Autor Tema: J40: CE Sabadell-CD Tenerife (Diumenge 25 19h)  (Llegit 46315 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:J40: CE Sabadell-CD Tenerife (Diumenge 25 19h)
« Respondre #280 el: 26 de Maig de 2014, 21:18:40 pm »
Cerramos la victoria de ayer contra el Tenerife con algunos datos y nos centramos en la visita a Madrid.

http://lavidaenarlequinado.blogspot.com.es/2014/05/datos-ce-sabadell-1-0-cd-tenerife.html
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat josep maria

• Juvenil
  • Missatges: 317
« Respondre #281 el: 26 de Maig de 2014, 21:51:16 pm »
Pues yo tengo que decir que me sentí por momentos hasta incomodo..para empezar mi asiento estaba ocupado y me sente en la fila de abajo :weep:, pero es que por momentos hice hasta de acomodador...usted por aquí, usted por allá  :police:, que si no le haga caso al número y sientese  donde pueda,no podia levantar los pies... si el de delante se levantaba  :botador, ala todos de pié... en fín que ojalá dure esto mas partidos.  :beer2

Visca el Sabadell i els 3000 incondicionals.

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #282 el: 26 de Maig de 2014, 22:05:44 pm »
Pues yo tengo que decir que me sentí por momentos hasta incomodo..para empezar mi asiento estaba ocupado y me sente en la fila de abajo :weep:, pero es que por momentos hice hasta de acomodador...usted por aquí, usted por allá  :police:, que si no le haga caso al número y sientese  donde pueda,no podia levantar los pies... si el de delante se levantaba  :botador, ala todos de pié... en fín que ojalá dure esto mas partidos.  :beer2

Sí, yo mas o menos tube los mismos problemillas, pero bienvenidos sean no? Jaja daba gusto ver el estadio lleno. Incluso hablé con un hombre que venia des de Vilafranca a verlo y entablemos conversación del partido. Me dijo que volverá para el Recreativo y que posiblemente se haga socio.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #283 el: 26 de Maig de 2014, 22:16:10 pm »

Sí, yo mas o menos tube los mismos problemillas, pero bienvenidos sean no? Jaja daba gusto ver el estadio lleno. Incluso hablé con un hombre que venia des de Vilafranca a verlo y entablemos conversación del partido. Me dijo que volverá para el Recreativo y que posiblemente se haga socio.

a ver si vienen unos cuantos más del penedès, que tampoco estamos tan lejos leches!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #284 el: 26 de Maig de 2014, 22:24:29 pm »
Cuando hay tanta gente ya se sabe.. si el que tienes delante se levanta tu tienes que hacer lo mismo o te pierdes el gol.

Lo que no se puede hacer es liarse a insultos con el de delante y amenazarlo por que este se a levantado.  :mmmm

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #285 el: 26 de Maig de 2014, 22:40:19 pm »
Jo voldría tenir aquets problemes tots els partits, pero si no pugem, malauradament el proper mes d'agost no haurem de patir per la nostra cadira, i si no tindrem tota la fila lliure... 
Hem tornat !

