Os recuerdo que en el "Caso Mercurio" estuvieron implicadas empresas que "donaron" dinero al CES.
Cosas mafiosas de Manolito.
Y defender los intereses de la ciudad no tiene por qué ser ir en contra del club.
Os recuerdo que nuestro club es una sociedad anónima deportiva, no es un club de fútbol de barrio.
Y conviene saber cuanto dinero a perdonado el ayuntamiento al club de los gastos generales de luz, agua, etc.
Hay opiniones que me recuerdan a los habitantes de Marbella cuando mandaba Gil, o sea que me da igual de donde o de que manera venga la pasta con tal de que mi ciudad esté bien.
Salud!!!
Amen!!!
Vull deixar clar que jo no soc votant d'entesa per Sabadell, Suposo que no està en dubte això, però per si de cas.
Blanc i Blau, si a les eleccions de l'any que ve, tot continúa igual, dimiteixo i fotu el camp. No sé tú però jo estic fins als nassos. Jo vull confiar en la gent....
El tema Can Feu, Gracia i soterrament....no és el tema en discussió, estar clar, prò conec molta gent que voldría les víes fora.... en fi, no és el tema.... però no defensaré pas a Entesa, no és això el que vull dir, jo, el que entenc és que per a molta gent, pot ser escandalós que una gent corrupta, a part de robar diners, dongui facilitats a una empresa privada, per molt nostra que sigui, quan necessiten que els ajudin a pagar el menjador de l'escola i així que un fill almenys tingui un dinar al dia decent. Ës dur, però és la realitat de massa gent...
I aquesta gent que veu al Madrid o al Barça, també veu al Sabadell per televisió.... això no és un tema de "o estàs amb mi, o estàs contra mi". És un tema d'un equip important que ha passat molts anys en un forat, i que ha tornat en un moment en que estan canviant moltes coses. Hem de tenir paciència amb la ciutat... i als de la plaça San Roc.... "Ajo y agua".
Bona nit!