Autor Tema: 26 de Juliol: AEC Manlleu - CE Sabadell Lloc: Tona Hora: 18.00  (Llegit 4823 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:26 de Juliol: AEC Manlleu - CE Sabadell Lloc: Tona Hora: 18.00
« Respondre #20 el: 26 de Juliol de 2014, 21:09:38 pm »
Partit força ínsipid i aburrit tipic de pre-temporada. Millor la segona part que la primera. A la primera part hem sortit amb un onze que podria ser perfectament l'onze de la primera jornada, amb Eguaras com a única cara nova. S'han vist pocs detalls tret de la "màgia" de Longás. A la segona part l'equip ha estat millor, m'han agradat molt Aridai i el Sandro, el nano que està a prova ex del Madrid. Tret d'aixó poc a cosa més a destacar.
El número 8 i el 12 també m'han agradat força, algú sap qui eren?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #21 el: 26 de Juliol de 2014, 21:16:30 pm »
Me alegro que haya marcado Edgar, a ver si coge confianza y por fin puede marcar un gol oficial.

Esperamos más información de los que han podido ir.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #22 el: 26 de Juliol de 2014, 21:18:32 pm »
Jo he vist a l'equip més intens i més concentrat que en els partits de la pretemporada passada (m'ha donat aquesta sensació, igual estic equivocat).

M'han tornat a agradar molt Agus i Estellés. Ens poden venir molt bé per apuntalar la defensa en moments puntuals.

M'ha encantat veure a tants arlequinats  :bandera a Tona.  :clap2

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #23 el: 26 de Juliol de 2014, 21:25:35 pm »
Ah i he sentit a gent de Tona parlar molt bé del nostre equip. Que si teníem jugadors molt bons, que si erem un senyor equip, etc...  :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 27 de Juliol de 2014, 09:15:23 am »
Porcierto, el CE Sabadell ha jugado con la segunda equipacion del año pasado...   :ostres

Doncs dimecres jugarem amb la tercera, segurament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #25 el: 27 de Juliol de 2014, 14:30:19 pm »
Porcierto, el CE Sabadell ha jugado con la segunda equipacion del año pasado...   :ostres

Doncs dimecres jugarem amb la tercera, segurament.

Eso quiere decir que no han llegado aún? Por que sería patetico.

Desconnectat davidinius

• Infantil
  • Missatges: 177
« Respondre #26 el: 27 de Juliol de 2014, 23:03:24 pm »
Que nomes marquem 1 gol contra el Manlleu, i a sobre  que qui marca si Edgar, a mi hem preocupa una miqueta.
Si no fitxem a un killer q garantitzi 15 golets o mes , no podrem aspirar a playoff

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #27 el: 28 de Juliol de 2014, 01:07:58 am »
Que nomes marquem 1 gol contra el Manlleu, i a sobre  que qui marca si Edgar, a mi hem preocupa una miqueta.
Si no fitxem a un killer q garantitzi 15 golets o mes , no podrem aspirar a playoff

Está claro que tenemos que fichar un 9 y a poder ser que sea lo mejor posible, pero los partidos de pretemporada solo estan para provar cosas y los resultados no deben de ser importantes.
El delantero vendrá seguro y yo aunque de momento la plantilla ilusiona mucho, no hablaría de play offs, vamos a por los 50 puntos y despues ya veremos, que como comencemos hablando de play offs no acabaremos bien, que tenemos que tener los pies en el suelo.