Autor Tema: J40: CE Sabadell-CD Tenerife (Diumenge 25 19h)  (Llegit 46397 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat furia arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 179
Re:J40: CE Sabadell-CD Tenerife (Diumenge 25 19h)
« Respondre #100 el: 21 de Maig de 2014, 22:34:21 pm »
Para el domingo habra lluvia no podia faltar :wall: :wall:

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
« Respondre #101 el: 22 de Maig de 2014, 00:28:36 am »
Penso que no plourà. Plujes cap a l'oest. Poc probable per aqui. D'aqui a diumenge pot canviar tot el pronòstic

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #102 el: 22 de Maig de 2014, 01:02:18 am »
Segun Twitter en el gol nord prácticamente no quedan entradas  :beer2 :beer2

Soy pesado pero es que se habla de 8.000 o 9.000 y yo desde que salí de Zaragoza no tengo duda del lleno, con la duda de si se llenará tribuna al valer 20 euros y aún así creo que se llenará :thumbsup:

Un dia menos para el domingo!!! :bandera

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #103 el: 22 de Maig de 2014, 06:49:37 am »
Donades les circumstancies tot el que no sigui omplir el camp fins a la bandera seria un fracàs,, aquest es el partit que ens dirà si podem promocionar o sigui que el camp a rebentar.  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #104 el: 22 de Maig de 2014, 08:34:15 am »
Donades les circumstancies tot el que no sigui omplir el camp fins a la bandera seria un fracàs,, aquest es el partit que ens dirà si podem promocionar o sigui que el camp a rebentar.  :mmmm

Va home va, tot el que sigui superar els 6.700 espectadors de l'últim partit a casa, ja serà un èxit!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #105 el: 22 de Maig de 2014, 08:43:20 am »

Va home va, tot el que sigui superar els 6.700 espectadors de l'últim partit a casa, ja serà un èxit!!

La teva opiniò la meva no :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #106 el: 22 de Maig de 2014, 08:54:15 am »
Doncs què voleu que us digui, a mi ni em preocupa gens si serem 6000, 7000 o 12000...que farà goig veure una molt bona entrada? per suposat que sí, i prefereixo veure el.camp  a rebossar que no pas a la família de sempre, a mi el  que em preocupa i molt, és  guanyar els 3 punts, i no se'n parla gaire del.partit, i no és gens bo.
S' ha de guanyar sí o sí, ja que significaria tenir un rival  menys per la lluita pel playoff, s'ha de guanyar per fer bo l'empat i el desplaçament massiu a Saragossa, s' ha de guanyar perquè els altres rivals que queden comencin a tenir respecte quan s' enfrontin a nosaltres, s' ha de guanyar per tots aquells que anem setmana rera setmana sense mirar el cel ni la programació de la tele, s' ha de guanyar per intentar tornar al club a la categorua que mai hauria d'haver deixat....s' ha de guanyar perquè som el Sabadell.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #107 el: 22 de Maig de 2014, 09:16:26 am »
Doncs què voleu que us digui, a mi ni em preocupa gens si serem 6000, 7000 o 12000...que farà goig veure una molt bona entrada? per suposat que sí, i prefereixo veure el.camp  a rebossar que no pas a la família de sempre, a mi el  que em preocupa i molt, és  guanyar els 3 punts, i no se'n parla gaire del.partit, i no és gens bo.
S' ha de guanyar sí o sí, ja que significaria tenir un rival  menys per la lluita pel playoff, s'ha de guanyar per fer bo l'empat i el desplaçament massiu a Saragossa, s' ha de guanyar perquè els altres rivals que queden comencin a tenir respecte quan s' enfrontin a nosaltres, s' ha de guanyar per tots aquells que anem setmana rera setmana sense mirar el cel ni la programació de la tele, s' ha de guanyar per intentar tornar al club a la categorua que mai hauria d'haver deixat....s' ha de guanyar perquè som el Sabadell.

:clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #108 el: 22 de Maig de 2014, 10:34:59 am »

Donc si segueix el ritme de venda avui no seria descabellat dur casi 2000 entrades anticipades venudes.

No sé, peró crec que podem veure tranquilament 9000 aficionats. Només espero que diumenge puguin vendre entrades a més velocitat, imprimint-les durant el migdia quan no tinguin gent i venent a dsac a la tarda. Ja que diuen que el que falla és la màquina que va lenta.

Si fa una mica de bon temps i veient que s'està dient el preu de les entrades a tot arreu, espero que es noti una gran afluència. El club hauria d'intentar que al migdia les notícies diguessin "El Sabadell espera omplir el camp a vessar aquesta tarda amb la campanya de les entrades a 5€ per rebre el Tenerife, 2€ per nens de 5 a 16 anys" al Telenotícies, i que qui dinant s'ho miri s'acabi de decidir.

Un cop a l'estadi, si no queden entrades a 5€ ja pagaràs 10€ al lateral. Si tampoc en queden de 10€ molts per 20€ aniran a tribuna.

Jo he avisat amics i molts crec que vindran. Alguns no han vingut mai al camp, la majoria potser des que el ripolletenc Manel no juga al Sabadell. Imagineu-vos...

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #109 el: 22 de Maig de 2014, 10:42:55 am »
Segun Twitter en el gol nord prácticamente no quedan entradas  :beer2 :beer2

En serio???? Qui ho ha dit??  :bigcry: :bigcry:

Lo ha puesto un tal roc boule :beer2 :beer2

quedar quedan(no se si bastantes o poquisimas) almenos hasta hace unos minutos,yo he sacado 3,y tanto los que tenia delante como un par de personas que tenia detrás también han sacado entradas de gol nord

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #110 el: 22 de Maig de 2014, 10:50:16 am »

Donc si segueix el ritme de venda avui no seria descabellat dur casi 2000 entrades anticipades venudes.

No sé, peró crec que podem veure tranquilament 9000 aficionats. Només espero que diumenge puguin vendre entrades a més velocitat, imprimint-les durant el migdia quan no tinguin gent i venent a dsac a la tarda. Ja que diuen que el que falla és la màquina que va lenta.

Si fa una mica de bon temps i veient que s'està dient el preu de les entrades a tot arreu, espero que es noti una gran afluència. El club hauria d'intentar que al migdia les notícies diguessin "El Sabadell espera omplir el camp a vessar aquesta tarda amb la campanya de les entrades a 5€ per rebre el Tenerife, 2€ per nens de 5 a 16 anys" al Telenotícies, i que qui dinant s'ho miri s'acabi de decidir.

Un cop a l'estadi, si no queden entrades a 5€ ja pagaràs 10€ al lateral. Si tampoc en queden de 10€ molts per 20€ aniran a tribuna.

Jo he avisat amics i molts crec que vindran. Alguns no han vingut mai al camp, la majoria potser des que el ripolletenc Manel no juga al Sabadell. Imagineu-vos...

avui al mundo deportivo,el titular de la noticia del Sabadell es,la nova creu alta será un hervidero,y comenta que es preveu la millor entrada desde el dia de l'eibar

ahir a rac1 i radio marca tambe es van fer resso de la promocio,a radio marca inclos entrevista amb luquez

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5775
« Respondre #111 el: 22 de Maig de 2014, 11:13:06 am »
Ja en parlarem si jugará ayoze... acabo de llegir al seu forum que ha marxat per firmar pel newcastle.

HEM DE GUANYAR!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #112 el: 22 de Maig de 2014, 11:13:52 am »
Doncs ni sé si l'empat seria mal resultat. Tampoc interessa descartar al tenerife, ja que després té enfrontaments directes. Si el guanyem, l' esfonsem definitivament i no rasca un punt més.

Jo prefereixo un empat aquest diumenge i guanyar a Madrid i al Recre.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5775
« Respondre #113 el: 22 de Maig de 2014, 11:15:59 am »
Nosaltres el que hem de fer es guanyar-ho tot. Si guanyem tot entrem.  Hi ha enfrontaments directes entre Murcia Barcelona B sporting i cordoba. Per tant ho guanyem tot i ens oblidem de la resta

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #114 el: 22 de Maig de 2014, 11:23:24 am »
sempre el Marca és qui millor ens ha tractat.

No sé Lilardo, pero si esta mañana sobre las 10h (a primera hora) estabas comprando entradas y tenías unos delante y otros detrás, es que hay bastante movimiento.

Supongo que la gente prefiere ir al gol nord i casi todo el mundo compra las entradas allí. En ese gol hay mucha animación  más movimiento. Si en ese gol caben 4000 espectadors y prácticamente allí deben haber 2000 socios asignados de los 3300-3500 (ponle unos 150-200 en el gol sud, unos 400-500 en tribuna y unos 600-800 en preferente), piensa que deben quedar menos de 2000 entradas or vender en esa zona. Y si se han vendido unas 1300 casi todas son de allí.

Por lo tanto, deben quedar unas 500 entradas por vender en esa zona.

Como se pongan todos a animar nos quedamos sordos.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #115 el: 22 de Maig de 2014, 11:24:40 am »
Doncs ni sé si l'empat seria mal resultat. Tampoc interessa descartar al tenerife, ja que després té enfrontaments directes. Si el guanyem, l' esfonsem definitivament i no rasca un punt més.

Jo prefereixo un empat aquest diumenge i guanyar a Madrid i al Recre.

Jo preferiria guanyar 5-0 i que al minut 15 estigués tot decidit.
Ja punxaran, per que ningú farà un 3 de 3.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #116 el: 22 de Maig de 2014, 12:11:12 pm »
En el diario as también nos tratan bastante bie  y cada dia nos dedican una noticia y algunos días una pagina casi entera, hoy ponia que se esperaban 9.000 personas y en grande  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #117 el: 22 de Maig de 2014, 12:20:19 pm »
A mi lo que me hace gracia es que la prensa Catalana apenas menciona al Sabadell en su lucha por meterse en Play Off... Eso si, de Luis Enrique dicen hasta el color de calzoncillos que lleva.

Sobre el partido, es muy dificil rival, pero, es uno de los equipos que hemos ganado fuera de casa y por varios goles lo que me hace pensar, que partimos con una cierta ventaja ya que moralmente es mejor enfrentarse a un Tenerife al que hemos ganado que no a un UD Las Palmas del que nos ha f0llad0 en todos los encuentros que hemos tenido con ellos. Creo que hay que cambiar unas pequeñas cosas con respeto a nuestro sistema de juego. Creo que los corners debería tirarlos Longas a no ser que sea una jugada ensayada y se tire al primer palo, entonces si que los puede lanzar Collantes.

También podríamos intentar un poco hacer daño por la banda izquierda. Normalmente siempre se busca la desmarcacion de Collantes para que este llegue a linea de corner y centre para que Anibal remate, creo que si hacemos siempre lo mismo, el rival puede tener una ventaja lo que, creo que deberíamos hacer es buscar la velocidad de Clerc/Espasandin y ir alternando los ataque con ambas bandas.

Otro punto, Olmo tiende ha hacer a veces las substituciones demasiado tarde (Min. 70)... El tiempo es oro y creo que a veces un jugador fresco es mejor que entre para generar peligro al rival en el minuto 55-60 que en el 70.

Sobre el publico, si, somos el jugador numero 12 pero vivimos en un pais donde la gente solo le gusta un equipo cuando gana y cuando pierde lo deja tirado. Ahora que podemos subir a primera todos a la NCA y a morir con el equipo, pero, ¿luego que? Si no logramos subir a primera, la temporada que viene seremos los 3000-3500 de siempre. Hay algo que nunca entenderé, ¿Porque la gente se volcó con el equipo llenando la NCA en el play off de ascenso a 2ºA para que el CE Sabadell subiera, y tras conseguirlo esa misma gente no acudió mas al campo? Es como si me vuelco y ahorro para comprarme un cochazo y una vez me lo compro lo dejo tirado muerto de asco en mi garaje... ¿Que merito tiene hacer eso? ¿Para que el esfuerzo?
 Prefiero un ciudadano de Sabadell que diga abiertamente que le se la pela el CES a uno que me diga que es super fiel y luego no se vuelque por el Sabadell (Aunque tenga dinero para hacerlo).

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #118 el: 22 de Maig de 2014, 12:39:45 pm »
A mi lo que me hace gracia es que la prensa Catalana apenas menciona al Sabadell en su lucha por meterse en Play Off... Eso si, de Luis Enrique dicen hasta el color de calzoncillos que lleva.

Sobre el partido, es muy dificil rival, pero, es uno de los equipos que hemos ganado fuera de casa y por varios goles lo que me hace pensar, que partimos con una cierta ventaja ya que moralmente es mejor enfrentarse a un Tenerife al que hemos ganado que no a un UD Las Palmas del que nos ha f0llad0 en todos los encuentros que hemos tenido con ellos. Creo que hay que cambiar unas pequeñas cosas con respeto a nuestro sistema de juego. Creo que los corners debería tirarlos Longas a no ser que sea una jugada ensayada y se tire al primer palo, entonces si que los puede lanzar Collantes.

También podríamos intentar un poco hacer daño por la banda izquierda. Normalmente siempre se busca la desmarcacion de Collantes para que este llegue a linea de corner y centre para que Anibal remate, creo que si hacemos siempre lo mismo, el rival puede tener una ventaja lo que, creo que deberíamos hacer es buscar la velocidad de Clerc/Espasandin y ir alternando los ataque con ambas bandas.

Otro punto, Olmo tiende ha hacer a veces las substituciones demasiado tarde (Min. 70)... El tiempo es oro y creo que a veces un jugador fresco es mejor que entre para generar peligro al rival en el minuto 55-60 que en el 70.

Sobre el publico, si, somos el jugador numero 12 pero vivimos en un pais donde la gente solo le gusta un equipo cuando gana y cuando pierde lo deja tirado. Ahora que podemos subir a primera todos a la NCA y a morir con el equipo, pero, ¿luego que? Si no logramos subir a primera, la temporada que viene seremos los 3000-3500 de siempre. Hay algo que nunca entenderé, ¿Porque la gente se volcó con el equipo llenando la NCA en el play off de ascenso a 2ºA para que el CE Sabadell subiera, y tras conseguirlo esa misma gente no acudió mas al campo? Es como si me vuelco y ahorro para comprarme un cochazo y una vez me lo compro lo dejo tirado muerto de asco en mi garaje... ¿Que merito tiene hacer eso? ¿Para que el esfuerzo?
 Prefiero un ciudadano de Sabadell que diga abiertamente que le se la pela el CES a uno que me diga que es super fiel y luego no se vuelque por el Sabadell (Aunque tenga dinero para hacerlo).

Ahora te enteras? Para Sport,Mundo deportivo, etc.. Nada mas existe el barsa  :wall:

Pero bueno nosotros a lo nuestro, vamos a llenar el estadio i vamos a seguir haciendolo un fortin para llevarnos los 3 puntos!  :anims

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #119 el: 22 de Maig de 2014, 12:50:47 pm »

Ahora te enteras? Para Sport,Mundo deportivo, etc.. Nada mas existe el barsa  :wall:

Pero bueno nosotros a lo nuestro, vamos a llenar el estadio i vamos a seguir haciendolo un fortin para llevarnos los 3 puntos!  :anims

Hasta hace poco, en la edicion de papel del Sport, el mini articulo que le dedicaban al Sabadell estaba en la misma pagina que los anuncios de contactos que las p*tas...