Autor Tema: J40: CE Sabadell-CD Tenerife (Diumenge 25 19h)  (Llegit 46371 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
  • Gènere: Masculí
Re:J40: CE Sabadell-CD Tenerife (Diumenge 25 19h)
« Respondre #160 el: 23 de Maig de 2014, 10:16:18 am »
Trobo correcte que en dies de tanta afluència de públic es miri de controlar més la gent, i no hi ha millor manera que la de tenir-nos assentats cadascú a la seva cadira.
Però sincerament, dubto i molt que tots aquells socis, que en són molts, que fa la tira d'anys que són socis de lateral però es posen a dalt (el ciment pq m'entengueu) de peu, s'assentin a la seva cadira.
Fa anys que sempre veig la mateixa gent i la veritat, no sé ni quina cadira els hi correspon, ja que sempre els he vist de peu XD
Sigui com sigui, pel que es veu i si el temps ho respecte, crec que es veurà una excel.lent entrada.

Un cop dit això, voldria insistir en que és fonamental guanyar els 3 punts (que en realitat són 7:  3 nostres, 3 que no sumen ells i 1 de goalaverage).
Espero que entre tots fem arribar als jugadors a on ells no arribin amb les cames.
Llavors tocarà anar actualitzant els resultats de la jornada, aviam si es porten bé amb nosaltres.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #161 el: 23 de Maig de 2014, 11:18:21 am »
Trobo correcte que en dies de tanta afluència de públic es miri de controlar més la gent, i no hi ha millor manera que la de tenir-nos assentats cadascú a la seva cadira.
Però sincerament, dubto i molt que tots aquells socis, que en són molts, que fa la tira d'anys que són socis de lateral però es posen a dalt (el ciment pq m'entengueu) de peu, s'assentin a la seva cadira.
Fa anys que sempre veig la mateixa gent i la veritat, no sé ni quina cadira els hi correspon, ja que sempre els he vist de peu XD

Jo soc un d'aquests i la meva cadira és la que tinc davant xD Fa 20 anys que estic allà de peu , q no em toquin els pebrots  :icon_mrgreen:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat forrocalf

• Infantil
  • Missatges: 269
« Respondre #162 el: 23 de Maig de 2014, 11:22:45 am »
A ver quién tiene h****s a sentar al Gol Norte, y más si vamos ganando y jugando bien  :laugh2: :laugh2: :laugh2:

Per cert, sí pronostican lluvia eh... pero nos la repimpimfla xD

Ah. Y final a final. Tenerife, Tenerife y Tenerife. Y si ganamos, que ganaremos, el lunes hablamos... del Castilla.

Salut!

Segons explica a la noticia de RS, als de la grada jove del gol nord que estigueu de peu, no us diran res, perquè esteu "en teoria" davant del vostre seient, i si voleu estar drets, i no molesteu a altre gent, doncs endavant.

El que volen evitar és gent a les escales i els pasadissos, això és per tema de seguretat, i trobo que està bé controlar-ho.

Les entrades anticipades, es poden comprar demanant que siguin números propers a on tenim el seient cada soci, si n'hi ha de disponibles, és clar. Però entenc que amb la bona voluntat de tothom en general, no hi hauria d'haver problemes a l'hora de seure fora del seient que et marca l'entrada.

Estem poc acostumats a tenir el camp tan ple com el tindrem! xDDD Potser pel pròxim partit, la majoria ja demanarà l'entrada amb la fila i seient adecuat per evitar conflictes

No es pot demanar fila i seient quan es compren les entrades. Jo sempre que l'he demanat em diuen que la màquina treu les entrades aleatoriament.

Com a mínim aquesta es la meva experiencia i t'aseguro que sempre les demano el més adalt possible.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #163 el: 23 de Maig de 2014, 11:26:24 am »
A ver quién tiene h****s a sentar al Gol Norte, y más si vamos ganando y jugando bien  :laugh2: :laugh2: :laugh2:

Ah. Y final a final. Tenerife, Tenerife y Tenerife. Y si ganamos, que ganaremos, el lunes hablamos... del Castilla.

Salut!

Segons explica a la noticia de RS, als de la grada jove del gol nord que estigueu de peu, no us diran res, perquè esteu "en teoria" davant del vostre seient, i si voleu estar drets, i no molesteu a altre gent, doncs endavant.

El que volen evitar és gent a les escales i els pasadissos, això és per tema de seguretat, i trobo que està bé controlar-ho.

Les entrades anticipades, es poden comprar demanant que siguin números propers a on tenim el seient cada soci, si n'hi ha de disponibles, és clar. Però entenc que amb la bona voluntat de tothom en general, no hi hauria d'haver problemes a l'hora de seure fora del seient que et marca l'entrada.

Estem poc acostumats a tenir el camp tan ple com el tindrem! xDDD Potser pel pròxim partit, la majoria ja demanarà l'entrada amb la fila i seient adecuat per evitar conflictes

No es pot demanar fila i seient quan es compren les entrades. Jo sempre que l'he demanat em diuen que la màquina treu les entrades aleatoriament.

Com a mínim aquesta es la meva experiencia i t'aseguro que sempre les demano el més adalt possible.

Si les compres a taquilla no ho sé (potser si hi ha molta cua, i fer això és entretingut no ho volen fer).

