Autor Tema: #AnimaAlGolNord  (Llegit 5551 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GradaJove-LFA

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 170
  • Sempre Fidels
#AnimaAlGolNord
« el: 09 de Juliol de 2014, 00:39:09 am »
Els grups d'animació del Gol Nord us mostra aquest video per tal de captar a possibles indecisos! No dubteu més i veniu a la zona més sorollosa i colorida del estadi. SENSE LIMITS D'EDAT!

https://www.youtube.com/watch?v=LhWjoWOKHww

#AnimaAlGolNord

Ja tens ganes de que començi la nova temporada?
UNEIX-TE A NOSALTRES!

#LaForçaArlekinada
#Honor1903
#GolNord
V ANIVERSARI
http://gradajovelfa.blogspot.com.es/
@GradaJoveLFA              facebook.com/lfasabadell

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:#AnimaAlGolNord
« Respondre #1 el: 09 de Juliol de 2014, 08:18:48 am »
Ojala poc a poc aneu creixent. Dona gust veure com ho doneu tot a cada partit!  :beer2

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #2 el: 09 de Juliol de 2014, 12:14:23 pm »
Trobo molt encertat aquest video, es molt guapo. Com a soci del Sabadell donu les gracies als joves i no tan joves del gol nord que es deixan la veu en animar i donen color a un estadi molt fred en ambient.
S'está veient que día a día esteu creixent en moles aspectes.
Agrairvos una vegada mes la dedicacio que hi poseu i animo a toda aquella gent indecissa i/o tímida que es tregui aquestes manies i que baixi a animar amb ells.

Per una NCA amb una animacio digne de Fútbol professional!!! :anims

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #3 el: 09 de Juliol de 2014, 14:27:46 pm »
Estos del gol norte ya estan en el Play-off.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #4 el: 09 de Juliol de 2014, 14:42:34 pm »
Molt bona iniciativa! Si això m'enganxés amb 15 anys menys...  :happy2:
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #5 el: 09 de Juliol de 2014, 14:47:50 pm »
igual que jo!
si m'enganxés quan tenia 15 anys i anava sol o amb 2 amics que s'apuntaven de tant en tant...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #6 el: 09 de Juliol de 2014, 15:11:14 pm »
igual que jo!
si m'enganxés quan tenia 15 anys i anava sol o amb 2 amics que s'apuntaven de tant en tant...

i jo també, en comptes d'aquelles tardes

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #7 el: 09 de Juliol de 2014, 15:28:32 pm »
igual que jo!

Hi ha gent de 15, 30 , 40 i 60. Tothom que vulgui animar pot venir amb nosaltres.

Quants més siguem, més riurem més animarem.  :anims :anims
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #8 el: 09 de Juliol de 2014, 17:13:09 pm »
No hi ha limit d'edat. Tothom es benvingut mentre el seu objectiu sigui el mateix que el nostre: ANIMAR AL SABADELL.

Siempre Fieles !!!!!  :pilotasso
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

• Jugador Prof.
« Respondre #9 el: 09 de Juliol de 2014, 17:21:40 pm »
igual que jo!

jo vaig estar anant sol cada partit, a la part alta del gol nord tocant a tribuna, cosa de 10-12 anys... allà només estàvem un avi molt vellet (que pobre, ja deu ser mort pq no l'he vist des de fa 5 o 6 anys) i jo.  Hi havien dies que l'estadi feia veritable llàstima...

Per sort, i tot i que queda molt per fer per ampliar la massa social, ara la cosa ha millorat. Gent com la del Gol Nord feu una feina impagable en favor del club i de l'equip.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #10 el: 09 de Juliol de 2014, 17:31:02 pm »
igual que jo!

jo vaig estar anant sol cada partit, a la part alta del gol nord tocant a tribuna, cosa de 10-12 anys... allà només estàvem un avi molt vellet (que pobre, ja deu ser mort pq no l'he vist des de fa 5 o 6 anys) i jo.  Hi havien dies que l'estadi feia veritable llàstima...

Per sort, i tot i que queda molt per fer per ampliar la massa social, ara la cosa ha millorat. Gent com la del Gol Nord feu una feina impagable en favor del club i de l'equip.

Crec que del avi que parles era el meu avi. Jo anava amb ell quan no tenia partit jo, molt molt aficionat al Sabadell i va ser ell qui em va apropar a aquest sentiment. Fa 5 anys que va morir amb el seu pin del Sabadell a la jaqueta! M'he alegrat que algú escriguès sobre ell!

• Jugador Prof.
« Respondre #11 el: 09 de Juliol de 2014, 17:45:03 pm »
igual que jo!

