Autor Tema: J.1: CE Sabadell - Betis. Diumenge 24 d'Agost, 19 hores.  (Llegit 30341 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat David Sab

• Infantil
  • Missatges: 124
Re:J.1: CE Sabadell - Betis. Diumenge 24 d'Agost, 19 hores.
« Respondre #160 el: 24 de Agost de 2014, 23:45:26 pm »
He vist que Riau en aquests moments pot ser titular perfectament, i veient el partit que ha fet Espasandin encara mes...
I bé Hervas i Eguaras pero massa toc i massa lents....

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
« Respondre #161 el: 24 de Agost de 2014, 23:45:33 pm »
Felicitar a Agus pel seu debut a 2a A (no estic gens d'acord amb arleki for ever). Per mi ha fet un bon partit; sens dubte dels millors de l'equip fins que ha estat en el terreny de joc. És veritat que ha tingut feina, però no precisament per culpa o errors seus. El mig del camp és molt tou i no apreta com toca.

Molt d'acord amb el Vicenç: joc molt lent i previsible.

Felicitar també a Aridai, un altre dels que m'ha agradat, i espectaculars les seves ajudes defensives a V. Espasandin.

Això sí hem jugat contra un equip que té, per posar un exemple, un jugador del nivell de Ruben Castro. No són un equip més de segona... Però toca treballar i molt.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #162 el: 24 de Agost de 2014, 23:52:37 pm »
Poques conclusions a treure en el partit d'avui. Un Sabadell q en tot moment a anat a remolc d'un tot poderós Betis plagat de bons jugadors. Un Betis q tampoc a fet un partidàs però q les arrivades q a tingut les a sapigut materialitzar.
Molt fluixet De Navas en el segon gol. Discreta també l'actuació de Collantes.

Avui m'ha agradat la millora d'estat físic de Tamudo, m'ha agradat també Gato q a a revolucionat el partit amb la seva sortida i en quan al tema esportiu poqueta cosa més a afegir, siguent 1ª jornada, contra el Betis, amb baixes, sense Nauzet hi ha falta d'un davanter no sóc capaç de treure CAP conclusió d'aquest equip.   
El Betis ? Bueno, està clar q serà un coco de la categoria però d'aquí a q pugi per la patilla s'haurà de veure, hi ha molt bons equips a la categoria i en varis camps jugant com avui no s'haurien emportat més d'un puntet els verd i blancs.

Avui la crítica total seria pels membres de seguretat de l'estadi. Molt còmic q en partits a l'estadi amb poc més de 3000 persones vegis una seguretat extrema i avui l'afició andalusa si volia s'hi podria haver pixat i tot a la porteria si els hagués donat la gana.  Cap seguretat a l'inici del partit i després la seguretat q hi havia q no han sapigut possar en camp moment cap tipus d'ordre en el sector visitant.
L'afició del Betis molt sorollosa i numerosa però q tampoc seria precisament l'afició més exemplar q hagi passat per la NCA. El més important q avui haurem fet un bon taquillatge a costa d'ells, la llàstima q per culpa de la penosa seguretat q tenim potser serà més cara la multa q pagarem q no pas els ingressos adquirits en el partit.... en fi, ara a pel BARÇA B !!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #163 el: 24 de Agost de 2014, 23:55:15 pm »
Seré breve.

El Betis probablemente el mejor equipo que ha pasado por la NCA estos últimos tres años. Quizás no en sensación de peligro (pese a que lo han tenido) sino en control de balón y oficio. Iban muy sobrados (en el buen sentido) para la categoría. Creo incluso que han empezado excesivamente fuertes en el aspecto físico en la primera parte y eso lo han podido acusar en la segunda. Nuestros jugadores recibían el balón y tenían a uno o dos jugadores absolutamente pegados a ellos. Así imposible.

Los dos goles nos han dado esperanzas incluso de empatar, pero hubiera sido un resultado inmerecido.

Hervás y Eguarás deben mejorar. Posiblemente ante otros rivales inferiores al Betis, podrán demostrar su calidad.

Tamudo, efectivamente, tienen mucho gol; pero necesita que el equipo acompañe. Puede ser el goleador del equipo pero no olvidemos su edad y que su gran handicap son las lesiones que sin duda tendrá a lo largo de la temporada. Se necesita un delantero contrastado y, si me apuráis, algún jugador más en previsión de posibles lesiones.

