Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.
Molt bona iniciativa! Si això m'enganxés amb 15 anys menys...
Cita de: FranchVacambauer en 09 de Juliol de 2014, 14:42:34 pmMolt bona iniciativa! Si això m'enganxés amb 15 anys menys... igual que jo!si m'enganxés quan tenia 15 anys i anava sol o amb 2 amics que s'apuntaven de tant en tant...
Cita de: uri1981 en 09 de Juliol de 2014, 14:47:50 pmCita de: FranchVacambauer en 09 de Juliol de 2014, 14:42:34 pmMolt bona iniciativa! Si això m'enganxés amb 15 anys menys... igual que jo!si m'enganxés quan tenia 15 anys i anava sol o amb 2 amics que s'apuntaven de tant en tant...i jo també, en comptes d'aquelles tardes
Cita de: kitanovsky en 09 de Juliol de 2014, 15:11:14 pmCita de: uri1981 en 09 de Juliol de 2014, 14:47:50 pmCita de: FranchVacambauer en 09 de Juliol de 2014, 14:42:34 pmMolt bona iniciativa! Si això m'enganxés amb 15 anys menys... igual que jo!si m'enganxés quan tenia 15 anys i anava sol o amb 2 amics que s'apuntaven de tant en tant...i jo també, en comptes d'aquelles tardesjo vaig estar anant sol cada partit, a la part alta del gol nord tocant a tribuna, cosa de 10-12 anys... allà només estàvem un avi molt vellet (que pobre, ja deu ser mort pq no l'he vist des de fa 5 o 6 anys) i jo. Hi havien dies que l'estadi feia veritable llàstima...Per sort, i tot i que queda molt per fer per ampliar la massa social, ara la cosa ha millorat. Gent com la del Gol Nord feu una feina impagable en favor del club i de l'equip.
Cita de: FranchVacambauer en 09 de Juliol de 2014, 17:21:40 pmCita de: kitanovsky en 09 de Juliol de 2014, 15:11:14 pmCita de: uri1981 en 09 de Juliol de 2014, 14:47:50 pmCita de: FranchVacambauer en 09 de Juliol de 2014, 14:42:34 pmMolt bona iniciativa! Si això m'enganxés amb 15 anys menys... igual que jo!si m'enganxés quan tenia 15 anys i anava sol o amb 2 amics que s'apuntaven de tant en tant...i jo també, en comptes d'aquelles tardesjo vaig estar anant sol cada partit, a la part alta del gol nord tocant a tribuna, cosa de 10-12 anys... allà només estàvem un avi molt vellet (que pobre, ja deu ser mort pq no l'he vist des de fa 5 o 6 anys) i jo. Hi havien dies que l'estadi feia veritable llàstima...Per sort, i tot i que queda molt per fer per ampliar la massa social, ara la cosa ha millorat. Gent com la del Gol Nord feu una feina impagable en favor del club i de l'equip.Crec que del avi que parles era el meu avi. Jo anava amb ell quan no tenia partit jo, molt molt aficionat al Sabadell i va ser ell qui em va apropar a aquest sentiment. Fa 5 anys que va morir amb el seu pin del Sabadell a la jaqueta! M'he alegrat que algú escriguès sobre ell!
