A mi la promoció de 5 € per aquest partidàs importantíssim em sembla genial!!!!!!!!!!!
No entenc els que us queixeu... Jo soc soci per sentiment i prou, no miro si em surt més a compte. Se'm en fot si em surt més a compte o no. Seré soci igualment perquè això es porta a la sang. I en partits com el que ens espera diumenge, el que hauriem de voler tots és tenir el camp a rebentar, i sabent que la ciutat està adormida és molt complicat fer venir a la gent si no és amb promocions super economiques com aquestes.
Per mi, un 10 per la decisió dels preus d'aquest partit! I per part meva, ja estic dient a tots els amics i coneguts que poden veure futbol del bo per 5€, m'és igual si la majoria no son del Sabadell o si no tornaran mai més al estadi, el que vull es que diumenge hi hagi una gran entrada i que els de tenerife surtin acollonits al camp!
El somni del playoff és possible!!!!!! Gaudim-ho!! Que encara que la temporada ja haura sigut molt bona fem el que fem, aquests 3 partits ja son per somiar i buscar l'excel·lència! som-hiiiiiii!!!
Falta una setmana i ja estic emocionat!!!!
I tan de bo, arribem al últim partit jugant-nos també alguna cosa, i posin també preus populars!