El Betis puede no haber parecido demoledor pero no olvidemos que delante estaba el Sabadell que es el mejor local del año pasado. Si juegan con la misma intensidad y calidad, se me antojan inalcanzables para cualquier otro equipo a 42 jornadas.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #164 el: 25 de Agost de 2014, 00:57:02 am »
Bueno pues comenzamos con derrota y la verdad no me a gustado el equipo, pero se tiene que tener en cuenta que teniamos delante a todo un Betis, que es de lo mejor por no decir el mejor equipo que a pasado por aquí en los últimos 3 años. Despues teniamos muchas bajas y es que faltaban Nauzet, Cristian, Juanjo, Longas, Hidalgo y el killer titular, con todo esto era dificil sacar algo hoy, aunque si que esperaba algo mas del equipo.

Eguaras me encantó contra el Sant Andreu, pero desde entonces no me a gustado nada en los demas partidos que lo he visto y es que no hay manera de que salgamos con el balón jugado, tiene que hacer la faena de bajar a recibir entre los centrales y no tiene esa calidad por lo que lo he visto y espero que mejore o que vuelva Juanjo ya!!!

La parte positiva el equipo luchó hasta el final y encima por lo que veo el gol era legal, con lo que me voy a ir mas cabreado de lo que estaba, ya que el arbitraje para mi ya era malo y nos a perjudicado en muchas jugaditas, pero solo eran eso jugaditas, pero ahora gol legal anulado a Tamudo y el primer gol de ellos con una falta que no era :**** :****

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #165 el: 25 de Agost de 2014, 01:36:57 am »
Doncs jo ho veig tot al revés. Crec que la cagada ha estat al migcamp i porteria.

Tot i que De Navas no ha fet tampoc mal partit, jo crec que el segon i tercer gol amb Nauzet la pilota no entrava. El segon és un xut molt potent però fàcil de blocar, i el tercer és desde cancún.

I alguns dieu que Sotan ha estat molt malament, però avui li ha tocat fer la feina bruta de Juanjo, quan ell és un jugador d'atac... Era l'únic que ha estat oferintse per tot arreu davant la pasivitat dels demés. Per suposat, li han robat unes quantes pilotes. Però és que era l'únic que conduia cap endevant.
Mireu la contra que atura De Navas. Sotan és l'últim defensa, i evita el 1vs1. Si no fos per les seves curses, avui ens emportavem algun gol més.

I Hervás i Eguaras molt estàtics. Amb perdó, però els dos a la segona part sobretot, han corregut moolt poc.
Mireu la repetició del últim gol: Hervás i Eguaras es queden quiets en linea amb la defensa, mentres Crespí condueix la pilota endevant, la passa a Gato i puja cap a l'àrea a rematar.
És simplement una qüestió d'actitud...

I en contra del que pensava, davant molt be avui. Dos pilotes en condicions que han arribat, dos gols. Cert és que Collantes no donava ni una. Però al final com sempre, el gol d'Edgar és un bon centro d'ell.
« Darrera modificació: 25 de Agost de 2014, 01:42:57 am per hernauino »

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #166 el: 25 de Agost de 2014, 08:00:38 am »
Sense Hidalgo ni Longás, molt poquetes idees... quina falta que fan aquets dos!! Per lo de demés, podria haber estat pitjor.

L'únic que m'emprenya com una mona és lo del gol anulat. Està clar que és un error i que l'àrbitre no vol perjudicar-nos, però... TELA!
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #167 el: 25 de Agost de 2014, 09:25:55 am »
A mi el Betis ja és un equip que em cau malament gràcies als maleducats de la seva afició. Sort que no els tornarem a veure per aquí!

Pel que fa al partit, obviament el 0-3 era exagerat i inmerescut. No van ser tan superiors... el 2-3 dius, mira.. almenys no fa tan mal als ulls, però fa molta ràbia que hauriem pogut quedar 3-3 de manera totalment merescuda perquè el gol del Tamudo era completament legal, és més, quan el va fer hagués sigut el 1-2 i amb temps per davant.. potser les coses haguessin anat diferent... en fi, això ja no ho sabrem mai.

Està clar que sempre hi ha coses a millorar, i calen partits, però no vam fer mal partit. El tercer gol d'ells va ser una m**** de rebot, sino el De Navas la parava tranquil·lament. Estic molt content de la implicació de tots els jugadors, lluitant i suant fins que l'arbitre va pitar.

Els que vau marxar amb el 0-3 (o els que veu tancar la tele, que en sé més d'un) a veure si apreneu que fins que l'arbitre no piti s'ha d'animar l'equip perquè pot passar qualsevol cosa!!

