Autor Tema: Ascenso del Sabadell B a 3ª división  (Llegit 6394 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat yosolo

• Aleví
  • Missatges: 93
Ascenso del Sabadell B a 3ª división
« el: 18 de Maig de 2014, 17:44:55 pm »
Si asciende el Cornella, Montañesa, Europa o Terrassa, el Sabadell B creo que será equipo de tercera division aunque perdiera la promoción.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:Ascenso del Sabadell B a 3ª división
« Respondre #1 el: 18 de Maig de 2014, 18:25:41 pm »
Si asciende el Cornella, Montañesa, Europa o Terrassa, el Sabadell B creo que será equipo de tercera division aunque perdiera la promoción.

Crec que amb dos ascensos dels quatre puja...?
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8823
« Respondre #2 el: 18 de Maig de 2014, 18:36:47 pm »

Correcte, amb un ascens, es salvaría el Vilassar de Mar que técnicament a día d´avui es equip de 1ªCatalana si no puja ningú pel descens del Prat i si pujen 2, quedaría una plaça lliure que sería pel perdedor del Playoff de 1ªCatalana
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat yosolo

• Aleví
« Respondre #3 el: 18 de Maig de 2014, 18:38:53 pm »
Creo que solo hace falta que suba uno mas tres descensos suman las cuatro plazas que ocuparian los dos campeones de primera catalana y los dos equipos que promocionan.

Desconnectat yosolo

• Aleví
« Respondre #4 el: 18 de Maig de 2014, 18:40:05 pm »
Me parece que no, que primero se premia el ascenso de primera catalana antes que el descenso de tercera.

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1158
« Respondre #5 el: 18 de Maig de 2014, 18:52:01 pm »

Correcte, amb un ascens, es salvaría el Vilassar de Mar que técnicament a día d´avui es equip de 1ªCatalana si no puja ningú pel descens del Prat i si pujen 2, quedaría una plaça lliure que sería pel perdedor del Playoff de 1ªCatalana
Correctisimo. Lo has clavado.

Necesitamos dos ascensos de Tercera a Segunda B.
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat mss

• President
« Respondre #6 el: 18 de Maig de 2014, 18:58:20 pm »
Creo que solo hace falta que suba uno mas tres descensos suman las cuatro plazas que ocuparian los dos campeones de primera catalana y los dos equipos que promocionan.

No yosolo, tienes que contar con el descenso del Prat de Segunda B a 3ª, ahora mismo la 3ª tendría 21 equipos si no subiera nadie, lo que provocaría el descenso automático del Vilassar de Mar a 1ªCatalana, si asciende uno, volverían a haber 20 equipos salvandose el Vilassar de Mar i con 2 ascensos entonces sí se quedaría la categoría con 19 equipos y ascendería el perdedor del Playoff para que fueran 20.

Desconnectat yosolo

• Aleví
« Respondre #7 el: 18 de Maig de 2014, 19:10:30 pm »
Sigo creyendo que el descenso del Prat arrastra automaticamente al vilassar a primera catalana y con un ascenso de los equipos de tercera subiria el Sabadell B aunque perdiera la promocion, pero no estoy seguro al 100%. Intentaré encontrar una información oficial y saldremos de dudas.

Desconnectat yosolo

• Aleví
« Respondre #8 el: 18 de Maig de 2014, 19:14:31 pm »
Bueno acabo de encontrar esto en la web de la FCF y yo estaba equivocado:

El Vilassar de Mar ha estat un altre dels perjudicats de la jornada. La derrota contra la Montañesa el fa dependre dels quatre equips que jugaran play off. Si un dels catalans aconsegueix l'ascens a la Segona Divisió B, no hi haurà cap descens compensat, i el Vilassar de Mar continuarà jugant a Tercera Divisió.

Desconnectat mss

• President
« Respondre #9 el: 18 de Maig de 2014, 19:23:20 pm »
Bueno acabo de encontrar esto en la web de la FCF y yo estaba equivocado:

El Vilassar de Mar ha estat un altre dels perjudicats de la jornada. La derrota contra la Montañesa el fa dependre dels quatre equips que jugaran play off. Si un dels catalans aconsegueix l'ascens a la Segona Divisió B, no hi haurà cap descens compensat, i el Vilassar de Mar continuarà jugant a Tercera Divisió.

:xin-xin

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #10 el: 18 de Maig de 2014, 21:13:30 pm »
Se necesita DOS ascensos de equipos catalanes a Segunda B para que el Sabadell "B" esté en Tercera al margen del resultado de la promoción.

Cornellà parecido encarrilado, Montañesa me da bastante confianza, Europa algo menos pero pueden tener sus opciones, Terrassa se ha encontrado posiblemente con un "hueso" demasiado difícil....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1158
« Respondre #11 el: 18 de Maig de 2014, 21:20:38 pm »
Se necesita DOS ascensos de equipos catalanes a Segunda B para que el Sabadell "B" esté en Tercera al margen del resultado de la promoción.

Cornellà parecido encarrilado, Montañesa me da bastante confianza, Europa algo menos pero pueden tener sus opciones, Terrassa se ha encontrado posiblemente con un "hueso" demasiado difícil....
Totalmente de acuerdo.

Parece que el Europa ha llegado un poco justito a este final de temporada. A ver que tal...
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2823
  • Som el Sabadell !
« Respondre #12 el: 18 de Maig de 2014, 22:03:42 pm »
Ostres, no fotem, a veure si encara haurem d'anar a animar al Terrassa perque pugi...
Hem tornat !

Desconnectat mss

• President
« Respondre #13 el: 18 de Maig de 2014, 22:46:03 pm »

Totalmente de acuerdo.

Parece que el Europa ha llegado un poco justito a este final de temporada. A ver que tal...

Centrem-nos amb el Viladecans, i si no ho aconseguim directament, ja farem números

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #14 el: 27 de Maig de 2014, 00:57:16 am »

Totalmente de acuerdo.

Centrem-nos amb el Viladecans, i si no ho aconseguim directament, ja farem números

Si no estoy mal informado nuestro rival en el play off de ascenso será el  CDC Torreforta.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #15 el: 27 de Maig de 2014, 07:34:16 am »

Totalmente de acuerdo.

Si no estoy mal informado nuestro rival en el play off de ascenso será el  CDC Torreforta.

A falta d'una jornada, el Viladecans té dos punts més que el Torreforta, i el Viladecans juga a casa la darerra jornada. Ho té bastant bé per ser segon.

http://www.fcf.cat/pnfg/NPcd/NFG_VisClasificacion?cod_primaria=1000120&codjornada=33&codcompeticion=18473196&codgrupo=18473221&codjornada=33
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #16 el: 27 de Maig de 2014, 09:16:03 am »
Les meves noticias no gens confirmades diuen que inclús el Girona B podria pujar a tercera  directament depenen dels resultats, veurem  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #17 el: 27 de Maig de 2014, 09:22:38 am »
Ara que a pujat el Cornellà, només amb la ascens de la Montanyesa o l'Europa a 2b, el Sabadell B, pujaria encara que perdés la eliminatoria... Algú o pot confirmar si això es així!?

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat yosolo

• Aleví
« Respondre #18 el: 27 de Maig de 2014, 09:29:24 am »
Con un ascenso de Montañesa o Europa el Sabadell B sería equipo de 3ª division, y si Montañesa y Europa pasan esta eliminatoria, ¿En el siguiente sorteo se podrían emparejar?

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #19 el: 27 de Maig de 2014, 10:32:37 am »
Les meves noticias no gens confirmades diuen que inclús el Girona B podria pujar a tercera  directament depenen dels resultats, veurem  :mmmm

es cert,si puja un segon catala,puja el perdedor de la promocio(el que faria que el notre filial pujes pasi el que pasi)i si puja un tercer,puja el millor tercer classificat dels 2 grups,i en aquest moment seria el Girona B que te 60 punts,per 59 del torreforta