Cita de: basqued en 09 de Juliol de 2014, 17:31:02 pmCita de: FranchVacambauer en 09 de Juliol de 2014, 17:21:40 pmCita de: kitanovsky en 09 de Juliol de 2014, 15:11:14 pmCita de: uri1981 en 09 de Juliol de 2014, 14:47:50 pmCita de: FranchVacambauer en 09 de Juliol de 2014, 14:42:34 pmMolt bona iniciativa! Si això m'enganxés amb 15 anys menys... igual que jo!si m'enganxés quan tenia 15 anys i anava sol o amb 2 amics que s'apuntaven de tant en tant...i jo també, en comptes d'aquelles tardesjo vaig estar anant sol cada partit, a la part alta del gol nord tocant a tribuna, cosa de 10-12 anys... allà només estàvem un avi molt vellet (que pobre, ja deu ser mort pq no l'he vist des de fa 5 o 6 anys) i jo. Hi havien dies que l'estadi feia veritable llàstima...Per sort, i tot i que queda molt per fer per ampliar la massa social, ara la cosa ha millorat. Gent com la del Gol Nord feu una feina impagable en favor del club i de l'equip.Crec que del avi que parles era el meu avi. Jo anava amb ell quan no tenia partit jo, molt molt aficionat al Sabadell i va ser ell qui em va apropar a aquest sentiment. Fa 5 anys que va morir amb el seu pin del Sabadell a la jaqueta! M'he alegrat que algú escriguès sobre ell!Ostres tu, se m'ha posat la pell de gallina... ni t'imagines la de vegades que m'enrecorda't d'ell. No ens conèixiem més que de saludar-nos, però quan el vaig deixar de veure vaig pensar "malament...".I amb l'ascens va ser d'aquelles persones de les que em vaig enrecordar per que no van ser a temps de tornar a veure l'equip a Segona.En fi, una abraçada!
Cita de: FranchVacambauer en 09 de Juliol de 2014, 17:45:03 pmCita de: basqued en 09 de Juliol de 2014, 17:31:02 pmCita de: FranchVacambauer en 09 de Juliol de 2014, 17:21:40 pmCita de: kitanovsky en 09 de Juliol de 2014, 15:11:14 pmCita de: uri1981 en 09 de Juliol de 2014, 14:47:50 pmCita de: FranchVacambauer en 09 de Juliol de 2014, 14:42:34 pmMolt bona iniciativa! Si això m'enganxés amb 15 anys menys... igual que jo!si m'enganxés quan tenia 15 anys i anava sol o amb 2 amics que s'apuntaven de tant en tant...i jo també, en comptes d'aquelles tardesjo vaig estar anant sol cada partit, a la part alta del gol nord tocant a tribuna, cosa de 10-12 anys... allà només estàvem un avi molt vellet (que pobre, ja deu ser mort pq no l'he vist des de fa 5 o 6 anys) i jo. Hi havien dies que l'estadi feia veritable llàstima...Per sort, i tot i que queda molt per fer per ampliar la massa social, ara la cosa ha millorat. Gent com la del Gol Nord feu una feina impagable en favor del club i de l'equip.Crec que del avi que parles era el meu avi. Jo anava amb ell quan no tenia partit jo, molt molt aficionat al Sabadell i va ser ell qui em va apropar a aquest sentiment. Fa 5 anys que va morir amb el seu pin del Sabadell a la jaqueta! M'he alegrat que algú escriguès sobre ell!Ostres tu, se m'ha posat la pell de gallina... ni t'imagines la de vegades que m'enrecorda't d'ell. No ens conèixiem més que de saludar-nos, però quan el vaig deixar de veure vaig pensar "malament...".I amb l'ascens va ser d'aquelles persones de les que em vaig enrecordar per que no van ser a temps de tornar a veure l'equip a Segona.En fi, una abraçada!Des de que sóc soci sempre seiem on anava ell, si l'hagues agradat veure'l un altre cop a segona si! Una abraçada!
Yo animo a kantar esta adaptacion de som els caballera:Som, som, som, el Sabadell, dell, dell,I ki no cridi mes, aquest no es arlekinatI ki no cridi mes, aquest no es del Sabadell, ehhhhSalud, suerte y a por el Betis,...
Aquesta tarda s'intentará a cantar aquest cant d'animació si algú se'l vol apendreOtra vez CE Sabadell FC , otra vez vengo a verte, otra vez en el gol nort , otra vez con mi gente, y hasta el día en que me muera yo estare en esta grada, que yo no cumplo año, YO CUMPLO TEMPORADAS!!!!