Molt orgullós d'aquet equip i poso el Betis a la meva llista negre, sobretot per els maleducats dels seus aficionats.

A seguir, que això és molt llarg!!!

Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat David Sab

• Infantil
  • Missatges: 124
« Respondre #168 el: 25 de Agost de 2014, 09:32:43 am »
Espasandin el vaig veure molt fluix i encara no entenc com Edgar amb la seva alçada no guanya ni una pilota per alt...
I Sotan com el veieu??

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #169 el: 25 de Agost de 2014, 09:40:44 am »
No nomes aném perdent si no que només els de verd ens humillan a casa nostre. On esta la nostre ciutat? Ah clar que avui juga el Farsa... "Vale no hace falta desir Nada mas"

Aquest partit ja l'hem perdut i només a la gespa si no a les graderies

Está clar... contra el betis passa aixó, a l, espanyol a sarriá tb li passava veias a la tele i tots bétics..
Va ánims a veure si fotem un gol.

Amb tots els respectes, però no cal anar tant lluny, això mateix ja ens passava quan estàvem a primera i a la NCA.
Som qui som, no oblidem que Sabadell i el Valles ha estat terra de nouvinguts d'altres parts de l'estat i es normal que quan vinguin altres clubs a la gent li sortin les arrels, per altre banda m'agradaria veure d'altres clubs que alardean d'afició, com estarien ara pel que fa a massa social sí haguessin passat 25 anys en un pou.
Sou 3000 fidels en el camp i no cal que en busqueu més, simplement estigueu orgullosos de ser arlekinats i gaudiu de cada partit.
Penso que a Eibar tenim un bon exemple del que es el futbol humil.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #170 el: 25 de Agost de 2014, 09:50:41 am »
M'oblidava, veure marcar a Tamudo en el 45" i acollonir a todo el beticismo no te preu.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #171 el: 25 de Agost de 2014, 10:09:46 am »
No nomes aném perdent si no que només els de verd ens humillan a casa nostre. On esta la nostre ciutat? Ah clar que avui juga el Farsa... "Vale no hace falta desir Nada mas"

Está clar... contra el betis passa aixó, a l, espanyol a sarriá tb li passava veias a la tele i tots bétics..

Amb tots els respectes, però no cal anar tant lluny, això mateix ja ens passava quan estàvem a primera i a la NCA.
Som qui som, no oblidem que Sabadell i el Valles ha estat terra de nouvinguts d'altres parts de l'estat i es normal que quan vinguin altres clubs a la gent li sortin les arrels, per altre banda m'agradaria veure d'altres clubs que alardean d'afició, com estarien ara pel que fa a massa social sí haguessin passat 25 anys en un pou.
Sou 3000 fidels en el camp i no cal que en busqueu més, simplement estigueu orgullosos de ser arlekinats i gaudiu de cada partit.

Dues coses:

- Si jo, me'n vaig a viure a Madrid per sempre seguire sent del Sabadell PERO, si el meu fill nascut a Madrid decideix ser del Atletico, Real, Alcorcon, Lega, Rayo o Getafe em semblaria correcte. Ahir habia molts comentaris de grups de joves de la meva edat fent la conya de: "Nunca te veo con la camiseta del Sabadell i hoy te veo con la del Betis ya te vale eeh", "A este no le dejeis entrar que dice que es del Sabadell i aqui lo veis con la camiseta del Betis" Molta conya i moltes gracietes pero la indirecta era tremenda i amb rao...

Jo soc del Sabadell i simpatitzo amb el Manchester City i el Zenit de St. Petersburg pero, si al Sabadell jugues amb un dels dos equips alguna vegada, ja l'hi poden donar pel sac al equip angles i el rus.

Defensar a un equip que NO es el de la teva terra ja que has nascut aqui (parlo dels joves), del que probablement hagis anat un parell de vegades al camp, i del qual segueixes perquè els teus pares ho son em sembla lamentable.

Estic fins els nassos dels oportunistes que a sobre posen escuses com el tema economic de les entrades o altres coses... Pero c****n, si et gastes mes en un sopar de cap de setmana que el que val un carnet de soci per el CE Sabadell! Jo si que paso problemes economics a casa i aqui estic amb l'equip fins el final perque per mi aquest club es part de la meva vida i s'em possa els pels de punta quan sona el himne i veus el Gol Nord amb les bufandes aixecades i missatges de esforç i Sacrifici.

