Autor Tema: Carnets 2014-15  (Llegit 35372 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:Carnets 2014-15
« Respondre #80 el: 28 de Juny de 2014, 16:01:00 pm »
Pues parece que todas las informaciones que estamos dando los que hemos ido a renovar, dicen que siempre hay bastante gente y el que también tuvieran que abrir ayer por la tarde, pues parece que la cosa va bastante bien :thumbsup:

Ojalá crezcamos este año bastante, aunque creo que seremos 200 mas de los de siempre, pero bueno mientras seamos mas ya estaría contento, pero lo de volver a los 4.000 sería lo ideal.

Desconnectat stewieSBD

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
« Respondre #81 el: 29 de Juny de 2014, 03:46:44 am »
Después de un par de temporadas siguiendo al Sabadell, por fin me he animado y ya soy socio  :mml:  :mml:
Aquí tenéis a otro arlequinado mas, deseando ir a buscar el carnet  :botador :botador
Si el cansancio te doblega, que el orgullo te levante.

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #82 el: 29 de Juny de 2014, 04:26:57 am »
Después de un par de temporadas siguiendo al Sabadell, por fin me he animado y ya soy socio  :mml:  :mml:
Aquí tenéis a otro arlequinado mas, deseando ir a buscar el carnet  :botador :botador

Benvingut stewie! Poc a poc n'em creixent com a massa social. :happy2:

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #83 el: 29 de Juny de 2014, 16:19:06 pm »

Benvingut stewie! Poc a poc n'em creixent com a massa social. :happy2:

Bienvenido!!! Ya se han comentado varias nuevas altas por el foro y seguro que habrá habido otras muchas mas que no se han publicado evidentemente, con lo que la cosa va bien :thumbsup:

A ver si cuando alguno vaya a por el carnet se puede enterar de como va la cosa, yo todavía no se cuando voy a ir.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #84 el: 30 de Juny de 2014, 08:13:28 am »
Hoy es el ultimo dia de la promocion... Y no podre ir porque trabajo... Supongo que me tocara ir cuando algun sabado piensen abrir.  :exxxx

Desconnectat basqued

• Infantil
« Respondre #85 el: 30 de Juny de 2014, 10:38:03 am »
Hoy es el ultimo dia de la promocion... Y no podre ir porque trabajo... Supongo que me tocara ir cuando algun sabado piensen abrir.  :exxxx

Puedes pedirselo a alguien, dejanso DNI y carnet de socio.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3714
  • You will never walk alone
« Respondre #86 el: 30 de Juny de 2014, 11:23:42 am »
Després del gran èxit de la promoció de la campanya de socis del CE Sabadell 2014-15, on durant tota la setmana hi va haver nombroses cues de socis i aficionats que van venir a renovar o donar-se d'alta, el club ha decidit ampliar la promoció fins al divendres dia 4 de juliol.

Extret de la web del club.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 630
« Respondre #87 el: 30 de Juny de 2014, 11:43:41 am »
Molt ben Fet!! Per qui tingui algun conegut que s'estigui rumiant fer-se sòci, en el cas que siguin més d'una persona, s'han de portar al mateix moment que el sòci renovi per que el sòci tingui aplicat el descompte per l'any vinent.
No val vinc avuí amb un, però la setmana que bé tinc dos que s'ho estan acabant de rumiar.

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #88 el: 30 de Juny de 2014, 13:01:13 pm »
Molt bona estrategia per part del club. Felicitats !!!!!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #89 el: 30 de Juny de 2014, 13:10:47 pm »
Osti tu que be!!!!!!!!!!   :clap :clap :clap :clap

Uno mas que podra renovar el abono este Viernes!  :yes:

Desconnectat basqued

• Infantil
« Respondre #90 el: 30 de Juny de 2014, 16:05:33 pm »
I els carnets que? Fins el dia 5 no els podem anar a buscar?

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6513
« Respondre #91 el: 30 de Juny de 2014, 20:01:25 pm »
M'he acostat aquesta tarda cap a les 5 i mitja i en 15 minuts ja era fora, imagino que cap al tard hi hauran més cues,  la novetat aquest any és que l'asiento és giratori i quan anem perdem per 0-3 el video marcador es transforma en una pantalla i tens la opció de veure una peli del James Bond  8)
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat stewieSBD

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
« Respondre #92 el: 30 de Juny de 2014, 22:39:28 pm »
Comunicat del CE Sabadell FC pel Facebook:

Per causes alienes al club, els carnets per a aquesta temporada no es podran retirar a partir del dia 1 de juliol, tal com s'havia informat. Un cop arribin, ho comunicarem a través del club. Disculpeu les molèsties.

Esperem que no triguin massa.
Si el cansancio te doblega, que el orgullo te levante.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2043
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #93 el: 01 de Juliol de 2014, 01:44:27 am »
Entenc q parlen d'anar a recollir i no de l'ampliació de la promoció de la campanya fins el 4 juliol. Jo m'he assabentat tard, com sempre :wacky: i pensava anr-hi aquesta setmana.
Sabeu si els nens socis finalment podran tenir seient assignat?
Jo si vaig amb els meus 2 fills m'haig de posar un a cada cama :malament. Hauriem de preveure poder donar aquests llocs per ells també, les families tambe tenim dret a tenir un lloc al camp. Fins i tot vaig demanar de pagar més. Potser es que hauria de fer-li soci juvenil. En definitiva, que serem de nou tres mes al camp. :thumbsup:
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #94 el: 01 de Juliol de 2014, 08:58:39 am »
Entenc q parlen d'anar a recollir i no de l'ampliació de la promoció de la campanya fins el 4 juliol. Jo m'he assabentat tard, com sempre :wacky: i pensava anr-hi aquesta setmana.
Sabeu si els nens socis finalment podran tenir seient assignat?
Jo si vaig amb els meus 2 fills m'haig de posar un a cada cama :malament. Hauriem de preveure poder donar aquests llocs per ells també, les families tambe tenim dret a tenir un lloc al camp. Fins i tot vaig demanar de pagar més. Potser es que hauria de fer-li soci juvenil. En definitiva, que serem de nou tres mes al camp. :thumbsup:
Si que tenen assignat seient pero es paga un preu mes car. Crec que a mi em va costar 29€ al lateral.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #95 el: 06 de Juliol de 2014, 23:20:48 pm »
Se sap com va la campanya de socis a dia d'avui ? Anem millor/ pitjor q l'any passat ?? Com va la cosa ??

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #96 el: 07 de Juliol de 2014, 11:08:53 am »
Els carnets de Soci encara no han arribat a les oficines del Club. Quan disposem dels abonaments, ho farem saber perquè vingueu a buscar-los! ‪#‎CES‬

Los carnés de Socios aún no han llegado a las oficinas del Club. Cuando tengamos los abonos, os informaremos para que vengáis a buscarlos. #CES

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1280
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #97 el: 07 de Juliol de 2014, 11:39:05 am »
Els carnets de Soci encara no han arribat a les oficines del Club. Quan disposem dels abonaments, ho farem saber perquè vingueu a buscar-los! ‪#‎CES‬

Los carnés de Socios aún no han llegado a las oficinas del Club. Cuando tengamos los abonos, os informaremos para que vengáis a buscarlos. #CES

La veritat és que té nasos el tema...  :ostres.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #98 el: 07 de Juliol de 2014, 13:40:15 pm »
A mi en varen dir com a minim el dia 15, espero que quant comenci la lliga ja estarán aqui
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #99 el: 07 de Juliol de 2014, 13:56:15 pm »
Ami me dijeron el día 14, pero que si llegaban antes avisarían por las redes sociales.