Autor Tema: J.42: si, podem!!! Sabadell - Recreativo. Dissabte 7 de juny a les 18:30h  (Llegit 32117 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
Re:J.42: si, podem!!! Sabadell - Recreativo. Dissabte 7 de juny a les 18:30h
« Respondre #60 el: 04 de Juny de 2014, 10:53:10 am »
Yo soy pesado y es que j**** entro cada dia y os noto muy pesimistas, vamos a disfrutar del momento!!!

Según acaban de decir en Radio Sabadell, se han vendido unos 500 entradas mas que el dia del Tenerife ha estas alturas :happy2:

PD: Yo el sabado tuve que escuchar el partido por Radio Sabadell y lo del carrusel fué una locura y lo de este sabado ya puede ser la leche, que nervios!!!

500 entradas mas? Bien bien! Yo pensaba que se estaban vendiendo con menos intensidad aue el dia del tenerife. Me da la sensación de que la gente no conoce a tanto socio como yo pensaba.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7259
  • Gènere: Masculí
« Respondre #61 el: 04 de Juny de 2014, 13:56:12 pm »
com va la venda d'entrades?
jo volia baixar aquesta tarda amb scooter a buscar-ne, peró diuen que plourà i m'hauré d'esperar a demà.

Desconnectat CNS

• Infantil
  • Missatges: 203
« Respondre #62 el: 04 de Juny de 2014, 14:05:15 pm »
A dia d´ahir a la tarda s´han venut 560 entrades. Algo més que contra el partit contra el Tenerife.

Desconnectat basqued

• Infantil
« Respondre #63 el: 04 de Juny de 2014, 14:18:04 pm »
A dia d´ahir a la tarda s´han venut 560 entrades. Algo més que contra el partit contra el Tenerife.

La mayoría de "oportunistas" irán a comprar las entradas un día antes o el mismo día del partido, se quejarán de las colas y alguno criticará a los jugadores por no ser tan buenos como Cristiano o Ramos. Contra el Tenerife ya me tocó uno así a mi lado y que tostonazo nos dió... de todas maneras hay que apechugar ya que todos son bienvenidos y necesarios para el club. Ojalá haya buen ambiente y por supuesto nos divirtamos todos.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #64 el: 04 de Juny de 2014, 15:02:13 pm »

La mayoría de "oportunistas" irán a comprar las entradas un día antes o el mismo día del partido, se quejarán de las colas y alguno criticará a los jugadores por no ser tan buenos como Cristiano o Ramos. Contra el Tenerife ya me tocó uno así a mi lado y que tostonazo nos dió... de todas maneras hay que apechugar ya que todos son bienvenidos y necesarios para el club. Ojalá haya buen ambiente y por supuesto nos divirtamos todos.

Jo quan tinc "criticons" al costat encara em motiva més per cridar i animar al equip (i de criticons me'n he trobat també quan som tres mil al camp... xD)
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #65 el: 04 de Juny de 2014, 15:57:22 pm »
Yo soy pesado y es que j**** entro cada dia y os noto muy pesimistas, vamos a disfrutar del momento!!!

Según acaban de decir en Radio Sabadell, se han vendido unos 500 entradas mas que el dia del Tenerife ha estas alturas :happy2:

PD: Yo el sabado tuve que escuchar el partido por Radio Sabadell y lo del carrusel fué una locura y lo de este sabado ya puede ser la leche, que nervios!!!

500 entradas mas? Bien bien! Yo pensaba que se estaban vendiendo con menos intensidad aue el dia del tenerife. Me da la sensación de que la gente no conoce a tanto socio como yo pensaba.

Me dejé un ¡a coma al escribir :paret

Quise decir que se habian vendido unas 500 entradas, mas que la semana del Tenerife el martes ha esa hora.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #66 el: 04 de Juny de 2014, 15:58:34 pm »
Esta tarde voy ha comprar unas cuantas entradas para amigos y preguntaré como va la venta, a la noche os comento lo que me dicen.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2916
  • Som el Sabadell !
« Respondre #67 el: 04 de Juny de 2014, 16:04:07 pm »
Potser no ve a conte aquest comentari, pero la federació s'ha cobert de merd...al posar aquest horari, i no ho dic per mi que tinc un casament i m'haure d'escapar i quedar fatal devant de tots els convidats, ho dic per la gent que treballa als comerços, no havent cap tipus de competició, no podrien jugar el diumenge a la tarda o dissabte a ultima hora? penseu que dissabte a les 6.30 tothom que treballi i vulgui anar al futbol no ho podrá fer, tan costaba posar.ho en diumenge?
Hem tornat !

Desconnectat basqued

• Infantil
« Respondre #68 el: 04 de Juny de 2014, 16:14:27 pm »
Potser no ve a conte aquest comentari, pero la federació s'ha cobert de merd...al posar aquest horari, i no ho dic per mi que tinc un casament i m'haure d'escapar i quedar fatal devant de tots els convidats, ho dic per la gent que treballa als comerços, no havent cap tipus de competició, no podrien jugar el diumenge a la tarda o dissabte a ultima hora? penseu que dissabte a les 6.30 tothom que treballi i vulgui anar al futbol no ho podrá fer, tan costaba posar.ho en diumenge?

I els que es desplaçen? Tampoc crec que ho fasin per això, pel que sé ho posen les televisions, i hauran concertat una hora entre tots imagino. Si algú sap més que jo que ens ho fasi saber.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2212
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #69 el: 04 de Juny de 2014, 16:24:01 pm »

I els que es desplaçen? Tampoc crec que ho fasin per això, pel que sé ho posen les televisions, i hauran concertat una hora entre tots imagino. Si algú sap més que jo que ens ho fasi saber.

A més el dimarts i dimecres que ve, ja hi ha l'anda del playoff....
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat basqued

• Infantil
« Respondre #70 el: 04 de Juny de 2014, 16:31:28 pm »

A més el dimarts i dimecres que ve, ja hi ha l'anda del playoff....

Para los mas veteranos será un partido importante, pero para los mas jovenes como yo, será lo mas cerca de primera que he visto a mi equipo. No sé si podré aguantar-lo sentado jaja. Hay que disfrutarlo al maximo!! En realidad, es un premio que nos da la plantilla a todos aquellos que hemos ido fin de semana tras fin de semana al templo.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #71 el: 04 de Juny de 2014, 17:58:03 pm »
Segun el Twitter  oficial del club debido a la gran demanda de entradas, el sabado las taquillas del campo abrirán  a las 11:00 :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2916
  • Som el Sabadell !
« Respondre #72 el: 04 de Juny de 2014, 18:00:33 pm »
Justament aixo ho parlaba no fa gaire estona amb el meu fill, jo he vist molts partits del Sabadell a primera i llogicament l'ultim a San Mames, pero ell que te 16 anys no ha vist mai al Sabadell tan aprop de primera...
Hem tornat !

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #73 el: 04 de Juny de 2014, 19:44:42 pm »
El club prevé cerrar el día con más de 1200 entradas vendidas. :mml: :mml:
Tendremos lleno?  :ejem

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5158
« Respondre #74 el: 04 de Juny de 2014, 19:50:35 pm »
Sergi Barjuan ha estat anunciat com a nou entrenador del Betis per la temporada vinent.
Ja va bé que a Huelva es parli d 'altres coses i vagin distrets ja ...

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #75 el: 04 de Juny de 2014, 19:50:51 pm »
Pel que em diuen, hem superat el miler. Portem un ritme una mica inferior que el dia del Tenerife.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #76 el: 04 de Juny de 2014, 20:42:57 pm »
Pel que em diuen, hem superat el miler. Portem un ritme una mica inferior que el dia del Tenerife.

1200 segons Radio Sabadell.

Desconnectat josep maria

• Juvenil
  • Missatges: 317
« Respondre #77 el: 04 de Juny de 2014, 21:51:57 pm »
Doncs acabo de llegir els comentaris de la noticia al diari AS y els Ovulenses no estàn massa contents amb ell. Tots els comentaris eren d´aficionats del Recre, i s´alegren de que marxi.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5158
« Respondre #78 el: 04 de Juny de 2014, 22:45:58 pm »
Doncs acabo de llegir els comentaris de la noticia al diari AS y els Ovulenses no estàn massa contents amb ell. Tots els comentaris eren d´aficionats del Recre, i s´alegren de que marxi.
si no hi discuteixo això....el que vull dir és  que és important que no parlin només de la final de dissabte.

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #79 el: 04 de Juny de 2014, 23:56:19 pm »
Por lo que se puede ver en el foro del Recre su afición tiene muchas más esperanzas que nosotros de entrar en play off
de ahí que instalaran una patalla gigante para ver el partido. Son conscientes de que será difícil ganarnos pero hay que saber que nos enfrentamos al tercer mejor visitante de la categoría.

Tenemos que salir a por todas, aquí nadie regala nada.