No nomes aném perdent si no que només els de verd ens humillan a casa nostre. On esta la nostre ciutat? Ah clar que avui juga el Farsa... "Vale no hace falta desir Nada mas"
Aquest partit ja l'hem perdut i només a la gespa si no a les graderies
Está clar... contra el betis passa aixó, a l, espanyol a sarriá tb li passava veias a la tele i tots bétics..
Va ánims a veure si fotem un gol.
Amb tots els respectes, però no cal anar tant lluny, això mateix ja ens passava quan estàvem a primera i a la NCA.
Som qui som, no oblidem que Sabadell i el Valles ha estat terra de nouvinguts d'altres parts de l'estat i es normal que quan vinguin altres clubs a la gent li sortin les arrels, per altre banda m'agradaria veure d'altres clubs que alardean d'afició, com estarien ara pel que fa a massa social sí haguessin passat 25 anys en un pou.
Sou 3000 fidels en el camp i no cal que en busqueu més, simplement estigueu orgullosos de ser arlekinats i gaudiu de cada partit.
Penso que a Eibar tenim un bon exemple del que es el futbol humil.
Dues coses:
- Si jo, me'n vaig a viure a Madrid per sempre seguire sent del Sabadell PERO, si el meu fill nascut a Madrid decideix ser del Atletico, Real, Alcorcon, Lega, Rayo o Getafe em semblaria correcte. Ahir habia molts comentaris de grups de joves de la meva edat fent la conya de: "Nunca te veo con la camiseta del Sabadell i hoy te veo con la del Betis ya te vale eeh", "A este no le dejeis entrar que dice que es del Sabadell i aqui lo veis con la camiseta del Betis" Molta conya i moltes gracietes pero la indirecta era tremenda i amb rao...
Jo soc del Sabadell i simpatitzo amb el Manchester City i el Zenit de St. Petersburg pero, si al Sabadell jugues amb un dels dos equips alguna vegada, ja l'hi poden donar pel sac al equip angles i el rus.
Defensar a un equip que NO es el de la teva terra ja que has nascut aqui (
parlo dels joves), del que probablement hagis anat un parell de vegades al camp, i del qual segueixes perquè els teus pares ho son em sembla lamentable.
Estic fins els nassos dels oportunistes que a sobre posen escuses com el tema economic de les entrades o altres coses... Pero c****n, si et gastes mes en un sopar de cap de setmana que el que val un carnet de soci per el CE Sabadell! Jo si que paso problemes economics a casa i aqui estic amb l'equip fins el final perque per mi aquest club es part de la meva vida i s'em possa els pels de punta quan sona el himne i veus el Gol Nord amb les bufandes aixecades i missatges de esforç i Sacrifici.
- On esta tota la gent de la Rua? On esta tota la gent del partit del Tenerife? Es que aquesta ciutat la gent s'aixeca i es dona conta que es del Sabadell i a les 24hrs s'oblida quan ja s'acabat el partit important?
Ojala aquest club es poses les botes i fes campanyes com aquestes: