Autor Tema: J40: CE Sabadell-CD Tenerife (Diumenge 25 19h)  (Llegit 46413 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Darth

• Infantil
  • Missatges: 158
Re:J40: CE Sabadell-CD Tenerife (Diumenge 25 19h)
« Respondre #60 el: 19 de Maig de 2014, 21:10:38 pm »
.....los que hablan de oportunistas..... ¿os dáis cuenta que hay gente que no se lo puede permitir???? Qué no fallarian si pudieran??? Os creéis dueños del Sabadell Por poder pagar un abono al contrario que otros????   Supongo que ahora, estaréis comprando acciones como locos en la ampliación de capital no??? tanto que amáis al Sabadell!!!!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #61 el: 20 de Maig de 2014, 00:08:28 am »
.....los que hablan de oportunistas..... ¿os dáis cuenta que hay gente que no se lo puede permitir???? Qué no fallarian si pudieran??? Os creéis dueños del Sabadell Por poder pagar un abono al contrario que otros????   Supongo que ahora, estaréis comprando acciones como locos en la ampliación de capital no??? tanto que amáis al Sabadell!!!!

Tengo un abono extra a nombre de mi hermana que utilo como comodin para cuando me traigo a alguien al campo. Muchas de las personas que he invitado a venir totalmente gratis han preferido ver el Barça o me han mandado cordialmente ha freir esparragos diciendo que para ver el Sabadell veian el equipo de su pueblo que les queda mas cerca... y son gente futbolera.

Si se regalaran 2000 abonos a repartir me gustaria ver cuantos vendrian un partido a las 20:00h contra un rival de tabla baja en pleno invierno y que televisan...

Hay muchos que no pueden permitirselo y hay otros que si pueden pero usan esto como una excusa para quedar bien.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #62 el: 20 de Maig de 2014, 08:41:29 am »
Uf, quan som 3500 al camp, vos sembla malament, quan son 7000 a 5 i 10€ vos sembla malament. És més car anar partit a partit a tribuna que fer-se soci, que és la idea de ser soci, collona.
A més, si feu el càlcul final de la temporada dels preus partit a partit i del carnet de soci, vos donareu compte que sent soci s'estalvien calers, a part de que tens descontes en merchan, l'entrada gratis del B, algun pírric descontillo més i que collona: l'orgull d'ajudar des de principi de temporà al club. Encara que com jo, tingues els carnets a nom d'una empresa i l'altre d'un amic i sols vegi 5-6 partits a l'any a l'estadi.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #63 el: 20 de Maig de 2014, 09:03:20 am »
Sembla que ja hi ha designació arbitral per a aquest partit, Pedro Sureda Cuenca, col.legi balear.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #64 el: 20 de Maig de 2014, 11:13:04 am »
Uf, quan som 3500 al camp, vos sembla malament, quan son 7000 a 5 i 10€ vos sembla malament. És més car anar partit a partit a tribuna que fer-se soci, que és la idea de ser soci, collona.
A més, si feu el càlcul final de la temporada dels preus partit a partit i del carnet de soci, vos donareu compte que sent soci s'estalvien calers, a part de que tens descontes en merchan, l'entrada gratis del B, algun pírric descontillo més i que collona: l'orgull d'ajudar des de principi de temporà al club. Encara que com jo, tingues els carnets a nom d'una empresa i l'altre d'un amic i sols vegi 5-6 partits a l'any a l'estadi.

Si, es que aixo es el MODUS VIVENDI de molts i no saben viure senssa quexarse.

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #65 el: 20 de Maig de 2014, 11:15:36 am »
Ahora a la tarda van anunciar per Radio Sabadell que portavem 125 entrades venudes.
Crec que es una bona señal tenint en compte que estem a dilluns

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #66 el: 20 de Maig de 2014, 15:15:26 pm »
Centremonos en el tete que nos va a costar horrores ganarlo, el que se piense que los ganaremos facil que se quede en casa.

A la nova creu alta todos con el hacha en pie de guerra.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #67 el: 20 de Maig de 2014, 15:29:58 pm »
Ahora a la tarda van anunciar per Radio Sabadell que portavem 125 entrades venudes.
Crec que es una bona señal tenint en compte que estem a dilluns

Doncs per ser dilluns, fenomenal. Segur que en no pocs partits no s'ha arribat a les 100 entrades venudes. A veure si diumenge som almenys 8.000.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #68 el: 20 de Maig de 2014, 15:30:28 pm »
Han comentat la promoció pel partit al programa 100 metres de RAC1.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #69 el: 20 de Maig de 2014, 16:12:39 pm »
Por mi parte gran iniciativa la del club y es que los fieles ya sabemos los que somos y ahora necesitamos a los oportunistas, ya que contra mas gente en el campo mejor, el ejemplo este sabado en Zaragoza y es que mucha parte de culpa del punto conseguido la tenamos nosotros!!!

Despues deseando que llegue el domingo y no tengo ninguna duda de que el campo se va a llenar, pero ninguna duda, es mas mucha gente se va a quedar sin entrada estoy seguro :thumbsup:

Apuntar para el próximo partido a 5 oportunistas más, mi mujer, mis tres hijos y servidor. Arlekinado desde 1985, viviendo en Barcelona y sín sucumbir ante el Basalona o el Apañol.

Sí un dia voy al cine a ver el estreno de una película intento disfrutarla, sí despues a esa misma película le otorgan un oscar a la mejor producción y el cine se llena para verla yo no saco espuma por la boca, simplemente me siento afortunado por haberla visto antes que nadie.
Los que sois socios y podeis disfrutar de los partidos con regularidad, afortunados sois, los que no pisamos nunca un estadio nuestras razones tendremos, no nos criminalizeis.

Sí hubiesemos llegado a esta jornada, tal y como creía, jugándonos el no bajar a 2B hubiera ido igual a apoyar el equipo.

En cuestión de sentimientos no hay arlekinados ni de primera ni de segunda clase.

Endavant Sabadell, estigui on estigui.

Creo que mi mensaje no se ha entendido y si es así pido disculpas.

Lo que quería decir es que la promoción me parece muy bien y yo quiero la Nova Creu Alta a reventar y si para eso hay que poner las entradas a 5 euros me parece perfecto, a mi lo que me importa es que el domingo esté el campo lleno y que el equipo sintiendose apoyado y con las gradas llenas ganen el partido.
He comentado lo de oportunistas, ya que durante todo el año somos los 3.000 de siempre y lo he dicho diciendo que bienvenidos ya que es un partido grande y cuantos mas seamos mejor, yo ni ningún socio podemos decir que somos mas del Sabadell que nadie y es que hay gente como tu que vivis en Barcelona y es un esfuerzo venir y otros que no tienen para pagar el carnet, con lo que encantado que el domingo todos estemos animando en La Nova Creu Alta. A mi no me sobra nadie en el campo ni mucho menos y iniciativas así cuantas mas mejor, como se ha dicho yo soy socio de corazón y me da igual el precio de las entradas, el año que viene en 1º en 2º en 3º yo seguiré siendo socio de este club :scut

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #70 el: 20 de Maig de 2014, 16:16:29 pm »
Por mi parte gran iniciativa la del club y es que los fieles ya sabemos los que somos y ahora necesitamos a los oportunistas, ya que contra mas gente en el campo mejor, el ejemplo este sabado en Zaragoza y es que mucha parte de culpa del punto conseguido la tenamos nosotros!!!

Despues deseando que llegue el domingo y no tengo ninguna duda de que el campo se va a llenar, pero ninguna duda, es mas mucha gente se va a quedar sin entrada estoy seguro :thumbsup:

Yo llevo sentándome siempre en mi zona de la que marca mi abono, pero en un asiento y una fila que no es la mía mas que nada porque he entablado amistad con unas personas de ahí. Nunca me han dicho nada nadie porque como no se llena... Espero que contra el Tenerife NO me venga alguien y me diga; "Oiga que este es mi sitio" de malas formas porque voy a sacar mi Arma ANTI- Oportunista que llevo dentro.  :rolleyes2:
Como en Zaragoza y como pasa siempre en la Nova Creu Alta, no creo que haya problemas y cada uno se sienta donde pilla, aunque yo siempre me siento en mi sitio, pero yo mismo voy a llevar un par de amigos "oportunistas" :icon_mrgreen: y se sentaran al lado mio obviamente y imagino que no habrá problema.

El campo lo llenamos el domingo estoy seguro, no espereis a la hora del partido para sacar las entradas para vuestros amigos que os vais a quedar sin ellas :thumbsup:

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2823
  • Som el Sabadell !
« Respondre #71 el: 20 de Maig de 2014, 16:37:34 pm »
Encara que sigui una tonteria, no entenc com poden vendre entrades amb la localitat que te asignada el soci. Tan el dia del Castilla com el del Barça B em vaig trobar 2 persones a les meves localitats ,que llogicamente deien que a la entrada posaba aquella cadira i els hi vaig tenir d'explicar una historia perque es canviesin. Algun dia em trobaré algu de "xulo" que no es voldrá moure, que tampoc pasaría res, pero si son les meves localitats pagades i asignades al mes d'agost, perque han de vendre entrades amb el mateix número? será que no hi han seients buits per vendre...
Hem tornat !

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #72 el: 20 de Maig de 2014, 17:22:25 pm »
Encara que sigui una tonteria, no entenc com poden vendre entrades amb la localitat que te asignada el soci. Tan el dia del Castilla com el del Barça B em vaig trobar 2 persones a les meves localitats ,que llogicamente deien que a la entrada posaba aquella cadira i els hi vaig tenir d'explicar una historia perque es canviesin. Algun dia em trobaré algu de "xulo" que no es voldrá moure, que tampoc pasaría res, pero si son les meves localitats pagades i asignades al mes d'agost, perque han de vendre entrades amb el mateix número? será que no hi han seients buits per vendre...

Haurien de tenir un sistema informatic que no els senyales tots les localitats ocupades per socis com ocupades. Aixi com quan vas al cine.

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
  • Gènere: Femení
« Respondre #73 el: 20 de Maig de 2014, 18:54:06 pm »

Haurien de tenir un sistema informatic que no els senyales tots les localitats ocupades per socis com ocupades. Aixi com quan vas al cine.

Jo ahir vaig anar a comprar dues entrades i vaig demanar que fos el més a prop possible d'on estic jo asseguda. Em van demanar els carnets i van buscar les dues més a prop. Imagino que ja els hi debien sortir els seients que ja estaven ocupats ja que una en teoria està al costat d'un dels nostres carnets i l'altre queda un número al mig que potser es d'algun soci.

Desconnectat psaltiveri98

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #74 el: 20 de Maig de 2014, 19:01:14 pm »
No se si anar a comprar les entrades entre setmana... es que soc soci pero visc a fora tinc por que el dia del partit tinguem problemes per comprar la dels meus amics i problemes per asseu-re'ns que faig??
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #75 el: 20 de Maig de 2014, 19:21:20 pm »
No se si anar a comprar les entrades entre setmana... es que soc soci pero visc a fora tinc por que el dia del partit tinguem problemes per comprar la dels meus amics i problemes per asseu-re'ns que faig??

Jo et recomano que si pots passar-hi abans, hi passis, per que és una barbaritat la quantitat d'entrades venudes a aquestes alçades. I si no, millor ves una hora abans per fer la prèvia i la cerveseta amb les entrades a la mà.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #76 el: 20 de Maig de 2014, 19:29:16 pm »

Jo et recomano que si pots passar-hi abans, hi passis, per que és una barbaritat la quantitat d'entrades venudes a aquestes alçades. I si no, millor ves una hora abans per fer la prèvia i la cerveseta amb les entrades a la mà.

Podries donar alguna xifra de les entrades venudes fins ara?

Respecte al partit, poc a dir. Si sortim com normalment sortim a casa+suport de  l'afició el partit és nostre. Si perdem, recordem fins on hem arribat aquesta temporada, i aplaudim als jugadors al acabar perquè tot i que  números en mà no són números sensacionals (mateixes victòries que derrotes) ens estan fent gaudir i somiar fins al final.

Tots amb samarretes, bufandes i banderes, i amb ganes d'animar l'equip els 90+5 minuts.

Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2823
  • Som el Sabadell !
« Respondre #77 el: 20 de Maig de 2014, 19:30:54 pm »
Dons os puc asegurar que al menys 2 vegades aquesta temporada han venut entrades amb el numero de la meva localitat i la del meu fill, dons em van ensenyar l'entrada i era la mateixa fila i numero que els 2 meus carnets, hi han certes coses al nostre club encara a nivell de futbol no profesional, encara que son petites coses que tenen solucio...
Hem tornat !

Connectat furia arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 179
« Respondre #78 el: 20 de Maig de 2014, 19:39:46 pm »
me han dicho que sean vendido ya 750 entradas

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #79 el: 20 de Maig de 2014, 19:56:37 pm »
yo tenia pensado ir esta mañana pero me a sido imposible pero mañana sin falta ire tengo 6 encargadas y cuanto antes las pille mejor por que por lo que oigo el ritmo es brutal  :beer2 :beer2
visca el sabadell