Autor Tema: J.42: si, podem!!! Sabadell - Recreativo. Dissabte 7 de juny a les 18:30h  (Llegit 31109 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
Re:J.42: si, podem!!! Sabadell - Recreativo. Dissabte 7 de juny a les 18:30h
« Respondre #160 el: 08 de Juny de 2014, 10:27:00 am »
Em sento orgullos del meu equip, que venin d'om veniem quan va marxar el Salamero, em tingut opcions reals de PAY-OFF i per tant de pujar a primera divisió fins l'ultim minut de l'ultima jornada i aixo em fa molta rabia e impotencia, perque crec sincerament que en un PLAY-OFF amb eliminatories a doble partit teniem tantes posibilitats com el que mes...i ara em venen al cap molts partits a fora de casa amb pajaras monumentals i amb partits que haguesim pogut puntuar i on sap on estatariem ara, pero la vida continua i al agost i tornarem, pero repeteixo com he dit varies vegades, tornarem els 3.000 de sempre...i m'agradaria al agost, els que sou amants de les estadistiques poguesiu dir el percentatge de socis que hem aumentat respecta a aquesta temporada tan bona que em fet...
Hem tornat !

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #161 el: 08 de Juny de 2014, 10:37:48 am »
Respecte al comentari del company gol del Sabadell,jo també em vaiq quedar molt parat al principi al veure que el dia del Tenerife erem 10.000 i ahir en un partit molt mes trascendental sols fosim 8.000, pero la resposta es molt facil, sense contar les entrades que podiem treure els socis, ahir els preus eren de 10 i 15 euros a gol i lateral, mentres el dia del Tenerife eren de 5 i 10. I la cosa malauradament funciona aixi, s'han de conjuntar els astres perque es donguin una serie de circunstancies: que faci solet, que ens estem jugant alguna cosa, que no hi hagi cap pont per que no es perdin el dia de platja...i ademes que els hi regalem practicament l'entrada, si tot aixo es dona vindran, si no pensaran, per que perdre el finde per anar a veure al Sabadell...lamentab le pero cert en una ciutat i voltants (perque jo no visc a Sabadell) de 300.000 persones...
Hem tornat !

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
  • Gènere: Masculí
« Respondre #162 el: 08 de Juny de 2014, 10:40:34 am »
A mi tambe em va caure alguna llagrima al final del partit, pero no de pena o rabia per no aconseguir el play-off, em va caure la llagrima d'emocio de veure el camp un altre cop tant ple i veure la gent al final saltan al camp a felicitar als jugadors, aquests ultims partits segur que faran enganxar a mes gent per el any que ve i tot aixo ens fara ser mes grans i mes forts.

FELICITATS A TOTES I A TOTS ELS ARLEQUINATS TOTS JUNTS SEREM MES FORTS I HO ACONSEGUIREM.

SI SE PUEDE SI SE PUEDE  :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #163 el: 08 de Juny de 2014, 11:01:12 am »
No diré res que ja heu dit. Llàstima i a tornar-ho a intentar!!

Tema massa social penso que es va pel bon camí. Aquestes darreres bones entrades posen poc a poc en contacte futurs aficionats i el club. Ojala la propera temporada les entrades siguin força assequibles i es puguin veure bones entrades. Es el camí: bons preus per que els de sempre (socis) puguem fer la feina.

La propera temporada serà de les mes dures mai recordades: Betis, Osasuna, Valladolid, Zaragoza, Mallorca, Racing, Murcia, Sporting...  Ojo, serà molt dur pero a mes, com no poden pujar tots podria passar que algun historic (d'aquests obligats a pujar en 1 o 2 temporades) de 1a no acabes be.

Moltes ganes de veure l'ambientàs d'un Sabadell vs Betis també.

A veure com va aquesta pretemporada, molt mes tranquila a l'anterior i, per fi, amb nou patrocinador a la samarreta.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #164 el: 08 de Juny de 2014, 11:18:23 am »
Excel·lent primera part. Amb més nervis la segona.

La pilota no va voler entrar i es va donar una bona imatge, tot el contrari que el rival, que semblava que no volia entrar al play-off.

Amb aquest partit tanquem una temporada que vàrem començar olorant a Segona B i gairebé ens fiquem a lluitar per pujar a Primera.

