Autor Tema: Carnets 2014-15  (Llegit 33696 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
Re:Carnets 2014-15
« Respondre #20 el: 17 de Juny de 2014, 10:32:21 am »
Penso que no esta pensat be el carnet aquest de suporter. Si no tingues acces al descompte familiar, poder podría agafar un d'aquest de suporter, per quan la companya vulgui venir, pero jo soc de lateral i no hi ha opcio tampoc de ser suporter lateral o suporter gol... No se, pensó que aquesta opcio no s'ha madurat prou... i evidentment  faria aquest carnet si despres tinc un descompte despres dels tres partits, clar...

Amb el carnet suporter l'objectiu pensó que ha de ser enganxar a la gent i per tant el preu inicial no es tan important trovar una millora, pero si donar opcio a que si s'acaven enganxant trobin un preu atractiu que els hi facgi anar al camp.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #21 el: 17 de Juny de 2014, 10:46:59 am »
Penso que no esta pensat be el carnet aquest de suporter. Si no tingues acces al descompte familiar, poder podría agafar un d'aquest de suporter, per quan la companya vulgui venir, pero jo soc de lateral i no hi ha opcio tampoc de ser suporter lateral o suporter gol... No se, pensó que aquesta opcio no s'ha madurat prou... i evidentment  faria aquest carnet si despres tinc un descompte despres dels tres partits, clar...

Amb el carnet suporter l'objectiu pensó que ha de ser enganxar a la gent i per tant el preu inicial no es tan important trovar una millora, pero si donar opcio a que si s'acaven enganxant trobin un preu atractiu que els hi facgi anar al camp.

Totalment d'acord!! A mi el carnet suporter m'aniria de fàbula per la meva dona, que amb sort ve 3 o 4 partits a l'any, però jo sec a lateral i allà no està disponible... Afortunadament estem a temps de rectificar (ampliar-ho a altres zones i posar-ho a un preu una miqueta més baix que tres entrades comprades una a una).
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #22 el: 17 de Juny de 2014, 11:16:03 am »
El carnet CES SUPPORTER l'haurien d'ampliar a 5 partits!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #23 el: 17 de Juny de 2014, 11:16:56 am »
Sabeu si els que tenim el carnet domiciliat, ens podem acollir al descompte del 5% abans del 30 de juny?
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #24 el: 17 de Juny de 2014, 11:51:53 am »
Sabeu si els que tenim el carnet domiciliat, ens podem acollir al descompte del 5% abans del 30 de juny?

Crec que si vas a les oficines abans del 30 de juny SI, sino no, truca a les oficines, sortiràs de dubtes
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Darth

• Infantil
  • Missatges: 158
« Respondre #25 el: 17 de Juny de 2014, 23:52:03 pm »
No si os parece ponemos los precios de los carnets a 10€ cada uno y luego si eso nos cabreamos porque el equipo baja a 2ºB por no tener jugadores buenos...

Algunos queréis ir a la Luna en coche...

Mejor a 1000€....así vas tu solo...

Els Carnets del gol Sud, haurien de costar 5€ per partit, és a dir 105€... o es poden posar a 99€ un preu agresiu i molt comercial i psicològic...
Si posen entrades al gol sud a 10€, ja et dona per 10 partits, però es que hauran entrades a a 5 € al llarg de la temporada. Molts pocs socis poden anar a tots els partits, tots tenim vida més enllà del Sabadell, a 5 partits mínim no hi aniràs.

155€ son 7,40€ per partit, 21 partits a casa. Per mi es car. Simplement perquè per molta gent, 155€ son molts diners...

A veure si enteneu que les entrades son un plus, però de això no depén l'economía de cap club. És mes important la massa social, i els recursos indirectes que ella generi....

Gràcies!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #26 el: 18 de Juny de 2014, 00:31:15 am »
Ami lo que no me acaba de convencer es tanta promoción para el gol sud, si nadie quiere ir ahí. Si pusieran esos mismos precios para el gol norte ganaríamos más dinero.

El gol sud nos sobra en el campo, yo pondría una pared detrás de la portería con publicidad, como en el campo del Rayo, así seguro que ganaríamos más dinero que con los socios que hay ahora por esa zona. Es broma xD

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #27 el: 18 de Juny de 2014, 08:33:49 am »
No si os parece ponemos los precios de los carnets a 10€ cada uno y luego si eso nos cabreamos porque el equipo baja a 2ºB por no tener jugadores buenos...

Por lo menos iria, no como muchos que dicen ser muy arlequinados y no asoman la cabeza por el campo en su puñetera vida.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #28 el: 18 de Juny de 2014, 09:46:10 am »
Lo pitjor és la imatge que se dona. No tenim ni els carnets, no hi ha promo i lo millor, va un amic meu a pagar el meu carnet i le donen un Ticket de venta.
L'antiga junta era de segona b, però esta no la supera.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #29 el: 18 de Juny de 2014, 11:11:11 am »
A mi ja em va sorpendre que a la presentació que no hi hagués la imatge del nou carnet....
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #30 el: 18 de Juny de 2014, 11:35:24 am »
Lo pitjor és la imatge que se dona. No tenim ni els carnets, no hi ha promo i lo millor, va un amic meu a pagar el meu carnet i le donen un Ticket de venta.