Si les vas a comprar anticipades al estadi (almenys aquesta vegada) sí que es podia fer. Jo ho vaig preguntar a uns companys d'aquí i em van dir que sí, i el meu cosí va anar ahir a comprar-ne 3, i les va demanar al costat dels nostres seients de soci, i li van fer.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
  • Gènere: Femení
« Respondre #164 el: 23 de Maig de 2014, 11:34:51 am »
Jo les vaig anar a comprar dilluns i també les vaig demanar el més a prop possible als nostres seients.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #165 el: 23 de Maig de 2014, 11:59:10 am »
Jo sempre estic però entenc que hi hagi gent que prefereixi estar de peu en zones on no molestes a ningú. Crec que el Mossos haurien de deixar a la gent que es posi de peu si vol mentre no sigui a les escales o llocs estrets .

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #166 el: 23 de Maig de 2014, 12:25:09 pm »
Esta mañana antes de abrir las oficinas ya había cola de gente esperando para sacar entradas. Y por lo visto en lateral también se están vendiendo muchas, eso es importante, ya que fue una de las zonas menos pobladas el día del Bar$a B.

PD: espero que las peñas de lateral y fondos monten alguna pancarta o bandera gigante para dar colorido a la salida de los jugadores.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #167 el: 23 de Maig de 2014, 12:38:57 pm »
Meteocat acaba d'actualitzar la previsió per diumenge, a 48 hores ja es de fiabilitat molt alta, a la tarda s'espera un sol collonut i temperatures suaus. Un problema menys.

http://www.meteo.cat/servmet/prediccio/ctermini/cat/d2.html

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #168 el: 23 de Maig de 2014, 12:42:59 pm »

Salut!

Suscribo palabra por palabra lo que dices ojx ;)

!SaluD!

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
  • Gènere: Femení
« Respondre #169 el: 23 de Maig de 2014, 12:44:46 pm »
Acabo de veure això pel Facebook:

AVÍS: Degut a la gran demanda d'entrades per al partit CE Sabadell - CD Tenerife, diumenge les taquilles obriran a partir de les 11 hores (en comptes de a les 14 hores).    :happy2: :happy2:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #170 el: 23 de Maig de 2014, 12:55:52 pm »
Ja passa de les 2200 entrades venudes. Collona, quin ambient hi haurà i més havent sol per la tarda. #OrgullSaballut
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #171 el: 23 de Maig de 2014, 13:10:40 pm »
Ja passa de les 2200 entrades venudes. Collona, quin ambient hi haurà i més havent sol per la tarda. #OrgullSaballut

D'on has tret la informació?!! Tan de bó es visqui un ambient com el de l'eliminatoria amb el eibar.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #172 el: 23 de Maig de 2014, 13:16:30 pm »

Això promet molt!  :visca
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #173 el: 23 de Maig de 2014, 13:19:14 pm »

D'on has tret la informació?!! Tan de bó es visqui un ambient com el de l'eliminatoria amb el eibar.
Estic a Turquia, però algú de confiança meua em té al dia de com va tot.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #174 el: 23 de Maig de 2014, 13:29:58 pm »
Per cert, recordeu també que hi ha una altra iniciativa, tot i que no se n'ha parlat tant, d'anar demà dissabte a les 10:30 a veure l'entrenament a la NCA perquè els jugadors notin encara més que no és un partit més.
#orgullsaballut

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #175 el: 23 de Maig de 2014, 13:38:59 pm »
Ara mateix al Facebook del CES:

CE Sabadell FC
55 m ·
AVÍS: Degut a la gran demanda d'entrades per al partit CE Sabadell - CD Tenerife, diumenge les taquilles obriran a partir de les 11 hores (en comptes de a les 14 hores).

Ha arribat el moment: ho estem fent possible!

http://www.cesabadell.cat/ca_ES/-/patriotes-del-sabadell-veniu-al-partit-contra-el-tenerife-a-partir-de-5-euros
... Ver más

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #176 el: 23 de Maig de 2014, 15:07:12 pm »
Está mañana me han comunicado que el entrenamiento del Sábado será a puerta cerrada igual que la semana que juguemos contra el barça B.
 :unsure:

Desconnectat EL CHAPERO

• Aleví
  • Missatges: 47
« Respondre #177 el: 23 de Maig de 2014, 15:27:50 pm »
Por favor q pongan el remix de braveheart y la speker haciendo levantar a la aficion para animar :cheer

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #178 el: 23 de Maig de 2014, 15:33:27 pm »
Bones fonts m'apunten també al que diu sexeibirra, ja que aquest matí he estat a oficines.

Del gol del marcador pràcticament no hi han entrades, al lateral aquest cop farà goig ja que qui vol acompanyar soci de lateral si paga 10€, i se'n comencen a vendre a l'altre gol.

a data d'avui 6000 ànimes són segures al camp, i falta per vendre a taquilles el gros, que és una hora abans del partit.

9000? penso que podem passar tranquilament de 10000. i que potser més d'un haurà d'anar a tribuna. peró bueno, 20€ a tribuna es paguen bé.

SOM-HI !!!!

que si pugem a 1a tornem a terrassa a peu ;·)

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #179 el: 23 de Maig de 2014, 15:34:07 pm »
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell