Autor Tema: CE Sabadell 'B' - UD Viladecans Anada Playoff d'ascens a 3era Diumenge 12:00h  (Llegit 19413 cops)

0 Usuaris i 8 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5775
Re:CE Sabadell 'B' - UD Viladecans Anada Playoff d'ascens a 3era Diumenge 12:00h
« Respondre #20 el: 04 de Juny de 2014, 13:06:07 pm »
Que posin guardioles.

Aixi no farem caliu. I aixó que jo no podre anar igualment perque treballo però.... rectifiquin senyors!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:CE Sabadell 'B' - UD Viladecans Anada Playoff d'ascens a 3era Diumenge 12:00h
« Respondre #21 el: 04 de Juny de 2014, 13:46:48 pm »
També un trobo un error i espero que no sigui amb mala fe, i no es el fet de pagar sino als qui hem estat tota la temporada donant suport al equip en contes de pagar-nos hem de pagar hi han alguns tics que sembla que no acaben de marxar  :cool
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #22 el: 04 de Juny de 2014, 14:19:13 pm »
Soc amb els socis del Sabadell.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #23 el: 04 de Juny de 2014, 14:31:23 pm »
No ho acabo d'entendre!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #24 el: 04 de Juny de 2014, 15:17:42 pm »
Jo també ho trobo un ERROR....

No és partit per anar a fer calaix, sino per omplir al màxim per intentar guanyar.

I no és pels calers, crec que la majoria hi anirem igualment sent gratis o pagant 5€, és pel fet de fer les coses quan no toquen.

No té sentit que al soci li costi el mateix anar a veure el partit del B per intentar pujar a tercera que a qualsevol conegut nostre venir a veure el sabadell-recre de dissabte per entar al playoff a Primera.
En eso creo que te equivocas, si vas, veras como al final hay mas aficion visitante que local. No pueden pedir apoyo y hacer pagar a los socios, yo iba a ir con la mujer y dos crios pero paso de pagar 15 euros (ella no es socia)

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #25 el: 04 de Juny de 2014, 15:46:04 pm »
No ho trobo coherent. S'han begut l'enteniment...
Anar al Recre -> Un que no es soci i jo = 5 euros
Anar a veure el B -> Un que no es soci i jo = 15 euros.

Qui a pres aquesta decissio???

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #26 el: 04 de Juny de 2014, 15:48:49 pm »
Si es vol ajudar al futbol base es pot pensar amb mes temps i millor.

Voleu dir que en un partit com el del Recre, no pots posar el gol a 10 euros i regalas una entrada per veure el B.
Mes recaptacio i mes ambient i la gent en un partit aixi si que es gasta 10 euros.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #27 el: 04 de Juny de 2014, 15:51:02 pm »
2 socios menos para este partido, me sabe fatal por el equipo y no es por no pagar 5 euros es por el feo detalle si los chavales del filial olle más a la gente del Viladecans que a la nuestra que le de las gracias a nuestra directiva, la habéis cagado y bien  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 04 de Juny de 2014, 17:53:07 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #28 el: 04 de Juny de 2014, 15:53:31 pm »

Voleu dir que en un partit com el del Recre, no pots posar el gol a 10 euros i regalas una entrada per veure el B.
Mes recaptacio i mes ambient i la gent en un partit aixi si que es gasta 10 euros.
Ja se que si no ets soci val 10 euros el gol, pero molts socis treuran la promocio a 5 euros, doncs si es vol ajudar, millor que la promocio hagues estat una entrada pel "B" i aquestes entrades que es poden comprar en promocio doncs que les compresin a 10 euros, que mes vol un que no es soci ???

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #29 el: 04 de Juny de 2014, 16:18:33 pm »

Ja se que si no ets soci val 10 euros el gol, pero molts socis treuran la promocio a 5 euros, doncs si es vol ajudar, millor que la promocio hagues estat una entrada pel "B" i aquestes entrades que es poden comprar en promocio doncs que les compresin a 10 euros, que mes vol un que no es soci ???

Estic d'acord amb tu. I crec que la idea que has tingut es bona, i diria més, qualsevol idea es mot més bona que la que han pres. Posala a 5 pels no socis y 2 o 3 euros maxim pels socis si vols ferbuna recolecta pel futbol base. Pero no pagare 15 euros en total per mi i el meu pare. Aún les queda tiempo para rectificar.

Desconnectat psaltiveri98

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #30 el: 04 de Juny de 2014, 22:53:24 pm »

Estic d'acord amb tu. I crec que la idea que has tingut es bona, i diria més, qualsevol idea es mot més bona que la que han pres. Posala a 5 pels no socis y 2 o 3 euros maxim pels socis si vols ferbuna recolecta pel futbol base. Pero no pagare 15 euros en total per mi i el meu pare. Aún les queda tiempo para rectificar.

Jo crec que aquí el que ha passat han volgut recaptar pels visitants i és una vegada més les coses s'han fet MOLT MALAMENT. El que tindrien que haber fet és visitants a 10€ entrada, socis gratis i que socis treiessin entrades a 5€ o fins i tot gratis pels amics. Ho vaig dir a principi de temporada: si volem que vingui molta gent tots els partits a veure el B posa socis gratis tots els partits (que ja està) i que treguin entrades pels amics per fer més ambient, més caliu i més afició veient als nanos del B. Ojalà rectifiquin.
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #31 el: 04 de Juny de 2014, 23:09:29 pm »
No crec que el tema vagi per aqui, crec que s'intenta limitar l'acces a la afició rival.
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #32 el: 04 de Juny de 2014, 23:38:59 pm »
Otro socio q no vendrá. Me sabe mal porq es un partido importantísimo para los chavales del filial pero esto es un señor patinazo. Pagando mi carnet de socio es un insulto q me obliguen a pagar 5 eu para ver un partido de 1ª catalana por mucho Play Off q sea. Encima teniendo en cuenta q una de los mayores problemas de los partidos del filial es q no viene gente, así aún vendrá menos por mucho q haya en juego el ascenso a 3ª División.

Ahora si suben q nos hagan pagar 15 € por partido a los socios ya... q forma mas ridícula d intentar ganar dinero....

En la NCA partido de 2ª división importantísimo para colarnos a Play Off (entradas a partir de 5 eu para no socios). Y partido de Play Off de 1ª Catalana entrada a 5 € socios y 10 € no socios, el mundo al revés !! xDDD

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5775
« Respondre #33 el: 05 de Juny de 2014, 00:27:46 am »
No crec que el tema vagi per aqui, crec que s'intenta limitar l'acces a la afició rival.

Doncs si s'intenta limitar el acces a l'aficio visitant perque cobren als socis?

Desconnectat psaltiveri98

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #34 el: 05 de Juny de 2014, 07:50:02 am »
Doncs, si no canvien els preus (i tenen temps fins diumenge) de les possibles 1000-1500 persones que podriem anar a animar el B contant familiars i amics nomès hi haran d'arlekinats uns 150-200 com sempre. Així a veure si el club es dona compte de com l'han cag** i posen o bé autocars per la tornada o entrades més barates per la tornada, ja que a Viladecans ens poden clavar més de 10€ tranquilament
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #35 el: 05 de Juny de 2014, 08:25:42 am »
No estic gaire d'acord amb fer pagar 5€ als socis, potser 2€ hagues sigut normal

Crec que ho han fet es pq saben que omplirant Ca n'Oriac, per el que m'han dit te un aforament de unes espectadors, estic convençut que encara que els socis 5€ paguin s'omplirà, i alguns potser es queden sense poder entrar!!

Només que hi vagi un terç de la massa social del Sabadell ja s'omple!! 
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #36 el: 05 de Juny de 2014, 09:07:11 am »
encara tindrien temps de rectificar. Al no vendre'n d'anticipades ni res, fins diumenge s'ho podrien plantejar i veure l'error i el malestar general que ha causat aquesta mesura entre la massa social. Només cal veure els comentaris.

Pero no ho faran. M'estranyaria moltíssim (i em sorprendria agradablement) que tinguéssin el valor de reconeixer l'error, i tirar enrera la mesura de pagar.

Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #37 el: 05 de Juny de 2014, 09:46:44 am »

El preu de 10€ ha sigut tot l'any pels que no són socis.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #38 el: 05 de Juny de 2014, 10:11:20 am »

Estas segur d'això no eran cinc?
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #39 el: 05 de Juny de 2014, 10:22:53 am »

Estas segur d'això no eran cinc?

Si, jo tb crec que eren cinc.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.