Si no recordo malament aixo amb la junta de Soteras ja va passar. I per aixo mateix tens un 5 per cent dr descompte, per les molesties de ferte tornar un altre cop. i que vols que et digui, prefereixo mil vegades el pas endevant que hem donat com a club professional a no tenir el carnet ara. Es qüestió de queixarse.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #31 el: 18 de Juny de 2014, 11:50:28 am »

Si no recordo malament aixo amb la junta de Soteras ja va passar. I per aixo mateix tens un 5 per cent dr descompte, per les molesties de ferte tornar un altre cop. i que vols que et digui, prefereixo mil vegades el pas endevant que hem donat com a club professional a no tenir el carnet ara. Es qüestió de queixarse.
Per açò les poso a la mateixa alçada. Les dues de segona b. Hi ha una cosa que se diu planificació i no n'hi ha al club en estos moments.
Sort de la part esportiva, collona. Tant a la directiva de Soteras com a l'actual, le salvava açò.
« Darrera modificació: 18 de Juny de 2014, 12:02:34 pm per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #32 el: 18 de Juny de 2014, 14:46:17 pm »

Por lo menos iria, no como muchos que dicen ser muy arlequinados y no asoman la cabeza por el campo en su puñetera vida.

No hables tan alto, que tú mismo reconociste que hasta que el CES no subió a 2aA, ni sabías que existía. No te has tragado nada de la peor época de este club como sí hemos tenido que tragar otros, así que no nos quieras dar lecciones de arlequinado, porque en éste tema tú aún eres un niño de teta. Así que baja las orejas, lobito.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #33 el: 18 de Juny de 2014, 14:50:45 pm »
No comencem a comparar-nos les po... nois.

Els preus dels carnets son els que son, mala planificació, serem 3500 si arribem com aquest any i si anem mig bé tornarem a viure entrades com les del any passat.

Ara, en temes de marqueting i promocions etc aquesta junta esta molt per devant de l'altre. Encara queda alguna ovella negra que fa que algunes coses no vagin tot lo be que haurien d'anar. De fet crec que ja els dies del Tenerife i recre s'haurien d'haber fet gestions per a poder abonar a la gent que en plena epoca de euforia potser s'hauria apuntat mes d'un al carro de l'any vinent. No cal ser un estudiós de marqueting per a vore això.

Pero bé, poc a poc i bona lletra.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #34 el: 18 de Juny de 2014, 15:08:19 pm »
La semana pasada bombardeo en las redes sociales diciendo que si tal equipo ya había sacado la campaña de socios, que si vamos tarde. Se presentan los precios de los carnets de esta temporada el lunes, y también se critica.
Si se presentan una semana antes o una semana después importa muy poco. Los que quieren renovar/darse de alta lo harán igual el 28 de Junio, el 20 de Julio o el 25 de Agosto.
Los precios me parecen muy correctos si contamos que también están incluidos los partidos del filial. Igualmente, si como siempre, la campaña de socios se limitará a un video que se verá solo por las redes sociales y carteles por la ciudad... los de siempre y gracias.
« Darrera modificació: 18 de Juny de 2014, 15:16:07 pm per dani_CES »
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #35 el: 18 de Juny de 2014, 15:16:18 pm »
La semana pasada bombardeo en las redes sociales diciendo que si tal equipo ya había sacado la campaña de socios, que si vamos tarde. Se presentan los precios de los carnets de esta temporada el lunes, y también se critica.
Si se presentan una semana antes o una semana después importa muy poco. Los que quieren renovar/darse de alta lo harán el 28 de Junio, el 20 de Julio o el 25 de Agosto.
Los precios me parecen muy correctos si contamos que también están incluidos los partidos del filial. Igualmente, si como siempre, la campaña de socios se limitará a un video que se verá solo por las redes sociales y carteles por la ciudad... los de siempre y gracias.

Pienso igual que tu, me parece correcto el precio del abono. Pero creo que siendo optimistas podemos llegar a los 4000, la gente salió contenta de ver el equipo disfrutar. Además con esto de poder ahorrarse un 30 por ciento para el año que viene, mas de uno intentará convencer a más de uno que se anime.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #36 el: 18 de Juny de 2014, 15:53:07 pm »

No hables tan alto, que tú mismo reconociste que hasta que el CES no subió a 2aA, ni sabías que existía. No te has tragado nada de la peor época de este club como sí hemos tenido que tragar otros, así que no nos quieras dar lecciones de arlequinado, porque en éste tema tú aún eres un niño de teta. Así que baja las orejas, lobito.

Como narices quieres que conozca el CE Sabadell si en mi puñetera vida he vivido en el Valles...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #37 el: 18 de Juny de 2014, 16:22:21 pm »
A mi ja em va sorpendre que a la presentació que no hi hagués la imatge del nou carnet....

Jo ara hem jubilo esperaré a anar-hi quant hagi fet els anys a veure que passa però molt en temo que hem dirán que no toca, veurem :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #38 el: 18 de Juny de 2014, 16:57:06 pm »
La veritat es que si algú es creu que per quedar 10ens augmentarem la massa social es que conec molt poc la història d'aquest club...
Els preus son molt correctes, l'idea dels descomptes en el proper carnet en cas de portar nous socis es bona, jo mateix ja tinc un aparaulat, em de buscar més fórmules com aquesta, on si soc partidari de ser més agressiu amb els preus es amb els joves, carnets encara més econòmics perque es puguin abonar i res del gol sud, al gol nord, si es pogues fer un grup de nanos com el que tenim ara al gol nord però de 600 a 1000 persones, us asseguro que encara s'escaparien menys punts a casa que aquesta temporada.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #39 el: 18 de Juny de 2014, 17:48:26 pm »
El dilluns les oficines romandra tancades, per si algú tenia pensat aprofitar el pont per anar-hi  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