Gràcies als jugadors que han composat aquest equip i que ho han fet possible.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #165 el: 08 de Juny de 2014, 11:25:28 am »
No ens enganyem, si no baixen dràsticament els preus d'abono, menys el partit de Betis i Osasuna, i els partits si ens juguem algo sigui per dalt o per baix, estarem en família.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #166 el: 08 de Juny de 2014, 11:31:34 am »
Em sumo a els agraïments cap a la plantilla. Realment vam estar molt a prop de conseguir-ho. Aquests nois ens han fet somiar fins a l'últim minut de la jornada 42, quedant millor classificats que altres equips amb un pressupost molt més elevat.

Ahir quan vaig saltar al camp, no vaig poder contenir la llagrimeta, barreja de decepció perquè no ens haviem classificat i orgull de veure tota la gent abraçant els jugadors.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #167 el: 08 de Juny de 2014, 11:48:36 am »
Un exce.lent per a tothom, jugadors, cos tècnic i directiva per donar-nos aquest tram final de una lliga que pintava malament quan vam arribar a anar penúltims i al final per ben poquet no hem pujat al tren del play-off, ha estat una temporada apretadíssima per la gran majoria d'equips al final als qui no han arribat amb **** benzina han perdut la categoria, la propera temporada podria ser una repetició d'aquesta i podrem tornar a veure al "histèric" del Sergi Barjuan possiblement entrenant al Betis, un partit en que el temple tornarà a ser una festa.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #168 el: 08 de Juny de 2014, 20:08:25 pm »
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #169 el: 08 de Juny de 2014, 21:06:14 pm »
El que son les coses...lluitan fins l'ultim minut pel PLAY-OFF i hem acabat a la pocició 10 amb la victoria del Alcorcon...
Hem tornat !

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #170 el: 08 de Juny de 2014, 21:13:17 pm »
Mes tranquil després de saber que encara i guanyar quedàvem fora, però com m'hagues fotut si arriben a perdre Còrdova o Las Palmas

:pilotasso
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #171 el: 08 de Juny de 2014, 22:44:44 pm »
Temporada de notable tal i com es deia ahir per Radio Sabadell.

Vam començar la temporada amb una inestabilitat brutal en tots els sentits, sense saber q passaria amb  el nostre equip i on podríem anar a parar amb la nova Junta Directiva i les coses ja veieu com han anat. A falta de 5 minuts per acabar la temporada estàvem a un gol de ser equip de Play Off. Al final hem quedat desens, no passa res. Per mi l'objectiu principal era consolidar.nos a la categoria i si podia ser quedant entre els 10 primers classificats millor q millor. Això és el q a acabat passant, a sobre amb màxima ilusió fins a l´últim moment, no podem demanar gaire cosa més.

Coses a millorar ? Està clar q ni han.  Podem començar amb el nefast balanç de resultats fora de casa q no a millorat ni amb el canvi d'entrenador. Estic molt content  q hagim sigut el millor equip com a local però compte, no pot ser q siguem els pitjors visitants, és una assignatura pendent fa masses anys això de q a fora de casa no funcionem mai. Sé q no teníem equip per estar gaire més amunt de com hem acabat però acabo la temporada amb la sensació d q tots els equips han jugat 42 partits i nosaltres només n'hem jugat 20 i pocs (els de casa + algun  de fora)

Altres coses? Bueno, s'ha d'intentar enganxar una mica més la ciutat amb l'equip. Sé q és molt difícil però voldria pensar q no a de ser impossible.  Ja sé q no podem obligar a la gent a venir al futbol però haurem d'agotar tot tipus de possibilitats i vies. Espero q la campanya de socis per a la propera temporada aprofitant com acabem aquesta temporada sigui més potent q mai.  De moment caldria empapelar tot el Vallés Occidental ( i perq no l'Oriental) de fulletons i pósters promocionals de la campanya de socis. Si la gent de la ciutat no respón n'haurem de buscar fora de la ciutat també. Ens hem de marcar un objectiu de fer 5000 socis i mira... si al final no s'arriva a 5000 però en sóm 4500 doncs bueno ja aniríem a millor.

A partir d'ara crec q podem començar a treballar per objectius més ambiciosos q la simple permanència. Ara ja no s'ha de pensar q venim de 2ºB, s'ha de pensar en que vam jugar a 1ª Divisió i tampoc podem estar tan lluny de tornar.ho a fer. Obligació de pujar? Evidentment q no, però q s'hauria de començar la temporada i fer una plantilla per intentar l'any q vé estar entre els 6 primers classificats sí. Llavors a mesura q avanci la temporada ja veurem les possibilitats reals de tot, però d'inici s'hauria d partir d'aquesta idea dins de les possibilitats econòmiques q tinguem.
La temporada vinent Espanya ja no ens recordarà per un equip q vé de 2ª B, ens recordarà per l'equip q ja porta 3 temporades a 2ª A i q fins a la última jornada va estar aprop d la zona Play Off, s'ens respectarà molt més. El nostre catxé a pujat de valent.

Acabaré donant la enhorabona a tot el nostre equip per la feina feta i sobre tot amb un fortíssim aplaudiment per tot el jovent que cada setmana a convertit el GOL NORD de la NCA en una autèntica festa, ells no s'afegeixen al carró guanyador, ells han estat animant igual tan quan ocupàvem posicions de descens com a la última jornada. S'ha de valorar moltíssim tota aquella gent q ahir van estar darrere la porteria omplint de gom a gom el gol i animant els 90 min. És molt important q el jovent s'impliqui amb l'equip d la ciutat, ells són el nostre futur i avui en dia és molt més fàcil animar als grans del futbol espanyol o anar a fer altres coses un cap d setmana q no pas anar.se a deixar la veu a la NCA.

SUPPORTERS-LFA-HONOR 1903 sou molt GRANS !!!!   :reverencia2 :reverencia2 :clap2 :clap2 :clap2
« Darrera modificació: 08 de Juny de 2014, 22:52:57 pm per FerniSBD »

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #172 el: 08 de Juny de 2014, 22:47:24 pm »
Y colorín colorado.... En fi, s'ha intentat per mar, terra i aire i finalment na s'ha obrat el gairebé miracle que hagués suposat disputar les eliminatòries d'ascens.
Aquest any hem tingut dos problemes, dues lacres que han hipotecat les nostres opcions d'haver pogut fer un final de lliga encara més espectacular: Javi Salamero i els resultats lluny de la Nova Creu Alta. El primer, un entrenador nefast que si arriba durar una mica més ens hagués arrossegat al més absolut dels desastres, amb compromís zero i  un dels pitjors professionals del futbol que ha trepitjat casa nostra. I el segon, crec que no cal ni parlar-ne, una dada ho resumeix tot i és el fet de que hem sigut el pitjor equip fora de casa de tota la Segona Divisió A. Desconec com posar-hi remei, però és de calaix que no podem seguir una temporada més donant una imatge tan i tan pobra, i que sovint ha ratllat el ridícul, fora de casa. És el gran debe d'aquest projecte esportiu, sense dubte.
Precisament per això, encara té més mèrit, si cap, el temporadón que ha acabat fent una plantilla, que si analitzes el seu onze titular, és gairebé el mateix que el de la temporada passada -que va acabar demanant l'hora-, amb l'agravant d'haver perdut a Manuel Lanzarote, a qui vam substituir per un jugador japonès... Increïble! Per això el futbol és l'esport rei! Una plantilla feta amb presses, a empentes i rudolons i perdent jugadors de la talla de Manuel Lanzarote, amb una entrenador nefast i amb una direcció esportiva penjant d'un fil i discutidissima pels nous dirigents del club... Ens acaba colocant a un pas de poder fer les eliminatòries d'ascens a Primera Divisió, arribant a colocar més de 10 mil persones a l'estadi.
El secret? Algú amb qui jo no he estat d'acord molt sovint -tracte dispensat a jugadors que ho han donat tot per aquest club com Toni Lao, invents fora de casa, manteniment sí o sí a Christian a l'onze titular en moments en els que no ho mereixia, etc, etc-; com Miquel Olmo, que des de la més absoluta normalitat i després d'haver mamat el futbol més de base, de camp de terra, de vestuari no professional, durant molts anys, ha sabut connectar totalment amb un equip que l'ha sabut correspondre amb esforç, lluita i professionalitat sobre la gespa. 
Reconeixement absolut per el nostre tècnic i per aquest equip. Gràcies, gràcies i mil cops gràcies! El que heu fet és molt gran i tan de bo tan sols sigui l'inici del que està per venir.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIÓ! JUNTS PODEM ARRIBAR MOLT I MOLT LLUNY!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #173 el: 08 de Juny de 2014, 23:57:10 pm »
Felicitats per aquest gran final de lliga !!!
Crec que algun soci nou farem l'any que ve gràcies a aquests últims partits, no com els dos últims anys que van ser d'autèntica vergonya i que van ser la causa de que molts socis es donessin de baixa.

Molt bé Olmo i molt bé l'equip, que dintre les seves possibilitats s'han deixat la pell fins l'últim partit.

Visca el Sabadell !!! i l'any que ve volem molt més !!!!!!

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #174 el: 09 de Juny de 2014, 01:03:44 am »
Vamos a ver, naturalmente que yo tambien estoy contento, aunque podria estarlo mas, solamente poniendo lo que hay que poner en los partidos de fuera y sobre todo el del Castilla, este era clave.
Quiero decir con esto que hemos tenido el play-of en nuestras manos y sintiendolo mucho, no lo hemos sabido aprovechar, esta es la realidad y lo que mas me jo......
Lo siento pero es mi opinión
VISCA EL SABADELL.

Desconnectat Baggins

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #175 el: 09 de Juny de 2014, 01:42:45 am »
Doncs jo,com a nouvingut (em vaig fer soci al pujar a segona i ara en fa set que visc a Sabadell) no em podia ni imaginar que un equip que no fos un gran (Barça,per que no dir-ho) em fes estar esperant el partit cada quinze dies amb il.lusió,buscant retalls on trobar informació del meu equip i emprenyant-me com una mona quan el resultat no acompanya...
Veig que la desintoxicació avança a bon ritme,i aquest any la teràpia ha estat collonuda!!
Ojala la linea sigui ascendent,que entri tanta gent com calgui i els passi com a mi,que te n'adones que a cinc minuts de casa tens el millor futbol i emocions sense tants ceros ..000000€€.
Senyors,fins la propera temporada!!!  :scut  :beer2

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #176 el: 09 de Juny de 2014, 10:27:39 am »
Moltes gràcies a equip tècnic i jugadors per este final de temporada. Amb quatre retocs este equip podria dar molta guerra la propera temporada.
Menció apart merix les penyes del gol nord. Ànima de l'estadi.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #177 el: 09 de Juny de 2014, 14:12:37 pm »
Me sumo a la felicitación al equipo por conseguir la permanencia con solvencia, por saber sobreponerse a las dificultades del inicio y por hacer lo mínimo que se les puede exigir: luchar por los tres puntos de cada partido hasta el final de liga.

No obstante, sepamos hacer autocrítica sobre ciertas cosas que no se han hecho bien y sobre todo reflexionemos sobre el porqué ha habido tanta diferencia entre los partidos como local y como visitante, porqué hemos sido el segundo equipo más goleado (cuando pienso que no tenemos un mal portero ni una mala defensa), porqué hemos tenido un average de -7 y equipos como el Girona (que han luchado hasta el final por eludir el descenso) un +2 y, sobretodo, cómo supliremos la más que probable baja de Aníbal, que él solito ha metido 18 de los 52 goles del equipo.

Reflexionemos y mejoremos las cosas, porque margen de mejora hay; y sólo falta que se dé un mínimo paso atrás, en los resultados como local o en la efectividad del goleador, para que el año que viene nos encontremos en una situación muchísimo más dramática.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #178 el: 09 de Juny de 2014, 17:31:43 pm »
Me sumo a la felicitación al equipo por conseguir la permanencia con solvencia, por saber sobreponerse a las dificultades del inicio y por hacer lo mínimo que se les puede exigir: luchar por los tres puntos de cada partido hasta el final de liga.

No obstante, sepamos hacer autocrítica sobre ciertas cosas que no se han hecho bien y sobre todo reflexionemos sobre el porqué ha habido tanta diferencia entre los partidos como local y como visitante, porqué hemos sido el segundo equipo más goleado (cuando pienso que no tenemos un mal portero ni una mala defensa), porqué hemos tenido un average de -7 y equipos como el Girona (que han luchado hasta el final por eludir el descenso) un +2 y, sobretodo, cómo supliremos la más que probable baja de Aníbal, que él solito ha metido 18 de los 52 goles del equipo.

Reflexionemos y mejoremos las cosas, porque margen de mejora hay; y sólo falta que se dé un mínimo paso atrás, en los resultados como local o en la efectividad del goleador, para que el año que viene nos encontremos en una situación muchísimo más dramática.

Sí, la verdad es que la posible baja de Anibal (si al final se confirma) habría que mirar de cubrirla bien. Será complicado, pero aquí se verá el ojo y contactos de nuestro secretario técnico.

Esta temporada, de los tres delanteros centros que teníamos, sólo él ha estado a la altura de la categoría.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #179 el: 09 de Juny de 2014, 20:12:04 pm »
Patètic el partit del Recre i estic segur que si arribem a ficar el primer, els hi fotem 5. Bon final de festa.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?