está molt bé! Hem d'expandir els nostres colors i sentiments.Aviam una cosa que vull dir, no seriem una penya com a tal. Seriem mes be un grup d'amics del mateix poble que anem a l'estadi cada jornada que juguem a casa i res mes.