Crec que del avi que parles era el meu avi. Jo anava amb ell quan no tenia partit jo, molt molt aficionat al Sabadell i va ser ell qui em va apropar a aquest sentiment. Fa 5 anys que va morir amb el seu pin del Sabadell a la jaqueta! M'he alegrat que algú escriguès sobre ell!

Ostres tu, se m'ha posat la pell de gallina... ni t'imagines la de vegades que m'enrecorda't d'ell. No ens conèixiem més que de saludar-nos, però quan el vaig deixar de veure vaig pensar "malament...".

I amb l'ascens va ser d'aquelles persones de les que em vaig enrecordar per que no van ser a temps de tornar a veure l'equip a Segona.

En fi, una abraçada!
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #12 el: 09 de Juliol de 2014, 18:09:42 pm »
igual que jo!

Ostres tu, se m'ha posat la pell de gallina... ni t'imagines la de vegades que m'enrecorda't d'ell. No ens conèixiem més que de saludar-nos, però quan el vaig deixar de veure vaig pensar "malament...".

I amb l'ascens va ser d'aquelles persones de les que em vaig enrecordar per que no van ser a temps de tornar a veure l'equip a Segona.

En fi, una abraçada!

Des de que sóc soci sempre seiem on anava ell, si l'hagues agradat veure'l un altre cop a segona si! Una abraçada!

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #13 el: 09 de Juliol de 2014, 21:36:45 pm »
igual que jo!

En fi, una abraçada!

Des de que sóc soci sempre seiem on anava ell, si l'hagues agradat veure'l un altre cop a segona si! Una abraçada!

Per aquestes coses som diferents.

Una abraçada basquet

Salut!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #14 el: 16 de Juliol de 2014, 16:51:00 pm »
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=807930409240517&set=a.207115899321974.58625.194919863874911&type=1&theater

La Força Arlekinada lanza este cartel para captar socios.

el gol nord debe rugir aún más fuerte!

Faltas tú  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #15 el: 24 de Agost de 2014, 08:37:58 am »
Aquesta tarda s'intentará a cantar aquest cant d'animació si algú se'l vol apendre

Otra vez CE Sabadell FC , otra vez vengo a verte, otra vez en el gol nort , otra vez con mi gente, y hasta el día en que me muera yo estare en esta grada, que yo no cumplo año, YO CUMPLO TEMPORADAS!!!!

:mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Andrekinat

• Infantil
  • Missatges: 274
« Respondre #16 el: 24 de Agost de 2014, 10:05:35 am »
Yo animo a kantar esta adaptacion de som els caballera:

Som, som, som, el Sabadell, dell, dell,
I ki no cridi mes, aquest no es arlekinat
I ki no cridi mes, aquest no es del Sabadell, ehhhh

Salud, suerte y a por el Betis,...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 24 de Agost de 2014, 10:07:32 am »
Yo animo a kantar esta adaptacion de som els caballera:

Som, som, som, el Sabadell, dell, dell,
I ki no cridi mes, aquest no es arlekinat
I ki no cridi mes, aquest no es del Sabadell, ehhhh

Salud, suerte y a por el Betis,...

Ufff, aquesta la cantàvem quan érem petits al camp del Sabadell.  :grin2: Que bona i quins bons records!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #18 el: 24 de Agost de 2014, 13:42:57 pm »
Aquesta tarda s'intentará a cantar aquest cant d'animació si algú se'l vol apendre

Otra vez CE Sabadell FC , otra vez vengo a verte, otra vez en el gol nort , otra vez con mi gente, y hasta el día en que me muera yo estare en esta grada, que yo no cumplo año, YO CUMPLO TEMPORADAS!!!!

:mmmm

Gracias por el aviso, desde mi corner intentaré cantarla y animar lo que la garganta me deje!!!

Desconnectat HonorAlSabadell

• Mecenes 2013
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 151
« Respondre #19 el: 24 de Agost de 2014, 14:09:02 pm »
I si provem aquest?:

Los domingos el Sabadell salta al campo, la gente animando en el Gol Nord sin parar,
Cada partido, mas fuerte cantaremos y estaremos contigo Sabadell hasta el final.
Es de primera, Sabadell de primera y pobre del que quiera robarnos la ilusión!

Por eso yo te quiero dar, algo de corazón! Sentimiento arlekinado! Arlekinado de pasión!

Amb aquest ritme:
http://youtu.be/gMhMEz3Zkjk?t=8m15s

O aquest altre, és de l'UE Olot i a sobre es en català:

Hi ha una grada que viu per tu!
Que no deixa mai d'animar!
LOLOLOLO! CE Sabadell!

http://youtu.be/iJXLgwJkZkI?t=2m53s
« Darrera modificació: 24 de Agost de 2014, 14:21:56 pm per HonorAlSabadell »