- On esta tota la gent de la Rua? On esta tota la gent del partit del Tenerife? Es que aquesta ciutat la gent s'aixeca i es dona conta que es del Sabadell i a les 24hrs s'oblida quan ja s'acabat el partit important?

Ojala aquest club es poses les botes i fes campanyes com aquestes:

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #172 el: 25 de Agost de 2014, 10:29:35 am »
Donc jo no he vist un betis tant superbetis. Si un Betis que ha tingut sort marcant en les dues primeres que ha tingut i en la tercera de rebot. Si un Betis ajudat per l'àrbitre en el primer gol -falta inexistent- i anulant un gol que ens posava al partit.

Es clar que quan vas 0-2 et vens a baix, pero un equip que costa quatre vegades el nostre no ha demostrat gran cosa.

Ara imagineu que som nosaltres els que marquem les dues primeres que arribem i despres a ells els anulen un gol legal. Que?

En fred, la lectura es que el resultat enganya molt. Crec que just hagués estat un empat a 2 o a 3.

Si llegiu el Marca sembla que la cronica l'ha escrita l'entrenador, que deia que es podia haver guanyat 0-4 a la sala de premsa.

Falta millorar algunes coses, pero crec que tenim un equip apanyadet si seguim jugant aixi.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #173 el: 25 de Agost de 2014, 10:53:24 am »

Dues coses:

- Si jo, me'n vaig a viure a Madrid per sempre seguire sent del Sabadell PERO, si el meu fill nascut a Madrid decideix ser del Atletico, Real, Alcorcon, Lega, Rayo o Getafe em semblaria correcte. Ahir habia molts comentaris de grups de joves de la meva edat fent la conya de: "Nunca te veo con la camiseta del Sabadell i hoy te veo con la del Betis ya te vale eeh", "A este no le dejeis entrar que dice que es del Sabadell i aqui lo veis con la camiseta del Betis" Molta conya i moltes gracietes pero la indirecta era tremenda i amb rao...

Jo soc del Sabadell i simpatitzo amb el Manchester City i el Zenit de St. Petersburg pero, si al Sabadell jugues amb un dels dos equips alguna vegada, ja l'hi poden donar pel sac al equip angles i el rus.

Defensar a un equip que NO es el de la teva terra ja que has nascut aqui (parlo dels joves), del que probablement hagis anat un parell de vegades al camp, i del qual segueixes perquè els teus pares ho son em sembla lamentable.

Estic fins els nassos dels oportunistes que a sobre posen escuses com el tema economic de les entrades o altres coses... Pero c****n, si et gastes mes en un sopar de cap de setmana que el que val un carnet de soci per el CE Sabadell! Jo si que paso problemes economics a casa i aqui estic amb l'equip fins el final perque per mi aquest club es part de la meva vida i s'em possa els pels de punta quan sona el himne i veus el Gol Nord amb les bufandes aixecades i missatges de esforç i Sacrifici.

- On esta tota la gent de la Rua? On esta tota la gent del partit del Tenerife? Es que aquesta ciutat la gent s'aixeca i es dona conta que es del Sabadell i a les 24hrs s'oblida quan ja s'acabat el partit important?

Ojala aquest club es poses les botes i fes campanyes com aquestes:

Si el que dius està molt be, pero no entenc l'afany d'alguns en voler reconverir en arlekinats a gent que no ho son pas del Sabadell.
Molts porteu dient que ojala se llene el campo, etc..., doncs ahir es va quasi omplir, però de beticos i ara ens queixem, estic fart de dir, millor 3000 arlekinats que no pas 6000 dels quals un 50 % són d'altres equips i a sobre donen mala imatge.
D'oportunistes ni han ara i sempre n'hi hauràn, quan el Sabadell estava a primera erem 14000 cada Diumenge i quan va baixa erem 3000 com ara.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #174 el: 25 de Agost de 2014, 11:14:52 am »
Si el que dius està molt be, pero no entenc l'afany d'alguns en voler reconverir en arlekinats a gent que no ho son pas del Sabadell.
Molts porteu dient que ojala se llene el campo, etc..., doncs ahir es va quasi omplir, però de beticos i ara ens queixem, estic fart de dir, millor 3000 arlekinats que no pas 6000 dels quals un 50 % són d'altres equips i a sobre donen mala imatge.
D'oportunistes ni han ara i sempre n'hi hauràn, quan el Sabadell estava a primera erem 14000 cada Diumenge i quan va baixa erem 3000 com ara.