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #286 el: 26 de Maig de 2014, 23:06:14 pm »
Me n'he afartat d'escriure en aquest fòrum que ni aquest equip ni el seu míster havien cregut ni creien en la possibilitat de poder classificar-nos pel play-off d'ascens a primera divisió, i que el propi club tampoc havia posat massa de la seva mà per facilitar el camí cap aquest gran objectiu, essent gairebé qui menys havia cregut en aquesta aventura des del principi.
Acusar a aquesta plantilla d'haver-se poc menys que acomodat i de no voler lluitar per res més que no fos la simple permanència, apuntant-se a allò que es diu la "llei del mínim esforç", va ser una altra de les "lindezas" que no vaig dubtar en escriure en un dels meus comentaris...
Arribats al punt en el que estem i després d'haver presenciat el que he presenciat he arribat a una conclusió que sospitava des de feia força temps, i que ara he pogut confirmar: No en tinc ni p.... idea! Només així s'explica que equip, míster i club hagin pogut desacreditar fins aquest extrem els comentaris i opinions que he escrit en aquest fòrum en els darrers mesos.
Nom em cauen els anells i reconec públicament el meu gran error i després d'haver-ho fet no puc més que treurem el barret davant de... Bufff! Per on començo.... Davant de tothom, perquè segur que em deixaria algú. El club per haver entés el moment que estem vivint i haver fet possible el que vam viure a les grades ahir, a banda d'haver apostat decididament per aquests futbolistes i míster, assegurant-se la continuitat de molts d'ells, peces claus en aquest equip tal i com s'ha demostrat. L'equip, pel final de lliga que està fent que és de traca i mocador i per haver retornat a aquesta santa afició la il.lusió que tanta i tanta falta feia en aquesta entitat, després d'haver patit dos finals de lliga deplorables que ens han fet perdre pel camí a mil socis. Longás, Crespí, Aníbal, Collantes, Hidalgo, Kiko Olivas, Cristian... han tornar a posar al nostre club en el mapa futbolístic espanyol, a banda d'haver disputat partits a un nivell altíssim que molt pocs podriem haver ni imaginat. He vist gana, molta gana, molta actitut, garra, entrega i estones maravelloses de futbol que ens han fet aixecar de la cadira. Des d'ara i fins a l'últim partit que disputem aquesta temporada, sigui quin sigui, chapeau!  I el nostre míster? Doncs segueixo pensant que s'ha equivocat en molts plantejaments fora de casa, però els números pesen tant i són tant i tant espatarrants, que qüestionar la seva tasca des de que va agafar l'equip en zona de descens, sembla poc menys que una provocació o quelcom de mal gust! Es nota que els jugadors estan a mort amb ell i que ha sabut crear una pinya en aquell vestuari que és, en bona part, un dels principals secrets del gran moment que estem vivint. Vaig arribar a pensar inclús que la seva renovació havia sigut un error, però un cop més el dia a dia ha posat les coses en el seu lloc i han tornat a donar la raó a aquells que hi van confiar.
No m'enrotllo més, en aquesta vida cal ser conseqüent amb el que es pensa i es diu, i jo no em veia capaç de posar pels núvols ara, a un equip i míster, de qui jo vaig dubtar i de qui vaig qüestionar la seva professionalitat i ambició.
Viure moments com els que vaig viure ahir, veure el nostre temple amb aquell ambientàs i veure l'exhibició de bon futbol, ganes i actitut que va donar el nostre equip, em compensa absolutament tots els mals moments viscuts. Si som capaços fer fer el play-off, serà maravellós poder viure una experiència com aquesta, però si no hi arribem, crec que seria terriblement injust demanar explicacions del per què no, o buscar-ne possibles culpables...
Passi el que passi, agraïment etern pels moments que ens estan fent viure i pel que estàn significant pel Sabadell i la seva afició. No existeix millor campanya de captació de socis que el que estem fent, no existeix millor forma de tornar a apropar el club a la ciutat, i en definitiva no existeix millor manera de proporcionar-li al Sabadell un futur tan il.lusionant i amb unes bases tan sòlides.

Ara més que mai, VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIÓ!

CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8813
« Respondre #287 el: 26 de Maig de 2014, 23:13:02 pm »
Me n'he afartat d'escriure en aquest fòrum que ni aquest equip ni el seu míster havien cregut ni creien en la possibilitat de poder classificar-nos pel play-off d'ascens a primera divisió, i que el propi club tampoc havia posat massa de la seva mà per facilitar el camí cap aquest gran objectiu, essent gairebé qui menys havia cregut en aquesta aventura des del principi.
Acusar a aquesta plantilla d'haver-se poc menys que acomodat i de no voler lluitar per res més que no fos la simple permanència, apuntant-se a allò que es diu la "llei del mínim esforç", va ser una altra de les "lindezas" que no vaig dubtar en escriure en un dels meus comentaris...
Arribats al punt en el que estem i després d'haver presenciat el que he presenciat he arribat a una conclusió que sospitava des de feia força temps, i que ara he pogut confirmar: No en tinc ni p.... idea! Només així s'explica que equip, míster i club hagin pogut desacreditar fins aquest extrem els comentaris i opinions que he escrit en aquest fòrum en els darrers mesos.
Nom em cauen els anells i reconec públicament el meu gran error i després d'haver-ho fet no puc més que treurem el barret davant de... Bufff! Per on començo.... Davant de tothom, perquè segur que em deixaria algú. El club per haver entés el moment que estem vivint i haver fet possible el que vam viure a les grades ahir, a banda d'haver apostat decididament per aquests futbolistes i míster, assegurant-se la continuitat de molts d'ells, peces claus en aquest equip tal i com s'ha demostrat. L'equip, pel final de lliga que està fent que és de traca i mocador i per haver retornat a aquesta santa afició la il.lusió que tanta i tanta falta feia en aquesta entitat, després d'haver patit dos finals de lliga deplorables que ens han fet perdre pel camí a mil socis. Longás, Crespí, Aníbal, Collantes, Hidalgo, Kiko Olivas, Cristian... han tornar a posar al nostre club en el mapa futbolístic espanyol, a banda d'haver disputat partits a un nivell altíssim que molt pocs podriem haver ni imaginat. He vist gana, molta gana, molta actitut, garra, entrega i estones maravelloses de futbol que ens han fet aixecar de la cadira. Des d'ara i fins a l'últim partit que disputem aquesta temporada, sigui quin sigui, chapeau!  I el nostre míster? Doncs segueixo pensant que s'ha equivocat en molts plantejaments fora de casa, però els números pesen tant i són tant i tant espatarrants, que qüestionar la seva tasca des de que va agafar l'equip en zona de descens, sembla poc menys que una provocació o quelcom de mal gust! Es nota que els jugadors estan a mort amb ell i que ha sabut crear una pinya en aquell vestuari que és, en bona part, un dels principals secrets del gran moment que estem vivint. Vaig arribar a pensar inclús que la seva renovació havia sigut un error, però un cop més el dia a dia ha posat les coses en el seu lloc i han tornat a donar la raó a aquells que hi van confiar.
No m'enrotllo més, en aquesta vida cal ser conseqüent amb el que es pensa i es diu, i jo no em veia capaç de posar pels núvols ara, a un equip i míster, de qui jo vaig dubtar i de qui vaig qüestionar la seva professionalitat i ambició.
Viure moments com els que vaig viure ahir, veure el nostre temple amb aquell ambientàs i veure l'exhibició de bon futbol, ganes i actitut que va donar el nostre equip, em compensa absolutament tots els mals moments viscuts. Si som capaços fer fer el play-off, serà maravellós poder viure una experiència com aquesta, però si no hi arribem, crec que seria terriblement injust demanar explicacions del per què no, o buscar-ne possibles culpables...
Passi el que passi, agraïment etern pels moments que ens estan fent viure i pel que estàn significant pel Sabadell i la seva afició. No existeix millor campanya de captació de socis que el que estem fent, no existeix millor forma de tornar a apropar el club a la ciutat, i en definitiva no existeix millor manera de proporcionar-li al Sabadell un futur tan il.lusionant i amb unes bases tan sòlides.

Vicenç, ets un senyor, i amb aquest escrit ho demostres.
Un cop dit això, et recordo que tothom ha dit en algun moment coses que poder anaven lligades al sentiment del moment i es que això del futbol te aquestes coses.

Salut  :beer2
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #288 el: 26 de Maig de 2014, 23:15:24 pm »
De 10 Vicenç, de 10. Rectificar és de savis.

Ahir partidàs, i no sols per part nostre. Victòria i tres punts que donen molt per a somniar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #289 el: 26 de Maig de 2014, 23:27:41 pm »
Porque a la NCA no se le pueden meter gradas supletorias que sino... A poco que los resultados acompañen, contra el Recre el Temple se queda pequeño   :grin2:  :grin2:
« Darrera modificació: 26 de Maig de 2014, 23:34:35 pm per jarisacat »

Desconnectat Darth

• Infantil
  • Missatges: 158
« Respondre #290 el: 27 de Maig de 2014, 00:41:02 am »

:oooooo:
Amen!!!!

No és fàcil jugar amb la pressió del descens, i de vegades és possible confondre la pressió i la por dels jugadors amb desgana o desidia.... però si ho penses, és fàcil diferenciar una cosa i l'altre... almenys si has vist els últims partits del Barça!!!
La ilusió de l'ascens i la dinàmica positiva, son molt més agraides, per els jugadors i els espectadors.
Sigui com sigui, no és gens fàcil el camí, tenim dos rivals molt durs. Però com molts diuen, si guanyem al Castilla, ho aconseguirem!!

Endavant Sabadell!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #291 el: 27 de Maig de 2014, 08:56:13 am »

Si el teu seient de soci està ocupat, és tan facil com ensenyar el carnet de soci i demanar educadament que es busquin un altre lloc que aquell és teu. Que per alguna cosa paguem.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #292 el: 27 de Maig de 2014, 09:26:36 am »
Els seients de soci haurien d'estar assenyalats d'alguna manera perque la gent vegi que estan reservats, i les entrades per públic en general no haurien d'estar numerades perque sino es monta el pitote d'aquest dissabte, només controlar de no vendre'n més que seient hi hagi.

Quan ensenyaves el carnet no havia cap problema perque marxessin del teu lloc (encara que jo no vaig tenir aquest problema). En canvi si que vaig veure discussions més acalorades entre la gent que anava amb entrada.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #293 el: 27 de Maig de 2014, 09:38:55 am »
Els seients de soci haurien d'estar assenyalats d'alguna manera perque la gent vegi que estan reservats, i les entrades per públic en general no haurien d'estar numerades perque sino es monta el pitote d'aquest dissabte, només controlar de no vendre'n més que seient hi hagi.

Quan ensenyaves el carnet no havia cap problema perque marxessin del teu lloc (encara que jo no vaig tenir aquest problema). En canvi si que vaig veure discussions més acalorades entre la gent que anava amb entrada.

100% d'acord. Molts anys enrera, quan només hi havien cadires a tribuna, es col·locaba un adhesiu. No estaria de més alguna cosa similar encara que cada any impliquès retirar les de l'anterior. Els meus amics i jo ja ni probem d'anar a la nostra cadira, pq sempre anem tard i hi trobem gent. I al final acabas anant on et sembla per no fer fora als que hi són.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #294 el: 27 de Maig de 2014, 16:10:56 pm »
Hi ha camps que a la cadira posa abonat seria una bona cosa posar-ho clar que no sempre s'omplirà com diumenge, encara que espero equivocar-me :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #295 el: 27 de Maig de 2014, 17:46:19 pm »
Doncs a mi que em perdonin, però aquest tipus d'entrades atrauen a un prototip d'aficionat que no és el que busquem. Per la zona on jo estava molta gent callada, sense animar i dient als que estavem de peu que seiessim. 8 euros és el preu perfecte, atraiem a la mateixa gent però com a mínim traiem més diners.

És una llàstima però no tenim prou afició, serem 3000 a les bones i a les dolentes. A 5 euros i quan l'equip va bé tothom puja al carro.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #296 el: 27 de Maig de 2014, 17:57:31 pm »
Doncs a mi que em perdonin, però aquest tipus d'entrades atrauen a un prototip d'aficionat que no és el que busquem. Per la zona on jo estava molta gent callada, sense animar i dient als que estavem de peu que seiessim. 8 euros és el preu perfecte, atraiem a la mateixa gent però com a mínim traiem més diners.

És una llàstima però no tenim prou afició, serem 3000 a les bones i a les dolentes. A 5 euros i quan l'equip va bé tothom puja al carro.

Com? I quin aficionat busquem? va home, va!

Cadascú és lliure de cridar quan li sembla, jo soc dels que crido, però hi ha gent socia de tota la vida que no és de cridar, i gràcies que piquin de mans de tant en tant, i no passa res. No pots demanar als nous que es posin a cridar com ho fem (alguns) dels de sempre.

