Efectivament, et donen una espècie de vale on hi apareix el teu nom i cognoms, l'import que has abonat, la data en que s'ha fet el pagament i el número de soci. El que no apareix és la categoria del carnet renovat, és a dir, si és de tribuna o gol, per exemple, i si és sènior o juvenil, per entendre'ns. Suposo que segons quin hagi sigut l'import abonat, se'n podrà deduir la categoria del carnet renovat quan es vaig a recollir a partir del proper dia 1 de juliol a les oficines. Per cert, us recomano que us baixeu la web del club -almenys això han dit, que estava disponible a la web- un formulari on doneu consentiment al tractament de les vostres dades personals, i que haureu de signar degudament. Si no el porteu omplert, us el faran omplir a les mateixes oficines amb la qual cosa tot el procés de renovació o alta s'alenteix moltíssim, fet aquest, que de fet, ha provocat en bona part les cues d'avui.
D'altra banda, corroboro que avui s'han vist cues a les oficines de l'estadi. Suposo que la rebaixa del 5% alguna cosa hi ha tingut a veure. També m'ha sorprès veure com de les cinc persones que hi han hagut al meu voltant en un moment determinat, tres d'elles eren socis nous. Tan de bo el ritme no afluixi i es pogués assolir l'objectiu marcat pel club de 4000 socis, que en una ciutat com la nostra tampoc hauria de ser tan complicat.