Tinc un amic que es cule. Cada vegada el vaig anar portant a partits del Sabadell i per el seu aniversari  l'hi vaig regalar una samarreta del nostre equip amb el seu nom. Be, ara viu a Valencia i cada vegada que puja amb diu que nomes puja un cap de setmana si el Sabadell juga a la Nova Creu Alta perquè l'hi agrada anar a veure'l. L'altre dia va pujar una foto al facebook i sortia ell amb companys de la facultat a Valencia amb la samarreta del Sabadell. Jo aquest amic l'he fet del Sabadell i mira que ha viscut tota la vida al costat de la Plaça Francesc Macia de Barcelona. En ningun moment ha deixat de ser cule, pero tambe l'interesa al Sabadell i es veu partits des de Valencia.

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #175 el: 25 de Agost de 2014, 12:37:43 pm »

Tinc un amic que es cule. Cada vegada el vaig anar portant a partits del Sabadell i per el seu aniversari  l'hi vaig regalar una samarreta del nostre equip amb el seu nom. Be, ara viu a Valencia i cada vegada que puja amb diu que nomes puja un cap de setmana si el Sabadell juga a la Nova Creu Alta perquè l'hi agrada anar a veure'l. L'altre dia va pujar una foto al facebook i sortia ell amb companys de la facultat a Valencia amb la samarreta del Sabadell. Jo aquest amic l'he fet del Sabadell i mira que ha viscut tota la vida al costat de la Plaça Francesc Macia de Barcelona. En ningun moment ha deixat de ser cule, pero tambe l'interesa al Sabadell i es veu partits des de Valencia.

Perdona company peró el teu amic no és del Sabadell, car reconeixes que encara és culé. En tot cas, l'has fet simpatitzant del Sabadell.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #176 el: 25 de Agost de 2014, 13:04:32 pm »
Hola, mi opinión del partido:  Sotan tiene que jugar de media punta adelantado o bien de extremo, ya que suele irse muy bien del uno contra uno y por su manera de jugar provocaria faltas a nuestro favor cerca del área contraria, ademas lo dá todo en el campo, jugar donde jugó ayer es un jugador nulo.Agus, ayer no era partido para debutar,aunque el chaval hizo lo que pudo. Collantes, ya lleva vastantes partidos que no rinde lo que de el se espera, creo que le conviene una cura de humildad, o sea banquillo ya que por su calidad es uno de los que se tiene que hechar el equipo a las espaldas o sea un lider cosa que todo equipo necesita en momentos claves. Otra cosa que no veo bien es que con la altura que tenemos delante tenemos que rasear mas el balón.
A pesar de todo esto, y de jugar contra un gran equipo, pienso que tuvimos mala suerte, desde el arbitro(cuidado este año) hasta el gol de rechazo.
VISCA EL SABADELL.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #177 el: 25 de Agost de 2014, 13:06:11 pm »

Perdona company peró el teu amic no és del Sabadell, car reconeixes que encara és culé. En tot cas, l'has fet simpatitzant del Sabadell.

Cada vegada es va fent mes del Sabadell. De fet, a la Nova Creu Alta crida mes que jo i aixo es imperdonable  :happy2:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #178 el: 25 de Agost de 2014, 16:54:49 pm »
Partit força acceptable fins al 0-1, però després realment érem un ninot en mans del Betis, fins que varen arribar els últims 10 minuts. Crec que Olmo s'equivoca posant a Tanabe de lateral, per que li varen agafar dos cops l'esquena i sort de De Navas si no ens la claven. Tanabe ha de jugar d'extrem i com a màxim, al mig camp.

El millor del partit, per mi, és les ganes dels jugadors, quan amb el 1-3 varen creure en ells mateixos i van anar a per el partit, que es podia haver empatat perfectament.

Cal seguir treballant i sumant per arribar als 51.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #179 el: 25 de Agost de 2014, 17:37:10 pm »
No quiero pensar que Sotan juega por imposición desde los despachos, pero de momento espero no verlo más en el mediocampo.

Nadie duda de su calidad, sobretodo en el 1c1, pero la posición de volante a día de hoy no es su posición. El fútbol japonés es muy diferente que el español, y además de un ritmo de juego mucho más bajo, la disciplina táctica no ha llegado todavía a los países asiáticos.. y Sotan todavía no esta 100 % adaptado a esto.

No dudo que en una posición más adelantada nos pueda servir, pero cuando vuelvan Longás, Hidalgo y Juanjo no más en el medio campo por favor.