I sobre estar de peu.. a part de la zona de mig de gol nord, i alguns que estan de peu pel passadís darrera de tot, la majoria de la gent estem utilitzant el seient. Jo miro el partit assentat, i si algú de davant meu es posa de peu de manera continuada, també li diré alguna cosa. Una cosa és aixecar-se "de tant en tant" per protestar algo puntual, i obviament per celebrar gols.. no crec que ningú et digui que seguis en aquests casos.

Jo encantat amb els que pugen al carro, i tant de bo guanyem a Madrid, i el dia del Recre i en els playoff pugin al carro els mateixos o més que l'altre dia! Benvinguts seran!!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #297 el: 27 de Maig de 2014, 18:09:22 pm »

Cadascú és lliure de cridar quan li sembla, jo soc dels que crido, però hi ha gent socia de tota la vida que no és de cridar, i gràcies que piquin de mans de tant en tant, i no passa res. No pots demanar als nous que es posin a cridar com ho fem (alguns) dels de sempre.

I sobre estar de peu.. a part de la zona de mig de gol nord, i alguns que estan de peu pel passadís darrera de tot, la majoria de la gent estem utilitzant el seient. Jo miro el partit assentat, i si algú de davant meu es posa de peu de manera continuada, també li diré alguna cosa. Una cosa és aixecar-se "de tant en tant" per protestar algo puntual, i obviament per celebrar gols.. no crec que ningú et digui que seguis en aquests casos.

Jo encantat amb els que pugen al carro, i tant de bo guanyem a Madrid, i el dia del Recre i en els playoff pugin al carro els mateixos o més que l'altre dia! Benvinguts seran!!

Neccessitem a gent que estigui sempre amb l'equip. I no que vinguin quan estem a 2 punts de playoff. Si haguessin vingut tota la temporada i haguéssim sigut 10.000 cada partit estariem a primera ja.

Aquest estiu el club s'ha d'obrir a la comarca, a Sabadell crec que tota la feina que es podia fer ja ha estat feta. Més no podem fer.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #298 el: 27 de Maig de 2014, 18:23:22 pm »

Neccessitem a gent que estigui sempre amb l'equip. I no que vinguin quan estem a 2 punts de playoff. Si haguessin vingut tota la temporada i haguéssim sigut 10.000 cada partit estariem a primera ja.

Aquest estiu el club s'ha d'obrir a la comarca, a Sabadell crec que tota la feina que es podia fer ja ha estat feta. Més no podem fer.

D'acord en que s'ha de fer el possible per incrementar la massa social. Però no es pot menystenir els que venen els últims partits. Oportunistes? Sí, i què? passa a tot arreu. Han de ser benvinguts i trobar-se a gust i com a casa, i amb una mica de sort, algú de tots els que hi havia, es farà soci la temporada que ve!! No em val dir que no és el prototipu de gent que busquem. Busquem a qualsevol qui vulgui entrar al temple a interessar-se pel Sabadell.

Hi ha molta gent per la qual el futbol no és una prioritat, i és lícit. Avui en dia, hi ha moltes opcions d'oci. I el futbol és una més. Vull dir, que trobo respectable que hi hagi gent que s'apunti només en partits importants, quan ens hi juguem alguna cosa. Fa molt temps que no som una ciutat futbolera, almenys futbolera amb el Sabadell, per molt que ens foti.. costaria molt posar 10.000 persones al camp en ple hivern, un dia que plogui i contra un rival "no-mediàtic"....

...disfrutem d'aquest final de temporada, i tant de bo ens quedin 3 partits més al temple i els 3 estiguin plens d'oportunistes que l'omplin fins la bandera!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #299 el: 27 de Maig de 2014, 18:26:32 pm »

sent el 90% de partits a casa els de sempre, som el millor equip local.
no és la raó de que no estiguem més amunt.
« Darrera modificació: 27 de Maig de 2014, 19:02:47 pm per X-Men Aigua »